Franchise: Πέντε κομβικοί παράμετροι για όποιον θέλει ν' αξιοποιήσει νέες ευκαιρίες σήμερα

Η τελευταία δεκαετία και αυτή αναμφίβολα μια περίοδος με σημαντικές τεχνολογικές εξελίξεις και ριζικές αλλαγές σε επίπεδο νοοτροπίας.
Μετά την απροσδόκητη κρίση που έφερε η πανδημία, πολλές επιχειρήσεις προσαρμόζονται σήμερα για να αντέξουν ακόμη και τις πιο δύσκολες συνθήκες. Ένα από τα πιο δυναμικά πεδία που βρίσκεται επίσης σε φάση αναδιάρθρωσης είναι το franchising, καθώς νέες τάσεις αναδύονται με ταχύτατους ρυθμούς.
Εάν είστε ήδη ενεργοί στον τομέα ή σκέφτεστε να κάνετε το πρώτο βήμα, αυτά είναι τα πέντε βασικά trends που δεν πρέπει να χάσετε. Όπως υπογραμμίζει αναλυτικά σε δημοσίευμα του το Forbes.com:
Δίψα για Υγεία και Ευεξία
Η πανδημία είχε το δικό της αντίκτυπο στην αντίληψη που έχουμε για την υγεία. Οι καταναλωτές είναι πλέον πιο συνειδητοποιημένοι από ποτέ για την ανάγκη να φροντίσουν το σώμα και το μυαλό τους.
Από τα personalized fitness programs μέχρι τις ολιστικές υπηρεσίες υγείας, η ζήτηση για φυσικά, οργανικά και βιώσιμα προϊόντα αυξάνεται ραγδαία. Κάτι που πολλοί δεν αναγνωρίζουν, είναι ότι αυτή η τάση δεν περιορίζεται μόνο σε φυσικά προϊόντα, αλλά επεκτείνεται σε κάθε πτυχή της ζωής μας, με τον κόσμο να αναζητά "διαφάνεια" σε ότι αγοράζει και καταναλώνει.
Οι επιχειρήσεις που εστιάζουν στην ευεξία του σώματος και του νου, συνδυάζοντας την υγεία με την αειφορία, είναι οι επόμενες μεγάλες ευκαιρίες, κατά τους ειδικούς του κλάδου. Όπως τονίζουν οι ίδιοι, οι καταναλωτές που θα εμπιστευτούν πραγματικά τα brands που προσφέρουν τα παραπάνω είναι πρόθυμοι να πληρώσουν αρκετά παραπάνω χρήματα...
Νέες αγορές... λόγω νέων αναγκών
Η επόμενη μεγάλη πρόκληση είναι η ανάπτυξη νέων πεδίων και επιχειρήσεων για να καλυφθούν οι αυξανόμενες ανάγκες της κοινωνίας.
Στον ορίζοντα εμφανίζονται τομείς όπως οι υπηρεσίες για κατοικίδια, οι σταθμοί φόρτισης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα και η φροντίδα ηλικιωμένων. Αυτοί οι τομείς παρουσιάζουν τεράστια δυναμική ανάπτυξης τα επόμενα χρόνια, και το franchise μπορεί να αποτελέσει τον πιο αποτελεσματικό τρόπο για να καλυφθούν αυτές οι ανάγκες γρήγορα και αξιόπιστα.
Ειδικά στον τομέα της ενέργειας, που συχνά αντιμετωπίζει καθυστερήσεις λόγω κανονιστικών διαδικασιών, οι επιχειρήσεις franchise μπορούν να καινοτομήσουν, παρακάμπτοντας γραφειοκρατικά εμπόδια και προσφέροντας λύσεις σε χρόνο ρεκόρ.
Οικολογικές και Βιώσιμες Επιλογές: Η Αύξηση της Περιβαλλοντικής Συνείδησης
Η ανάγκη για πράσινες και βιώσιμες λύσεις ποτέ δεν ήταν πιο επιτακτική.
Από τις αλλεπάλληλες καταστροφές λόγω κλιματικής κρίσης μέχρι την πραγματική «στροφή» των καταναλωτών σε πιο συνειδητοποιημένες «πράσινες» επιλογές των καταναλωτών, οι άνθρωποι αναζητούν υπηρεσίες και προϊόντα που σέβονται τον πλανήτη. Οι «πράσινες» επιχειρήσεις δικτύωσης που επικεντρώνονται στη βιωσιμότητα, είτε μέσω οικολογικών προϊόντων είτε μέσω φιλικών προς το περιβάλλον υπηρεσιών, κερδίζουν συνεχώς έδαφος.
Το μέλλον δείχνει ότι ο καταναλωτής θέλει να μειώσει το δικό του περιβαλλοντικό αποτύπωμα, και οι επιχειρήσεις που προσαρμόζονται σε αυτή την ανάγκη έχουν μοναδικές ευκαιρίες να ξεχωρίσουν στην αγορά.
Tailor made υπηρεσίες και συμπερίληψη - ο καταναλωτής θέλει να είναι ξεχωριστός
Σύμφωνα με το Forbes, η ζήτηση για εξατομίκευση δεν ήταν ποτέ μεγαλύτερη: Οι καταναλωτές δεν θέλουν να είναι απλά ένας αριθμός στις λίστες των επιχειρήσεων, αλλά επιθυμούν να αισθάνονται ότι οι ανάγκες τους ακούγονται και ικανοποιούνται.
Η τεχνολογία βοηθάει στην κατανόηση της συμπεριφοράς των πελατών, και μέσω της ανάλυσης δεδομένων, οι επιχειρήσεις μπορούν να προσαρμόσουν τις προσφορές τους με στόχο τη μέγιστη ικανοποίηση του πελάτη.
Ειδικότερα, η επιτυχία κρύβεται στην προσωπική επαφή, και οι επιχειρήσεις που κατανοούν τις προτιμήσεις του καταναλωτή και παρέχουν εξατομικευμένα προϊόντα ή υπηρεσίες έχουν τον πρώτο λόγο. Όσοι εστιάζουν στην συμπερίληψη και την αξιολόγηση των προσωπικών αναγκών, θα ξεχωρίσουν σίγουρα στον ανταγωνισμό.
Υποστήριξη Franchisee: Το Κλειδί για Επιτυχία
Δεν είναι μόνο οι καταναλωτές βέβαια που επιθυμούν να αισθάνονται ξεχωριστοί. Το ίδιο ισχύει και για τους επιχειρηματίες που θέλουν να ανήκουν σε μια αλυσίδα με υποστηρικτικό δίκτυο που παρέχει εργαλεία και προνόμια ώστε να ελαχιστοποιούν τους κινδύνους και την αβεβαιότητα που αναμφίβολα υπάρχει στο επιχειρείν (markting, τεχνογνωσία, εκπαίδευση, εκπτώσεις κ.α)
Οι επιχειρηματίες που βρίσκονται στο franchising δεν επιθυμούν να «μπλέκονται» σε γραφειοκρατικές διαδικασίες ή να «μαθαίνουν από τα λάθη τους» μόνοι τους: Θέλουν υποστήριξη και καθοδήγηση από τις επιχειρήσεις που εκπροσωπούν, ώστε να μεγιστοποιήσουν την αποδοτικότητα και τη βιωσιμότητα του εγχειρήματός τους. Η συνεχής υποστήριξη πρέπει να είναι αδιαπραγμάτευτη για την τελική επιτυχία...
Σχόλια