NEWSFLASH...
Startup
ανάγνωση

Ανακαλύψαμε το νέο εργαλείο που κρατάει τους επισκέπτες στο website σου

Ανακαλύψαμε το νέο εργαλείο που κρατάει τους επισκέπτες στο website σου

Μπορεί να είμαστε in love με τη δουλειά μας και να περνάμε ατελείωτες ώρες γράφοντας άρθρα και στήνοντας καμπάνιες, αλλά είμαστε και γυναίκες.

Και ως γυναίκες ενδιαφερόμαστε αν μη τι άλλο… για μόδα και social trends.

Σε καθημερινή βάση με το tablet αγκαλιά παρακολουθώ τη digital ροή, έξυπνα στημένες καμπάνιες και visual content που κάνει τη διαφορά. Αυτή είναι η δουλειά μου…, αλλά ποιος λέει όχι στο προσωποποιημένο marketing που σέβεται τον πελάτη του;

Πριν μέρες διάβαζα ένα άρθρο στο missbloom.gr σχετικά με τις νέες τάσεις στα ανοιξιάτικα χτενίσματα. Μπορεί να μην αποφάσισα να αλλάξω χτένισμα, αλλά εγκαταλείποντας τη σελίδα μου εμφανίστηκαν τρία νέα προτεινόμενα άρθρα σχετικά με αυτό που μόλις είχα διαβάσει και τελικά αντί να φύγω, έμεινα στη σελίδα για να δω περισσότερα. Μπορεί να μην εντυπωσιάζομαι εύκολα, αλλά ο τρόπος που με προσέγγισαν αποτέλεσε την αφορμή για τη συγγραφή αυτού του άρθρου.

exitbee-missbloom.gif?mtime=20170327125055#asset:48665:freeHeight

Λίγες μέρες μετά, είδα ένα sponsored post στο Facebook από τα ρούχα Parthenis και μπήκα να ρίξω μια ματιά στο website του. Αφού είδα δυο τρία προϊόντα και ετοιμαζόμουν να γυρίσω στο Facebook, εμφανίστηκε ένα μήνυμα που με ρωτούσε αν θέλω 10% έκπτωση για την πρώτη μου αγορά. Σίγουρα θα το πρότεινα σε όσους ενδιαφέρονται για το συγκεκριμένο fashion style κι επειδή μου άρεσε το minimal στήσιμο και η προσεγμένη δουλειά τους, σκέφτηκα ότι δεν έχω να χάσω κάτι κι έτσι άφησα το email μου.  

exitbee-parthenis.gif?mtime=20170327125058#asset:48666:freeHeight

Άρχισα να σκέφτομαι ότι κι εμείς στο epixeiro.gr θέλουμε να αυξήσουμε το ποσοστό των επισκεπτών που εγγράφονται στο newsletter μας. Γιατί όχι να μην προτείνουμε στο κοινό μας περισσότερα άρθρα βάσει των ενδιαφερόντων τους;

Γιατί να μην τους οδηγούμε στα social platform μας;

Ήδη προσπαθούμε να χτίσουμε μια μεγάλη επιχειρηματική-business κοινότητα και αναζητούμε έξυπνες και catchy λύσεις...χμμμ

Και έτσι προχθές που ήμουν στο jenny.gr της Τζένης Μπαλατσινού και διάβαζα κάτι για το well being, τη στιγμή που έφευγα από το website μου υπενθύμισαν με ένα pop up message να κάνω follow στο Instagram...

Είδα το “powered by Exit Bee” κάτω αριστερά και είχε έρθει πλέον η στιγμή να επικοινωνήσω μαζί τους.

exitbee-jenny.gif?mtime=20170327125047#asset:48332:freeHeight

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.

Το Exit Bee είναι ένα ελληνικό startup, το οποίο καταγράφει και αναλύει τη συμπεριφορά κάθε επισκέπτη μιας σελίδας, προβλέπει τη στιγμή που ο επισκέπτης φεύγει και τότε προβάλει ένα μήνυμα βάσει της συμπεριφορά του.

Θέλει να κάνει αγορά;

Περιηγείται απλά στις σελίδες;

Ενδιαφέρεται για συγκεκριμένα προϊόντα;

Τώρα έχεις μια δεύτερη ευκαιρία να κρατήσεις τους επισκέπτες στη σελίδα σου και να τους οδηγήσεις εκεί που εσύ θέλεις.

Μίλησα με τον Founder του Exit Bee, τον Παύλο Λινό, και του ζήτησα να μου εξηγήσει τους τρόπους που μπορεί ένα website να χρησιμοποιήσει τη συγκεκριμένη υπηρεσία αλλά και για ποιους λόγους έχει θεαματικά αποτελέσματα.

Υπάρχει καλύτερη στιγμή να επικοινωνήσεις κάτι σε κάποιον από όταν είναι μέσα στο μαγαζί σου;”, με ρώτησε και του απάντησα όχι. Είναι η ιδανική στιγμή.

...και συνέχισε με τους τρεις βασικούς λόγους:

  • Δε διακόπτει τον επισκέπτη όταν αυτός μπαίνει σε μία σελίδα ή όταν περιηγείται σε αυτή
  • Γνωρίζοντας τι έχει κάνει ο επισκέπτης μιας σελίδας μέχρι τη στιγμή που ετοιμάζεται να φύγει, σου δίνει τη δυνατότητα να του επικοινωνήσεις προσωποποιημένα μηνύματα βάσει της συμπεριφοράς του.
  • Προβάλλοντας κάτι τη στιγμή που ο επισκέπτης φεύγει, τραβάς την προσοχή σε ένα συγκεκριμένο μήνυμα, αυξάνοντας σημαντικά τις πιθανότητες να το προσέξει και να κάνει αυτό που του ζητάς

Πώς χρησιμοποιείται;

Όσον αφορά στους τρόπους που μπορεί να χρησιμοποιηθεί η υπηρεσία, μου είπε ότι αυτοί ποικίλουν με βάση το είδος, τους στόχους και τη στρατηγική του κάθε brand, της κάθε προωθητικής ενέργειας ή seasonal καμπάνιας.

Του ζήτησα παραδείγματα to the point για να καταλάβει ο δυνητικός πελάτης ακριβώς τι μπορεί να πετύχει.

Ένα eshop για παράδειγμα, μπορεί να προσφέρει μια έκπτωση σε αυτούς που εγκαταλείπουν το καλάθι ή το checkout, να προτείνει προϊόντα ή προσφορές ή να ζητάει από τον επισκέπτη να γραφτεί στο newsletter ή να δώσει το email του ώστε να γίνει κάτοχος ενός εκπτωτικού κουπονιού.

Ένα ενημερωτικό website όπως το epixeiro.gr, μπορεί να το χρησιμοποιήσει για να προτείνει άρθρα και περιεχόμενο, να κάνει μία έρευνα ή να αυξήσει τους fans στα social media.

Not bad, hmm?

Πώς μπορείς να το χρησιμοποιήσεις;

Απλά βήματα και καθόλου δύσκολα.

Μπες στη σελίδα www.exitbee.com και δημιούργησε ένα δωρεάν λογαριασμό. Μετά το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να επιλέξεις τον στόχο της ενέργειάς σου και να φτιάξεις την πρώτη σου καμπάνια!

Είμαι σίγουρη πως το trial θα φανεί αντάξιο των προσδοκιών σου, θα σε αποζημιώσει και μετά θα γίνεις loyal πελάτης και ambassador της υπηρεσίας.

Να... κάτι σαν εμένα δηλαδή...

Εμείς το χρησιμοποιήσαμε, είδαμε και συνεχίζουμε να βλέπουμε σημαντική αύξηση σε όλους τους στόχους μας.

Still thinking?

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr