NEWSFLASH...
TourismLab
ανάγνωση

Τουρισμός: Πολύ υψηλό επίπεδο ικανοποίησης, τι εκτιμούν οι ταξιδιώτες στην Ελλάδα

Τουρισμός: Πολύ υψηλό επίπεδο ικανοποίησης, τι εκτιμούν οι ταξιδιώτες στην Ελλάδα

​Ενθαρρυντικά συνεχίζουν να είναι τα νέα για την Ελλάδα ως έναν - ανταγωνιστικό - τουριστικό προορισμό στο διεθνές γίγνεσθαι.

Η «διαδικτυακή» της φήμη μάλιστα φαίνεται πως ανεβαίνει όλο και περισσότερο. Σε τελευταία στοιχεία, μάλιστα, του ΙΝΣΕΤΕ, παρατηρείται άνοδος στους σχετικούς δείκτες αναφορικά με περιοχές όπως Θεσσαλία και Δυτική Μακεδονία, επιβεβαιώνοντας τις δυνατότητες που υπάρχουν για τη χρονική και χωρική επέκταση της τουριστικής δραστηριότητας.

Επιπλέον, τις υψηλότερες αξιολογήσεις λαμβάνουν τομείς όπως το προσωπικό, η πολιτιστική εμπειρία, η εμπειρία στη θάλασσα και η γαστρονομία λαμβάνουν τις υψηλότερες αξιολογήσεις. Σημαντικό στοιχείο επίσης, σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, το γεγονός πως καταγράφεται και βελτίωση της χώρας μας ως προς την φήμη περί περιβαλλοντικών θεμάτων.

Ειδικότερα, η φήμη της Ελλάδας στο διαδίκτυο σημείωσε άνοδο μετά από ένα δύσκολο τρίτο τρίμηνο που χαρακτηρίστηκε από υψηλές θερμοκρασίες, πυρκαγιές και πλημμύρες, ανταγωνιζόμενη χώρες με παράδοση επίσης στον τουρισμό όπως Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία, Κροατία

Η άνοδος συνεχίστηκε έως τον Νοέμβριο όπου άγγιξε την υψηλότερη βαθμολογία και σε σχέση με την Ισπανία και την Ιταλία, και οριακά χαμηλότερα από την Κροατία και την Πορτογαλία.

Τον Δεκέμβριο παρατηρείται μια υποχώρηση του NSI που δεν μπορεί να αποδοθεί σε κάποιο μεμονωμένο γεγονός (όπως οι φωτιές του καλοκαιριού ή οι πλημμύρες της Θεσσαλίας) αλλά σε πολλά μικρά γεγονότα που είχαν μια συνολική επίδραση.

Εξετάζοντας το τέταρτο τρίμηνο συνολικά, η Ελλάδα (57) είχε υψηλότερη βαθμολογία από την Αθήνα (51) και, σε σχέση με τον ανταγωνισμό, από την Ισπανία (45), ενώ υστερούσε σε σχέση με την Ιταλία (62), την Κροατία (67) και την Πορτογαλία (67).

Διαδικτυακές συζητήσεις με επίκεντρο την γαστρονομία και τον πολιτισμό

Όπως αποτυπώνουν τα στοιχεία του ΙΝΣΕΤΕ, η διαδικτυακή φήμη της Ελλάδας ενισχύθηκε σε όλες τις θεματικές. Ειδικότερα, τα θέματα του Πολιτισμού και της Γαστρονομίας συνέχισαν να επιδρούν θετικά στη φήμη της χώρας.

Στις διαδικτυακές συζητήσεις έμφαση δόθηκε στις πολιτιστικές πτυχές, αναγνωρίζοντας κυρίως, την Αθήνα ως τον "κορυφαίο πολιτιστικό προορισμό πόλης” στην Ευρώπη.

Τα περιβαλλοντικά θέματα, με τον δείκτη NSI να φτάνει τις 62 μονάδες σημείωσαν μια εντυπωσιακή βελτίωση 47 μονάδων σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο.

Αν και οι ανησυχίες για την κλιματική αλλαγή εξακολουθούν να διατυπώνονται στο διαδίκτυο, υπήρξε σημαντική μείωση του όγκου τους.

Επιπλέον, αυτό το τρίμηνο στις συζητήσεις αναδείχθηκαν πολλά λιγότερο γνωστά μέρη και δραστηριότητες επισημαίνοντας τη μοναδικότητά τους.

Πολύ υψηλό το επίπεδο ικανοποιήσης όσον αφορά την Εμπειρία

Tο επίπεδο ικανοποίησης παρέμεινε πολύ υψηλό (Ελλάδα: 9,1 & Αθήνα: 9,0) και σημαντικά υψηλότερο από την βαθμολογία της Ευρώπης συνολικά (8,7), όπως δείχνουν τα στοιχεία από αξιολογήσεις σε online travel agents, travel review sites κλπ.

Σχεδόν όλες οι Περιφέρειες είχαν βαθμολογία μεγαλύτερη του 9, με τη Θεσσαλία και τη Δυτική Μακεδονία να φθάνουν στο 9,5, επιβεβαιώνοντας τις δυνατότητες που υπάρχουν για τη χρονική και χωρική επέκταση της τουριστικής δραστηριότητας.

Σε εθνικό επίπεδο οι αξιολογήσεις για τα επιμέρους συστατικά του τουριστικού προϊόντος (Πολιτισμός 9,4, Εμπειρία στη Θάλασσα 9,1 και Γαστρονομία 9,0), έχουν βαθμολογία μεγαλύτερη/ίση του 9 ενώ, και οι τρεις αυτοί δείκτες είναι πάνω από 8,0 σε όλες τις Περιφέρειες, όπως δείχνουν τα επιμέρους στοιχεία της έρευνας.

Άξιο αναφοράς επίσης είναι το γεγονός πως η υψηλή αξιολόγηση του Πολιτισμού ακολουθούμενη από την Εμπειρία στη Θάλασσα και τη Γαστρονομία παρουσιάζει ένα μοτίβο παρόμοιο στις περισσότερες Περιφέρειες, υποδεικνύοντας μια ισχυρή εκτίμηση των ταξιδιωτών για τις πολιτιστικές πτυχές της Ελλάδας.

Από την ανάλυση προκύπτει ότι οι ταξιδιώτες στην Ελλάδα εκτιμούν πολύ το Προσωπικό, δίνοντας εξαιρετική βαθμολογία, περί το 9,5 στο σύνολο της χώρας.

Γενικά, καταγράφεται ικανοποίηση ως προς την αξία των εμπειριών σε σχέση με τα χρήματα (Value For Money) αποδίδοντας βαθμολογία στη χώρα 9,1 με εξαίρεση τις Κυκλάδες (8,9) και την Αν. Μακεδονία-Θράκη (8,8).

Σχετικά με το Βιώσιμο Ταξίδι και την Υγιεινή, ενώ η Ελλάδα λαμβάνει συνολικά θετικές αξιολογήσεις, παρατηρούνται διαφοροποιήσεις μεταξύ των περιφερειών.

Ψηφίζουν Ελλάδα οι ταξιδιώτες από ΗΠΑ και Ηνωμένο Βασίλειο

Οι ταξιδιώτες από τις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο αποδίδουν στην Ελλάδα τις υψηλότερες συνολικές αξιολογήσεις, ακολουθούμενοι από τους Γερμανούς και τους Ιταλούς επισκέπτες.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr