Ντεμπούτο από Αθήνα η νέα εφαρμογή της Viber: Λύση για τις ανάγκες των ΜμΕ
19/10/2023 | 13:51
08/08/2025 | 19:24
Η απήχηση των πολλαπλών πλέον υπηρεσιών που προσφέρει το Viber είναι μεγάλη στην Ελλάδα, όπως προκύπτουν και από τα τελευταία επίσημα στοιχεία που διαθέτει η εταιρεία. Τώρα, η Rakuten Viber προσφέρει ένα δωρεάν λογαριασμό για τους ιδιοκτήτες μικρών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα με στόχο την ενίσχυση των πωλήσεων και συνεργασιών στην αγορά.
Δεν είναι τυχαία άλλωστε, ούτε η πρώτη φορά που η εταιρεία δίνει έμπρακτα «ψήφο εμπιστοσύνης» στην ελληνική αγορά.
Ο ίδιος ο Atanas Raykov, VP of Growth στη Rakuten Viber, μίλησε για τη σημασία της ελληνικής αγοράς για το Viber μέσα από τη σταδιακή του εξέλιξη σε μια υπερεφαρμογή με υπερτοπική προσέγγιση και στιβαρό οικοσύστημα στην χώρα μας.
Περιέγραψε το προσωπικό του «ταξίδι» από το μακρινό πλέον 2015 όταν και ήρθε στην Ελλάδα με το άνοιγμα γραφείου στη χώρα μας, σε μια εποχή μεγάλων δυσκολιών στην εγχώρια οικονομία.
Σημείωσε πως οι Έλληνες καταναλωτές έχουν αποδείξει την προτίμηση τους στο Viber και έχουν αφομοιώσει τις όποιες αλλαγές έχουν πραγματοποιηθεί όλα αυτά τα χρόνια.
Τι δείχνουν οι αριθμοί
Πλέον 8 χρόνια μετά, το Viber είναι η μεγαλύτερη εφαρμογή - υπηρεσία messaging στην Ελλάδα. Ενδεικτικά, κατέχει μερίδιο διείσδυσης 91% στα smartphones στην Ελλάδα, γεγονός που δημιουργεί ισχυρές προοπτικές για νέες λύσεις και υπηρεσίες που αναζητούν οι χρήστες
Όπως παρουσίασε και από την πλευρά του, ο Ritesh Shah, VP of Fintech and Business Solutions στη Rakuten Viber, η διατήρηση και η αύξηση των πελατών είναι μεταξύ των πιο δύσκολων αποστολών για την πλειονότητα των μικρών επιχειρήσεων στην Ελλάδα.
Την ίδια ώρα, ενώ υπάρχει μια αρκετά θετική τάση αναφορικά με την ψηφιοποίηση, με το 67% να έχει ή να προγραμματίζει να διαφημιστική παρουσία online, η πλειονότητα των μικρών επιχειρήσεων υστερεί σε σχέση με τις παγκόσμιες τάσεις, σημείωσε κατά την παρουσία του στην εκδήλωση ο Αθανάσιος Ράπτης, CEO του Χρυσού Οδηγού.
Το παρόν έδωσε και η Μαίρη Συνατσάκη, influencer στο χώρο του lifestyle και της ομορφιάς, και μία από τις επιχειρηματίες που δοκίμασαν την νέα υπηρεσία σε beta μορφή, παρουσίασε τον νέο της επαγγελματικό λογαριασμό και εξήγησε πώς αυτός επηρέασε θετικά το engagement τόσο με υπάρχοντες όσο και με νέους πελάτες.
Τι δυνατότητες προσφέρει στις ελληνικές ΜμΕ η νέα υπηρεσία της Viber
Αξίζει να αναφερθεί πως το περασμένο έτος, το Viber κατέγραψε μια εντυπωσιακή αύξηση μεγέθους 176% στη δημιουργία επιχειρηματικών λογαριασμών αλλά και μια εντυπωσιακή άνοδο 38% στα εισερχόμενα επαγγελματικά μηνύματα.
Αν είστε (σχεδόν σίγουρα με τα παραπάνω δεδομένα) μέλος της Viber κοινότητας θα έχετε δει μηνύματα από μεγάλες εταιρείες (ελληνικές τράπεζες, courier, αλυσίδες λιανικής κλπ). Παρόμοιες και πιο εξειδικευμένες λύσεις θα έχουν τώρα και οι μικρότερες επιχειρήσεις.
Συγκεκριμένα, το Viber φέρνει ένα πακέτο εργαλείων που έχει σκοπό να βοηθήσει τις εταιρείες μικρού και μεσαίου μεγέθους να φτάσουν σε νέους πελάτες, αλλά και να χτίσουν και να διατηρήσουν την αφοσίωση των υπαρχόντων.
Η εταιρεία προγραμματίζει επίσης να εισάγει χαρακτηριστικά όπως προωθητικά μηνύματα, φωνητικές κλήσεις και γρήγορες, αυτόματες απαντήσεις που θα βοηθήσουν την επικοινωνία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων να αλλάξει επίπεδο. Σύντομα θα παρουσιαστούν στην αγορά πακέτα υπηρεσιών επί πληρωμή, βασισμένα στα σχόλια των χρηστών, ως επέκταση του αρχικού πακέτου δωρεάν επιχειρηματικών εργαλείων self-service.
Ξεκινά αρχικά από Ελλάδα και Φιλιππίνες
Όλα τα παραπάνω παρουσιάστηκαν στην σημερινή συνέντευξη Τύπου παρουσία της ανώτερης διοίκηση της Rakuten Viber και των στρατηγικών συνεργατών που έθεσαν επί τάπητος τα οφέλη της νέας υπηρεσίας που προφέρεται σε πρώτη φάση σε Ελλάδα και Φιλιππίνες. Οι νέες δυνατότητες περιλαμβάνουν:
- Δημόσιο επαγγελματικό προφίλ: Οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν ένα δημόσιο επαγγελματικό προφίλ το οποίο θα μπορεί κανείς να βρει εύκολα μέσω του πεδίου αναζήτησης και που θα περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Το προφίλ μπορεί να κοινοποιηθεί στους πελάτες μέσα στην εφαρμογή ή ακόμη και σε κοινό που δεν χρησιμοποιεί ακόμη το Viber.
- Επικοινωνία 1-προς-1 με τον πελάτη: Οι επιχειρήσεις μπορούν να ανταποκριθούν αμέσως στα αιτήματα των πελατών μέσω άμεσης ανταλλαγής μηνυμάτων.
- Εύκολη αναζήτηση μέσω Viber: Οι επιχειρήσεις μπορούν πλέον να συναντούν και να διατηρούν πιστούς πελάτες στην εφαρμογή που εκείνοι προτιμούν για τις καθημερινές τους συνομιλίες: οι δυνητικοί πελάτες μπορούν να ανακαλύπτουν τοπικά προϊόντα και υπηρεσίες αναζητώντας το όνομα μιας επιχείρησης ή την κατηγορία δραστηριοποίησής της.
- Ειδικοί φάκελοι συνομιλίας: Οι επιχειρηματίες μπορούν να αποθηκεύουν τα μηνύματα των πελατών τους με βολικό τρόπο, ξεχωριστά από τα προσωπικά μηνύματα που ανταλλάζουν με την οικογένεια και τους φίλους τους. Οι χρήστες θα έχουν επίσης εύκολη πρόσβαση σε έναν ξεχωριστό φάκελο εισερχομένων για την αποθήκευση των συνομιλιών τους με τις επιχειρήσεις.
- Κατάλογος προϊόντων: Οι επιχειρήσεις μπορούν να προσθέσουν εύκολα νέα προϊόντα ή υπηρεσίες στον κατάλογό τους. Οι πελάτες μπορούν να εξερευνήσουν και να κάνουν κάποια ερώτηση για τα προϊόντα, στέλνοντας απευθείας στη συνομιλία το σύνδεσμο σε κάποιο προϊόν.

Σχολιάστε