NEWSFLASH...
Franchise
ανάγνωση

Υγεία & Ευεξία: Μια κορυφαία τάση για franchise

Υγεία & Ευεξία: Μια κορυφαία τάση για franchise

Έχουμε συνηθίσει το γεγονός ότι το franchise αποτέλεσε έναν σημαντικό μοχλό ανάπτυξης για είδη υγειονομικού ενδιαφέροντος και εστίασης στην Ελλάδα, είτε αποτέλεσε ένα σημαντικό εργαλείο διεύρυνσης ομίλων εκπαίδευσης, καταστημάτων ένδυσης - υπόδησης, εξοπλισμών ή άλλων πολλών υπηρεσιών. Μια σειρά από επιχειρήσεις άλλωστε αναπτύχθηκαν με επιτυχία μέσω της διαδικασίας του franchise.

Τι αλλάζει όμως σήμερα, ποιες νέες ανάγκες και καταναλωτικές συνήθειες αναδύονται;

Στις μέρες μας, σε μια εποχή που χαρακτηρίζεται από αυξανόμενη συνείδηση σχετικά με τη σωματική και ψυχική ευεξία, η υγεία και η ευεξία αποτελούν μία από τις κορυφαίες τάσεις franchise επειδή καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες των καταναλωτών.

Τα τελευταία χρόνια και η αύξηση του ενδιαφέροντος είναι αισθητή…

Αυτός ο τομέας περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα προσφορών, συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών γυμναστικής, ομορφιάς, σπα και ιατρικών υπηρεσιών, με στόχο να βοηθήσουν τα άτομα να ζήσουν πιο υγιή και ευτυχισμένα.

Σύμφωνα με έκθεση της βιομηχανικής ομάδας Global Wellness Institute (GWI), η παγκόσμια ευεξία απέφερε έσοδα 5,6 τρισεκατομμυρίων δολαρίων το 2022 και αναμένεται να αποφέρει 8,5 τρισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2027, καθώς οι επικαλύψεις των ορίων της με αυτών της υγειονομικής περίθαλψης διευρύνονται συνεχώς.

Όλο ένα και μεγαλώνει η αγορά

Οι παραπάνω προβλέψεις έρχονται σε συνέχεια των πολλών προσπαθείων που γίνονται απο κυβερνήσεις, ιατρικού κόσμου αλλά και καταναλωτών στην πρόληψη και την ευεξία.

Πρακτικά, όταν η αγορά αγγίξει τα 8,5 τρισ δολάρια θα έχει σχεδόν διπλασιαστεί από το 2020. Σε αυτό το πλαίσιο πολύ σημαντικό στοιχείο για τους ανθρώπους της αγοράς (αλυσίδες franchise - παροχή υπηρεσιών) είναι το γεγονός ότι οι καταναλωτές αναζητούν στο μέλλον περισσότερο έλεγχο και εξατομίκευση σε προϊόντα και υπηρεσίες ευεξίας.

Σύμφωνα με την McKinsey, οι καταναλωτές προβλέπεται πως μέχρι το 2030 θα εστιάσουν σε έξι διαφορετικές παραμέτρους που διαμορφώνουν την επόμενη πραγματικότητα της ευεξίας.

Υγεία: Οι καταναλωτές προτεραιοποιούν τα ιατρικά ζητήματα και φροντίζουν τις καταστάσεις ως επί το πλείστον μόνοι τους, ώστε να επισκέπτονται γιατρό μόνο όταν είναι απολύτως απαραίτητο. Σε αυτό βοηθά η φορητότητα των συσκευών και η ψηφοποίηση υπηρεσιών, όπως και η τεχνολογική εξέλιξη των φαρμάκων. Τα φαρμακευτικά προϊόντα του σήμερα θα γίνουν τα εύκολα προσβάσιμα προϊόντα του αύριο.

Fitness: Στο μέλλον έχουν θέση τα γυμναστήρια, οι εναλλακτικές μέθοδοι εκγύμνασης όπως και η home gym. Σε όλη αυτή τη συνύπαρξη, καίρια είναι η δυνατότητα των ανθρώπων να παρακολουθούν τη φυσική τους κατάσταση, παροχή η οποία θα διαδραματίσει πολύ ισχυρό ρόλο στην παρακίνηση, την καθοδήγηση και την προπόνηση.

Διατροφή: Οι άνθρωποι διαβάζουν πολύ περισσότερες ετικέτες, επιδιώκουν να μειώσουν τη ζάχαρη, ενώ αναζητούν να υιοθετήσουν μια πιο βιώσιμη διατροφή. Περίπου το 35% των καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο, τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Γερμανία καταναλώνουν ροφήματα φυτικής προέλευσης με εβδομαδιαία συχνότητα, με τους μισούς εξ αυτών να έχουν ξεκινήσει τον τελευταίο χρόνο – τάση που προβλέπεται να ενταθεί, αφού και μεγάο μέρος της βιομηχανίας τροφίμων στρέφεται σαφώς προς την κατεύθυνση αυτή.

Εμφάνιση: Το 2030, θα υπάρχει ένας εκτεταμένος αριθμός υπηρεσιών που θα προσφέρονται από τους beauty retailers. Θα υπάρχει η δυνατότητα για ενέσιμες υπηρεσίες, κλινικές θεραπείες όπως μικροδερμοαπόξεση, μακιγιάζ και τατουάζ – και όλα στο ίδιο μέρος και ταυτόχρονα.

Ύπνος: Υπάρχουν καινοτομίες, όπως αισθητήρες που μπαίνουν κάτω από το στρώμα και που μπορούν να καταλάβουν πόσο κινείται κάποιος ενώ κοιμάται και πόσο χρόνο έχει περάσει στο κρεβάτι. Η τεχνολογία φέρνει τη διασύνδεση και σε αυτό τον τομέα: τα δεδομένα του ύπνου θα είναι συνδεδεμένα με την υπηρεσία άσκησης ή το ποδήλατο γυμναστικής , έτσι ώστε όταν ανεβαίνει κάποιος στο ποδήλατό του, να έχει ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα άθλησης – ή με το ψυγείο, το οποίο ανάλογα με τα στοιχεία, θα προτρέπει ή θα αποτρέπει κατανάλωση συγκεκριμένων τροφών.

Ενσυνειδητότητα: Η επιδίωξή της θα γίνει μια ουσιαστική πτυχή του τρόπου ζωής με την τεχνολογία και τα wearables να παίζουν μεγάλο ρόλο σε αυτό.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr