NEWSFLASH...
Startup
ανάγνωση

Infashion: Ένας χώρος συνάντησης για όσους αγαπούν τη μόδα

Infashion: Ένας χώρος συνάντησης για όσους αγαπούν τη μόδα

Η ομάδα του Infashion αποτελείται από τρεις προγραμματιστές και έναν designer, ο καθένας με πολύχρονη και σημαντική εμπειρία στον τομέα του. Συγκεκριμένα, την ομάδα αποτελούν οι, Σπύρος Ελευθεριάδης (Backend Developer), Γιώργος Δανίκας (iOS Developer), Χάρης Λυμπερόπουλος (UI/UX Designer) και ο Κωσταντίνος Σταυρουλάκης (Android Developer) ο οποίος και μίλησε στο epixeiro.gr.

Τι είνα η Infashion και ποιος  ο σκοπός της;

Το πρόβλημα που εντοπίσαμε είναι ότι οι χρήστες που αγαπούν την μόδα και θέλουν να καταναλώσουν περιεχόμενο σχετικό με αυτήν, πρέπει να μπουν σε μία διαδικασία αναζητησης, η οποία τελικά δεν είναι τόσο ευχάριστη όσο περίμεναν. Αυτό συμβαίνει γιατί πρέπει να χρησιμοποιήσουν πολλές διαφορετικές εφαρμογές, να ακολουθήσουν συγκεκριμένα προφίλ, να ψάξουν στο web και τελικά να κουραστούν ενώ ο σκοπός τους ήταν να διασκεδάσουν.

Από την άλλη πλευρά οι επαγγελματίες τις μόδας στις υπάρχουσες social πλατφόρμες παρουσιάζουν τα προϊόντα τους ανάμεσα σε άσχετα με την μόδα προϊόντα και είναι εκτεθειμένοι σε αρνητικά σχόλια και reviews.

Το Infashion δημιουργήθηκε για να λύσει τα προβλήματα αυτών των δύο πλευρών.

Πώς ακριβώς λειτουργεί η εφαρμογή; Ποια τα οφέλη της, ποιο κενό καλύπτει στην αγορά ουσιαστικά;

Η χρήση της εφαρμογής είναι απλή, καθώς χρησιμοποιούνται κάρτες με φωτογραφίες μόδας, τις οποίες ο χρήστης μπορεί να σύρει (swipe) δεξιά ή αριστερά, έχοντας έτσι την δυνατότητα να επιλέξει τα προσωπικά του in και out της μόδας. Με αυτόν τον τρόπο, ο χρήστης αποκτά τους fans του ή γίνεται κι εκείνος fan άλλων χρηστών. Τα posts που προέρχονται από επαγγελματίες δίνουν την επιπλέον δυνατότητα στον χρήστη να αγοράσει ή ακόμα και να νοικιάσει σε κάποιες περιπτώσεις τα προϊόντα που βλέπει.

Στο πάνω μέρος της αρχικής οθόνης, ο χρήστης μπορεί να βρει διάφορα brands και επιλέγοντας κάποιο από αυτά να ενημερωθεί για τις νέες συλλογές, προτάσεις και τάσεις, μέσω μιας σειράς φωτογραφιών και βίντεο.

Όπως μας αρέσει να λέμε, το Infashion είναι μία εφαρμογή που απευθύνεται στον οποιονδήποτε φοράει ρούχα πριν βγει από το σπίτι του! Πιο συγκεκριμένα, το Infashion είναι μια εφαρμογή που έρχεται για να συγκεντρώσει όλους όσους ενδιαφέρονται για τη μόδα.

Ο χρήστης μπορεί να μοιράζεται τις δικές του φωτογραφίες, να επιλέγει τις In και Out εμφανίσεις άλλων χρηστών, να μαθαίνει πρώτος τα νέα των αγαπημένων του brands, αλλά και να βρίσκει πολύ εύκολα κάτι που ψάχνει να αγοράσει. Παράλληλα, έχει την δυνατότητα να ολοκληρώσει την αγορά του εξίσου εύκολα μέσω της εφαρμογής μας.

Από την άλλη πλευρά οι επαγγελματίες τις μόδας θα βρουν στο Infashion μία καινούρια, μη κορεσμένη πλατφόρμα, στην οποία θα μπορούν να προωθήσουν και να πουλήσουν τα προϊόντα τους σε ένα ασφαλές περιβάλλον με το πλεονέκτημα της αποκλειστικότητας του περιεχομένου. Να προβάλουν δηλαδή τα προϊόντα τους ανάμεσα σε άλλα προϊόντα μόδας αντί να το κάνουν ανάμεσα σε άσχετο περιεχόμενο όπως γίνεται συνήθως σε άλλες πλατφόρμες.

infashion_banner.jpg?mtime=20180607122727#asset:89236

Ποια ήταν η ιδέα, η έμπνευση πίσω από την δημιουργία;

Η ιδέα προέκυψε προσπαθώντας να καλύψουμε μια προσωπική μας ανάγκη. Ένα από τα μέλη της ομάδας μας, στην προσπάθεια του να βρει το κατάλληλο κουστούμι για μια εκδήλωση χρησιμοποίησε διάφορες social εφαρμογές, έψαξε στο web, σε blogs, αναζήτησε τα trends και τελικά η διαδικασία ήταν δυσκολότερη από όσο περίμενε.

Έτσι, γεννήθηκε η ιδέα της δημιουργίας μια εφαρμογής με περιεχόμενο αποκλειστικά και μόνο για την μόδα, η οποία θα μπορεί με απλό και εύχρηστο τρόπο να καλύψει την ανάγκη του κόσμου για μόδα.

Ποιες είναι οι μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζετε στην καθημερινότητά σας;

Νομίζω ότι οι μεγαλύτερες προκλήσεις είναι η σωστή διαχείριση του χρόνου και η διαδικασία συλλογικής λήψης αποφάσεων.

Παρουσιάσατε την εφαρμογή σε ευρωπαϊκό κοινό στο StartUp Grind Europe 2017 και σε ακόμα πιο ευρύ διεθνές κοινό στο Web Summit 2017. Πείτε μας δυο λόγια για όλη αυτή την εμπειρία και τι αποκομίσατε.

Η εμπειρία μας τόσο από το StartUp Grind Europe όσο και από το Web Summit είναι σίγουρα πολύ θετική. Εκθέτοντας την ιδέα και το προϊόν σου σε τόσο μεγάλη κλίμακα πριν το επίσημο launch σου δίνει πολύ σημαντικό feedback. Αυτό έχει ακόμα μεγαλύτερη αξία όταν προέρχεται από επιτυχημένους επιχειρηματίες, ανθρώπους της αγοράς, επενδυτές αλλά και πιθανούς χρήστες της εφαρμογής, κοινό δηλαδή που συναντήσαμε και στις δύο εκθέσεις.

Τι κάνετε στον ελεύθερο χρόνο σας όταν δεν ασχολείστε με την εταιρία σας;

Όντας μία τετραμελής ομάδα τα ενδιαφέροντα μας ποικίλουν! Κάποιοι γράφουμε κώδικα και σαν hobby, διαβάζουμε, γυμναζόμαστε, οδηγούμε μηχανές, ακούμε και παίζουμε μουσική ή απλά περνάμε χρόνο με τις οικογένειες μας.

Τι θέλετε να δείτε η Infashion να κατορθώνει σε 5 χρόνια από τώρα;

Ο βασικός μας στόχος είναι να καθιερωθεί το Infashion ως η εφαρμογή που θα χρησιμοποιήσει κάποιος για να δει μόδα. Πιο συγκεκριμένα στα επόμενα 5 χρόνια θα θέλαμε σταδιακά να αποκτήσουμε ένα σημαντικό μερίδιο της αγοράς που τώρα σχηματίζεται και ονομάζεται fashion tech. Σίγουρα θέλουμε να φτάσουμε σε έναν πολύ μεγάλο αριθμό χρηστών που θα χρησιμοποιούν την εφαρμογή μας καθημερινά και επαγγελματιών της μόδας που θα κάνουν την δουλειά τους καλύτερα, ευκολότερα και πιο αποδοτικά μέσω του Infashion.

Μπορεί κανείς να ξεκινήσει μια startup χωρίς λεφτά και χωρίς επενδυτές;

Χωρίς καθόλου χρήματα δεν είμαι σίγουρος αν γίνεται. Με λίγα χρήματα σίγουρα! Είναι δυσκολότερο χωρίς χρήματα και επενδυτές αλλά γίνεται, ειδικά στην περίπτωση τεχνολογικών startup. Χρειάζεται επιμονή και καλή ομάδα!

Τι συμβουλές έχετε να δώσετε σε επιχειρηματίες που τώρα είναι στο ξεκίνημα;

Με την μέχρι στιγμής εμπειρία μας, έχουμε δει ότι για να ξεκινήσεις μία startup, εκτός από την ιδέα θα πρέπει να έχεις αρκετή υπομονή και επιμονή, να μην φοβάσαι το ρίσκο και την αποτυχία ενώ παράλληλα να προσπαθείς να βελτιώνεσαι και να εξελίσσεσαι.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr