Δώσε λύση και κέρδισε χρήματα με λίγα μόνο κλικ
Το CleanMarket.gr είναι στο χώρο της εστίασης αλλά και άλλων κατηγοριών επιχειρήσεων με μεγάλη εμπειρία. Εξυπηρετεί πελάτες λιανικής αλλά και χονδρικής. Από την πρώτη ημέρα λειτουργίας του ηλεκτρονικού καταστήματος, το προσωπικό και η διεύθυνση της εταιρίας βάζουν τα δυνατά τους για να εξυπηρετήσουν τους πελάτες με τον καλύτερο και ταχύτερο δυνατό τρόπο.
Η εταιρία CleanMarket.gr σε συνεργασία με τις μεγαλύτερες μεταφορικές εταιρίες και courier στην Ελλάδα, καταφέρνει να παραδίδει το 70% των παραγγελιών σε 1 εργάσιμη ημέρα και το υπόλοιπο 30% μέσα σε 2 έως και 4 ημέρες με πολύ χαμηλό κόστος.
Έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη των πελατών της, καθώς οι τιμές του καταστήματος είναι χαμηλές σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό, προσφέροντας παράλληλα την καλύτερη ποιότητα προϊόντων και αυτό φαίνεται από το feedback των πελατών για την αξιόπιστη και άμεση εξυπηρέτηση μέσω του τηλεφωνικού τους κέντρου, των e-mail και των social media.
Έχει καταφέρει να στήσει την πλατφόρμα του καταστήματος με τον καλύτερο τρόπο έτσι ώστε ο πελάτης να κάνει τις παραγγελίες του εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια. Επίσης, ανανεώνει τα προϊόντα της καθημερινά είτε προσαρμόζοντας τις τιμές, είτε προσθέτοντας νέα βελτιωμένα προϊόντα. Επιπλέον, το κατάστημα είναι συνδεδεμένο με τις μεγαλύτερες πλατφόρμες σύγκρισης τιμών όπως skroutz και bestprice.
Αυτήν την στιγμή το CleanMarket.gr θεωρείται ένα από τα μεγαλύτερα ηλεκτρονικά καταστήματα της κατηγορίας του στην Ελλάδα και στην Κύπρο με χιλιάδες ευχαριστημένους πελάτες και πολλές επαναλαμβανόμενες παραγγελίες.
Με χρόνο αναμονής στο τηλεφωνικό κέντρο μικρότερο των 20 δευτερολέπτων εξυπηρετεί άμεσα τους πελάτες και τους δίνει λύσεις σε όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στον χώρο τους. Κάθε υπάλληλος της εταιρίας έχει εξειδικευμένες γνώσεις για κάθε διαφορετική κατηγορία προϊόντων και είναι διαθέσιμος πάντα για να δώσει απαντήσεις και λύσεις ακόμη και στα πιο δύσκολα και ξεχωριστά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κάθε πελάτης.
Η ενημέρωση των πελατών για νέες προσφορές που υπάρχουν στο κατάστημα γίνεται με χρήση newsletter (2-3 φορές τον μήνα και όχι παραπάνω), με δημοσιεύσεις στα social media και με την παρουσία τους σε εκθέσεις.
Τουλάχιστον το 95% των παραγγελιών έχει παραδοθεί χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.
Αν και εφόσον προκύψει κάποιο πρόβλημα σε κάποια παραγγελία, τότε η εταιρία το αντιμετωπίζει με απόλυτη ειλικρίνεια και ταχύτητα για να μείνει μέχρι και ο τελευταίος πελάτης χαρούμενος και ικανοποιημένος.
Ας δώσουμε ένα παράδειγμα από την αρχή μιας παραγγελίας μέχρι και την ημέρα της παράδοσης:
Ημέρα 1:
α. Ο πελάτης καταχωρεί την παραγγελία του είτε από την σελίδα καταχωρώντας τα στοιχεία για την τιμολόγηση, είτε είναι τιμολόγιο είτε απόδειξη λιανικής.
β. Επιλέγει τον τρόπο πληρωμής. Πληρωμή μέσω τραπεζικής κατάθεσης, Αντικαταβολή ή με χρήσης χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας.
γ. Το κατάστημα παραλαμβάνει την παραγγελία, ελέγχει τα προϊόντα για τυχόν λάθος συνδυασμούς (π.χ. αν το ποτήρι που παρήγγειλε ο πελάτης συνδυάζεται με το καπάκι που έχει καταχωρήσει). Αν κάτι πιστεύει ότι είναι λάθος επικοινωνεί με τον πελάτη για να επιβεβαιώσει την παραγγελία.
δ. Γίνεται η τιμολόγηση της παραγγελίας και αποστολή. Ο πελάτης ενημερώνεται με e-mail και sms για την αποστολή της παραγγελίας και λαμβάνει επίσης το Tracking Number για να γνωρίζει σε κάθε περίπτωση που βρίσκεται το δέμα του.
Ημέρα 2:
α. Στις αποστολές που γίνονται στην ηπειρωτική Ελλάδα, ο πελάτης ενημερώνεται από την εκάστοτε μεταφορική εταιρία ότι θα παραλάβει το δέμα του.
β. Ο πελάτης παραλαμβάνει το δέμα του.
Ημέρες 3-4:
α. Στις αποστολές σε νησιά ή και σε δυσπρόσιτες περιοχές έχουμε μια μικρή καθυστέρηση των 3-4 ημερών αλλά ακολουθείτε η ίδια διαδικασία με την δεύτερη ημέρα.
Φαίνονται πολλά, αλλά στην πραγματικότητα είναι τόσο απλά και τόσο γρήγορα!
Τέλος, η εταιρία ετοιμάζει μια νέα πλατφόρμα για τους πελάτες χονδρικής (b2b) η οποία θα έχει ειδικά για τον κάθε πελάτη προσφορές και τιμές για ακόμη καλύτερη εξυπηρέτηση. Το νέο project θα είναι έτοιμο σε μερικούς μήνες.
Σχόλια