Επιχειρηματικά Νέα

Στη TheFutureCats η digital επικοινωνία της σειράς επεισοδίων του HB BODY Automotive Refinish: “#GivingLifeColour | The Talk Show”

Κοινοποιήστε

Σχολιάστε

Διαβάζεται σε 2 λεπτά

Στη TheFutureCats η digital επικοινωνία της σειράς επεισοδίων του HB BODY Automotive Refinish: “#GivingLifeColour | The Talk Show”

Η TheFutureCats ανακοινώνει τη συνεργασία της με ένα από τα σημαντικότερα brands του ομίλου HB BODY, για την υλοποίηση ολοκληρωμένο πλάνου επικοινωνίας με digital καμπάνιες awareness που θα πλαισιώσουν τη νέα σειρά επεισοδίων “#GivingLifeColour | The Talk Show”.

Πρόκειται για ένα πρωτότυπο project που αναδεικνύει τον ρόλο του χρώματος στη ζωή και στην αυτοκίνηση, φιλοξενώντας προσωπικότητες από όλο τον κόσμο με διαφορετικό υπόβαθρο: car enthusiasts, restorers, YouTubers και άλλους επαγγελματίες και δημιουργούς από τον χώρο της αυτοκίνησης και της μοτοσυκλέτας.

Το #GivingLifeColour | The Talk Show αποτελείται από αυτοτελή επεισόδια που θα προβάλλονται στο YouTube channel της HB BODY που δίνουν φωνή σε ιστορίες γύρω από το χρώμα και το αυτοκίνητο, ενισχύοντας την διεθνή ταυτότητα της εταιρείας, ως brand που επενδύει στη δημιουργικότητα και τη σύνδεση με την καθημερινή εμπειρία.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας, η TheFutureCats σχεδίασε και υλοποιεί στρατηγική digital επικοινωνίας που περιλαμβάνει:

● Social Media Campaigns (Facebook, Instagram, TikTok) με teasers, reels και carousels.

● YouTube Advertising & Demand Gen Campaigns με teaser ads, bumper ads και skippable videos.

● Remarketing campaigns social και Google για αύξηση conversions.

● Inbound & E-mail Marketing για τη συνεχή εμπλοκή κοινού και την ενίσχυση του brand authority.

Με στοχευμένο περιεχόμενο (cliffhangers video, visuals, quotes) και συγκεκριμένο κοινό οπως ιδιοκτήτες φανοποιείων, χρωματοπωλείων, car lovers, tuning & design enthusiasts, οι καμπάνιες έχουν στόχο να δημιουργήσουν ισχυρό awareness και να αυξήσουν παράλληλα τη διεθνή απήχηση της σειράς.

Η συνεργασία TheFutureCats με την HB BODY Group αναδεικνύει τη δύναμη της ψηφιακής αφήγησης (digital storytelling) και τη σύνδεση ανάμεσα σε brands, χρώμα και συναίσθημα