Κοινωνία
Η Coca-Cola Τρία Έψιλον συνεργάζεται με τους Γιατρούς του Κόσμου με σκοπό να προσφέρει Γεύματα Αγάπης για τις Γιορτές
Κοινωνία
Κοινωνία
Κοινωνία
Κοινωνία
Κοινωνία
Κοινωνία
Κοινωνία
Κοινωνία
Κοινωνία
Φορολογικά & Ασφαλιστικά
Κοινωνία
Κοινωνία
Κοινωνία
Αυτά τα Χριστούγεννα, η Coca-Cola συνεχίζει με συνέπεια την αποστολή της να προσφέρει χαρά και έμπρακτη στήριξη σε όσους το έχουν ανάγκη, ενισχύοντας το ανθρωπιστικό έργο του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού.
08/12/25 _ Κοινωνία
Η COSMOTE TELEKOM επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της στην αξία της προσφοράς με το πρόγραμμα εταιρικού εθελοντισμού COSMOTE TELEKOM VOLUNTEERS.
08/12/25 _ Κοινωνία
Κάνοντας ένα σημαντικό βήμα προς την ενίσχυση της προσβασιμότητας στα φυσικά σημεία εξυπηρέτησης, η ΔΕΗ εισάγει τη νέα υπηρεσία Quiet Hour για νευροδιαφορετικά άτομα. Η πρωτοβουλία εφαρμόζεται σε συνεργασία με την TheHappyAct, οργανισμό με εξειδίκευση σε ζητήματα αισθητηριακής επεξεργασίας, εκπαίδευσης και υποστήριξης ατόμων στο φάσμα του αυτισμού.
08/12/25 _ Επιχειρηματικά Νέα
Η καταβολή του φετινού Δώρου Χριστουγέννων 2025 πρόκειται να πραγματοποιηθεί νωρίτερα, αφού πέφτει Κυριακή η καθορισμένη ημερομηνία, η 21η Δεκεμβρίου. Οι εργοδότες είναι υποχρεωμένοι να έχουν ολοκληρώσει την πληρωμή πριν από αυτή την ημερομηνία, καθώς σε αντίθετη περίπτωση η καταβολή θεωρείται εκπρόθεσμη.
08/12/25 _ Κοινωνία
Η Choose υπογράφει τη νέα καμπάνια ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης του Υπουργείου Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας «Από το Μα στο “Μαμά” και από το Μπα στο “Μπαμπά”», πρωτοβουλία της υπουργού, κυρίας Δόμνας Μιχαηλίδου.
05/12/25 _ Δημόσια Διοίκηση
Η Lidl Ελλάς, πιστή στη δέσμευσή της για έμπρακτη στήριξη της κοινωνίας, ανακοινώνει την έναρξη της χριστουγεννιάτικης δράσης της σε συνεργασία με τον Οργανισμό «Το Χαμόγελο του Παιδιού». Υπό το μήνυμα «Τα πιο πολύτιμα δώρα δεν χωρούν σε κουτιά», η εταιρεία προσκαλεί τους καταναλωτές να συμβάλουν στο έργο του Οργανισμού, πραγματοποιώντας απλώς τις αγορές τους με τη χρήση της ψηφιακής κάρτας Lidl Plus.
05/12/25 _ Κοινωνία
Η Rakuten Viber ενισχύει τη συνεργασία της με το Make-A-Wish Ελλάδος για να στηρίξει παιδιά που νοσούν από σοβαρές ασθένειες. Σε συνεργασία με τη Yuboto, το Viber δίνει τη δυνατότητα στο Make-A-Wish Ελλάδος να παραμένει συνδεδεμένο και να επικοινωνεί πιο αποτελεσματικά με τους υποστηρικτές του μέσω Viber Business Messages, μετατρέποντας καθημερινές επιβεβαιώσεις, υπενθυμίσεις εκδηλώσεων και απλές ειδοποιήσεις σε κρυφή δύναμη που τροφοδοτεί ευχές που αλλάζουν ζωές.
05/12/25 _ Κοινωνία
Το «Smashed» είναι ένα πρωτοποριακό και διεθνώς αναγνωρισμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που αναπτύχθηκε το 2005 από την Collingwood Learning, έναν κορυφαίο εκπαιδευτικό οργανισμό παγκοσμίως, με στόχο τη μείωση των βλαβών που σχετίζονται με την κατανάλωση αλκοόλ από νέους. Σήμερα υλοποιείται σε 38 χώρες και υποστηρίζεται από τη DIAGEO, στο πλαίσιο της διεθνούς δέσμευσής της να εκπαιδεύσει 10 εκατομμύρια νέους, γονείς και δασκάλους έως το 2030.
04/12/25 _ Παιδεία - Νεολαία
Πλησιάζοντας στο τέλος του χρόνου, το Freenow by Lyft αποκαλύπτει τα αντικείμενα που ξεχάστηκαν σε ταξί από επιβάτες τους τελευταίους 12 μήνες. Η ετήσια καταγραφή προσφέρει μια ενδιαφέρουσα εικόνα της καθημερινής μετακίνησης, αποτυπώνοντας συνήθειες, ρυθμούς ζωής και απρόσμενες μικρές ιστορίες που… μένουν στο πίσω κάθισμα.
04/12/25 _ Κοινωνία
Μόλις ένας στους δέκα πολίτες με σοβαρή αναπηρία έχει παρακολουθήσει ζωντανές θεατρικές ή μουσικές παραστάσεις στην Ελλάδα, σύμφωνα με το Παρατηρητήριο Θεμάτων Αναπηρίας της ΕΣΑμεΑ, ενώ ακόμα λιγότεροι έχουν επισκεφθεί κινηματογράφο ή μουσείο. Γι’ αυτό η Alpha Bank, για μία ακόμη χρονιά, βρίσκεται στην πρώτη γραμμή προάσπισης του δικαιώματος της πρόσβασης στον πολιτισμό, με πρωτοβουλίες, δράσεις και συνεργασίες, φέρνοντας την τέχνη κοντά σε όλους, χωρίς περιορισμούς.
03/12/25 _ Τράπεζες