NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Επιχειρηματικά Νέα
ανάγνωση

ΣΕΤΕ, στρατηγική 2030: «Να βγει από τον αυτόματο η διαχείριση του τουρισμού»

ΣΕΤΕ, στρατηγική 2030: «Να βγει από τον αυτόματο η διαχείριση του τουρισμού»

Πολύ σημαντικός είναι ο σταθμός «Αθήνα» για την Εθνική Στρατηγική 2030 του ΣΕΤΕ. Ο ΣΕΤΕ ως προϋπόθεση για την επιτυχία της στρατηγικής του βάζει το διάλογο με την Περιφέρεια τους άμεσους και έμμεσους φορείς, είναι αντίθετος με την πολυδιάσπαση του brand Αθήνα, ενώ προειδοποιεί για την ανάγκη σωστής διαχείρισης του τουριστικού προϊόντος καθώς αυτό μπορεί από βεβαιότητες, λάθη και αστοχίες να «σκάσει».

Γ. Ρέτσος: Οι δυσκολίες 2020-2021 ξεπεράστηκαν χάριν των συνεργασιών με τον ιδ. τομέα

Χαρακτηριστική είναι η δήλωση του πρόεδρου του ΣΕΤΕ Γιάννη Ρέτσου, «ο τουρισμός δεν πρέπει να δουλεύει στον αυτόματο». Ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ δεν παρέλειψε να υπογραμμίσει ότι ο τουρισμός «ξεπέρασε τις δυσκολίες που προκλήθηκαν το 2020 – 2021 χάριν της συνεργασίας του ΣΕΤΕ με τον ιδιωτικό φορέα», προβλέποντας ότι χάριν της θέσης της Ελλάδας στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη, τα έσοδα από τον τουρισμό το 2023 θα ξεπεράσουν τα έσοδα του 2019, ωστόσο κρούει καμπανάκι κινδύνου, διευκρινίζοντας ότι «πρέπει να σταματήσουμε να το διαχειριζόμαστε στον αυτόματο πιλότο».

Πέντε βασικοί άξονες ανάπτυξης

Πέντε είναι βασικοί άξονες που περιλαμβάνονται την Εθνική Στρατηγική 2030 του ΣΕΤΕ: η ανάπτυξη υποδομών, η διασύνδεση των υποδομών και όλων των έργων, ο σχεδιασμός νέων προϊόντων, η ενίσχυση των παραδοσιακών αγορών, και το άνοιγμα νέων αγορών.

Στις παρεμβάσεις βραχυχρόνιες μισθώσεις και συνεδριακό κέντρο

Στις παρεμβάσεις που ζητά ο ΣΕΤΕ να γίνουν είναι ο σχεδιασμός ενός συνεδριακού κέντρου που υπολείπεται στην Αθήνα με κοινή συναίνεση Πολιτείας και φορέων του τουρισμού, μεταξύ άλλων και η ρύθμιση της αγοράς των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων η οποία στερείται νομοθεσίας με την ανοχή των κυβερνήσεων, πλήττοντας τους επαγγελματίες του τουρισμού.

Κ. Μπακογιάννης: Η Αθήνα μεγαλώνει, ΠΥΡΚΑΛ και Αθηναϊκή Ριβιέρα ανοίγουν τον χώρο

Ευθυγραμμισμένος με τις θέσεις και τις παρεμβάσεις που ζητά του ΣΕΤΕ, το brand Αθήνα, ο δήμαρχος των Αθηνών, Κώστας Μπακογιάννης, ο οποίος στοιχηματίζει την ανάπτυξη της στην ανάπλαση της Αθηναϊκής Ριβιέρας με το μεγάλο έργο για το Ελληνικό. Χαρακτηριστική η τοποθέτηση του δημάρχου των Αθηνών, «η Αθήνα στρέφει το πρόσωπο της προς τη θάλασσα». Ο Κώστας Μπακογιάννης στηρίζει την ανάπτυξη της Αθήνας στην: Αθηναϊκή Ριβιέρα, και στο κυβερνητικό πάρκο που θα γίνει στην θέση την ΠΥΡΚΑΛ. Και τα δύο έργα θα δώσουν χώρο στην Αθήνα να αναπτυχθεί. Αφενός με το έργο στο Ελληνικό, το οικιστικό κομμάτι και αφετέρου η μετεγκατάσταση των κυβερνητικών κτιρίων. Εξίσου σημαντικό για να μεγαλώσει η πόλη και ξεφύγουν τα σχέδια για την ανάπτυξη της από το γνωστό Αθηναϊκό τρίγωνο: μετεγκατάσταση του γηπέδου του Παναθηναϊκού, η ανάδειξη της Ακαδημίας Πλάτωνα και του Μουσείου των Αθηνών.

Θεσμικό πλαίσιο για βραχυχρόνιες μισθώσεις –ζούγκλα

Στις προτεραιότητες του Δήμου των Αθηνών, οι υποδομές, το θεσμικό πλαίσιο για τις βραχυχρόνιες μισθώσεις το οποίο είναι «ζούγκλα», οι ώρες που γίνονται οι φορτοεκφορτώσεις για τον ανεφοδιασμό των καταστημάτων καθώς η εύρεση χώρου στάθμευσης των τουριστικών λεωφορείων.

Σημαντικό ο στόχος για όλους όσους εκπροσωπεί, τέλος ο ΣΕΤΕ η διαχείριση του κόστους, η μελέτη του ανταγωνισμού και η στρατηγική για την αντιμετώπισης των μίκρο και μάκρο οικονομικών θεμάτων και των γεωπολιτικών ανακατατάξεων.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr