Επιχειρηματικά Νέα

Bodytalk (BDTK) Case Study

Κοινοποιήστε

Σχολιάστε

Διαβάζεται σε 2 λεπτά

Bodytalk (BDTK) Case Study
epixeiro

02/04/2024 | 08:00

epixeiro

08/08/2025 | 22:48

H Bodytalk (Bdtk) ξεχωρίζει ως ένα δυναμικό και σύγχρονο brand στη βιομηχανία των αθλητικών ειδών και athleisure, αποτυπώνοντας την ουσία του σύγχρονου, απαιτητικού τρόπου ζωής. Με βάση την Ελλάδα, η Bdtk έχει δημιουργήσει ένα δικό της niche προσφέροντας μια ευρεία γκάμα αθλητικών ρούχων που τονίζουν τόσο το στυλ όσο και τη λειτουργικότητα.

Η Simpler δίνει μια λύση checkout που προσφέρει μια απλοποιημένη, βελτιστοποιημένη για κινητά εμπειρία αγοράς που διευκολύνει το checkout κατά 80%. Για τους χρήστες που αγοράζουν για πρώτη φορά είναι 50% ταχύτερο από το παραδοσιακό checkout και οι επιστρέφοντες αγοραστές μπορούν να κάνουν checkout σε λιγότερο από 6 δευτερόλεπτα. Επιπλέον, διαθέτει ενσωματωμένες όλες τις τελευταίες μεθόδους πληρωμής όπως Apple Pay, Google Pay, Klarna κλπ.

Η Ευκαιρία για Βελτίωση

Ενώ το online κατάστημα του Bdtk είχε καλές επιδόσεις, η ομάδα management αναγνώρισε μια αναξιοποίητη δυναμική για περαιτέρω βελτιστοποίηση της e-commerce στρατηγικής τους. Ο στόχος ήταν να αναβαθμιστεί η εμπειρία του χρήστη εστιάζοντας στη διαδικασία του checkout, ένα κρίσιμο μέρος της online αγοραστικής διαδρομής. Η ιδέα ήταν σαφής: να απλοποιηθεί αυτό το τελευταίο, κρίσιμο βήμα της εμπειρίας του πελάτη ώστε να είναι προσαρμοσμένο στις προτιμήσεις του για μια γρήγορη, ασφαλή και εύκολη συναλλαγή.

Η Ενσωμάτωση του Simpler (Λύση)

Η Bdtk επέλεξε το Simpler ως μια λύση checkout που θα απλοποιούσε ολόκληρη τη διαδικασία για τους πελάτες, ανεξάρτητα από το στάδιο αγοράς στο οποίο βρίσκονταν.

Με το Simpler, οι πελάτες δεν χρειαζόταν πλέον να συμπληρώσουν μακροσκελείς φόρμες, να δημιουργούν λογαριασμούς, ή να εισάγουν επιπλέον στοιχεία σύνδεσης. Ένα μόνο κλικ ήταν αρκετό για να ολοκληρώσουν τις αγορές τους, εξοικονομώντας χρόνο και μειώνοντας την πολυπλοκότητα.

Επιπλέον, η ενσωμάτωση του Simpler επέτρεψε στους πελάτες να χρησιμοποιήσουν τις προτιμώμενες μεθόδους πληρωμής τους, συμπεριλαμβανομένων των πιστωτικών καρτών, του Apple Pay, του Google Pay ή της Klarna για αγορές με δόσεις χωρίς πιστωτική.

Τα Αποτελέσματα

1. Αύξηση στο Ποσοστό Μετατροπής Checkout (Checkout Conversion Rate) κατά 24,3%:

Πώς βοήθησε το Simpler: Το Simpler Checkout μείωσε δραστικά τον αριθμό των βημάτων και των αχρείαστων πεδίων φόρμας που απαιτούνταν για να ολοκληρωθεί μια αγορά. Οι νέοι αγοραστές μπορούσαν να κάνουν checkout 50% ταχύτερα από τις παραδοσιακές μεθόδους checkout, και οι επιστρέφοντες πελάτες μπορούσαν να ολοκληρώσουν την αγορά τους σε λιγότερο από 7 δευτερόλεπτα. Αυτές οι βελτιώσεις, σε συνδυασμό με την προσθήκη επιπλέον μεθόδων πληρωμής, έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην σημαντική αύξηση των ποσοστών μετατροπής και κατ’ επέκταση των εσόδων της επιχείρησης.

"Η ενσωμάτωση με το Simpler ήταν εξαιρετικά απλή. Απλοποίησε τη διαδικασία αγοράς, παρέχοντάς μας όλες τις ενσωματώσεις μεθόδων πληρωμής και αποστολής με μια υλοποίηση. Αυτή η απλοποιημένη προσέγγιση έκανε την υιοθέτηση ομαλή και αποδοτική.” - Έκτωρ Τόλης, Διευθυντής E-commerce, Bodytalk

2. Βελτιωμένη διαδικασία αγοράς:

Πώς βοήθησε το Simpler: Το γρήγορο checkout με ένα κλικ του Simpler βελτίωσε σημαντικά την ολόκληρη διαδικασία. Η διαισθητική, φιλική προς τον καταναλωτή φόρμα checkout, μείωσε την πολυπλοκότητα και διευκόλυνε την αγορά, αυξάνοντας την ικανοποίηση των πελατών. Το στρατηγικά τοποθετημένο κουμπί "Γρήγορη Αγορά", διαθέσιμο σε διάφορα στάδια όπως η σελίδα του προϊόντος και το mini-cart, ενθάρρυνε τους πελάτες να ολοκληρώσουν τις αγορές τους πολύ νωρίτερα στη διαδικασία του checkout. Αυτή η ισορροπημένη προσέγγιση βελτίωσε την εμπειρία αγορών, κάνοντάς την πιο ομαλή και φιλική προς τους πελάτες της Bdtk.

"Μέσω του Simpler, έχουμε δει σημαντική βελτίωση στην εμπειρία αγοράς των πελατών μας. Η απλοποιημένη διαδικασία checkout και οι βολικές επιλογές πληρωμής έχουν πραγματικά αυξήσει τα επίπεδα ικανοποίησής τους."

3. Αύξηση Εγγραφών:

Πώς βοήθησε το Simpler: Το Simpler οδήγησε σε αύξηση των εγγεγραμμένων χρηστών κατά 21,2%. Δεδομένου ότι όλοι οι αγοραστές που χρησιμοποιούν το Simpler εγγράφονται επίσης ως πελάτες στη βάση δεδομένων του εμπόρου, αυτό όχι μόνο απλοποιεί τις μελλοντικές τους αγορές ακόμα περισσότερο, αλλά επίσης αυξάνει σημαντικά τη βάση πελατών του Bdtk, επιτρέποντάς του την επικοινωνία με τον πελάτη μετά την αγορά και την προσωποποιημένη στόχευση, ενισχύοντας έτσι τo customer loyalty. Το αποτέλεσμα; Περισσότερες εγγραφές και μια ευρύτερη βάση πιστών πελατών.