NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Διεθνή
ανάγνωση

​Αγωγή 2,1 δισ. ευρώ στην Google από 32 ευρωπαϊκούς ομίλους ΜΜΕ

​Αγωγή 2,1 δισ. ευρώ στην Google από 32 ευρωπαϊκούς ομίλους ΜΜΕ

Αγωγή ύψους 2,1 δισ. ευρώ κατά της Alphabet, μητρικής της Google κατέθεσαν 32 ευρωπαϊκοί όμιλοι μέσων ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένου του γερμανικού ομίλου Axel Springer, ​καθώς όπως υποστηρίζουν υπέστησαν ζημίες λόγω των πρακτικών της εταιρείας στην ψηφιακή διαφήμιση.

Η κίνηση του ομίλου που περιλαμβάνει εκδότες από την Αυστρία, το Βέλγιο, τη Βουλγαρία, την Τσεχία, τη Δανία, τη Φινλανδία, την Ουγγαρία, το Λουξεμβούργο, τις Κάτω Χώρες, τη Νορβηγία, την Πολωνία, την Ισπανία και τη Σουηδία έρχεται καθώς οι αντιμονοπωλιακές ρυθμιστικές αρχές ασκούν επίσης σκληρή κριτική στην επιχείρηση ad tech της Google, αναφέρει το CNBC.

«Οι εμπλεκόμενες εταιρείες μέσων ενημέρωσης έχουν υποστεί ζημίες λόγω μιας λιγότερο ανταγωνιστικής αγοράς, η οποία είναι άμεσο αποτέλεσμα της παραβατικής συμπεριφοράς της Google», αναφέρεται σε ανακοίνωση που εξέδωσαν οι δικηγόροι τους Geradin Partners και Stek, στους οποίους εκτός της Axel, συμπεριλαμβάνονται και η αυστριακή Krone, οι βελγικοί όμιλοι DPG Media και Mediahuis, η δανική TV2 Danmark A/S, η φινλανδική Sanoma, η πολωνική Agora, η ισπανική Prensa Iberica και η ελβετική Ringier.

«Χωρίς την κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης της Google, οι εταιρείες μέσων ενημέρωσης θα είχαν λάβει σημαντικά υψηλότερα έσοδα από τη διαφήμιση και θα πλήρωναν χαμηλότερες αμοιβές για υπηρεσίες ad tech. Το κρίσιμο είναι ότι τα κεφάλαια αυτά θα μπορούσαν να είχαν επανεπενδυθεί στην ενίσχυση του ευρωπαϊκού τοπίου των μέσων ενημέρωσης», ανέφεραν οι δικηγόροι.

Επικαλέστηκαν το πρόστιμο ύψους 220 εκατομμυρίων ευρώ της γαλλικής αρχής ανταγωνισμού κατά της Google για την επιχείρηση ad tech το 2021, καθώς και τις κατηγορίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής πέρυσι για να στηρίξουν τον ισχυρισμό του ομίλου τους.

Η Google δήλωσε πέρυσι ότι διαφωνεί με τις αντιμονοπωλιακές κατηγορίες της ΕΕ κατά της ad tech επιχείρησής της, όπου εμπλέκεται τόσο στην πλευρά της αγοράς όσο και στην πλευρά της πώλησης της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Οι εκδότες σε όλο τον κόσμο έχουν τα τελευταία χρόνια χάσει μεγάλο μερίδιο διαφημιστικών εσόδων από την αυξανόμενη κυριαρχία της Big Tech στη διαφήμιση, καθώς το μερίδιο των εσόδων τους μειώνεται. Η Google είναι η πιο κυρίαρχη πλατφόρμα ψηφιακής διαφήμισης στον κόσμο, σύμφωνα με τους αναλυτές.

Ο όμιλος δήλωσε ότι κατέθεσε την αγωγή σε ολλανδικό δικαστήριο, εξαιτίας της φήμης της χώρας ως βασικής χώρας δικαιοδοσίας στις αγωγές αποζημίωσης λόγω αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας στην Ευρώπη και για να αποφύγει πολλαπλές αγωγές σε διαφορετικές ευρωπαϊκές χώρες.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr