Η Επανάσταση του '21 έμπνευση για μεγάλες δημιουργίες στις νέες γενιές
Στον πόλεμο πας με όπλα. Με στρατηγική. Με στρατιώτες δυνατούς και σύγχρονα εξοπλισμένους. Πας με αισιοδοξία αλλά και ελπίδα για τη νίκη.
12/04/21 _ Business Know-how
CEO, AthensFashionClub
Η Μαρία Βυτινίδου είναι Σχεδιάστρια Μόδας με το label ''Marlen'' και η γυναίκα που οραματίζεται, κατευθύνει και δίνει το στίγμα του Ομίλου Επιχειρήσεων Μόδας "AthensFashionClub". Είναι απόφοιτος του τμήματος Χημείας του Πανεπιστημίου Κρήτης και Αριστούχος Μουσικός από το Εθνικό Ωδείο Αθηνών.Σπούδασε Αργυροχρυσοχϊα σε κρατικό ΙΕΚ και στη συνέχεια Σχέδιο Μόδας σε ιδιωτική σχολή στην Αθήνα. Ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο Λονδίνο στο Central St Martin's College of Arts & Design και στο London College of Fashion με εξειδίκευση στο Styling και Fashion Business. Μετά από 18 χρόνια εργασίας στον χώρο της μόδας και των επιχειρήσεων, δημιούργησε τον όμιλο επιχειρήσεων Μόδας '"AthensFashionClub", ο οποίος περιλαμβάνει Σχολή Μόδας και εμπορικό τμήμα που εξειδικεύετα στην δημιουργία ενδυμάτων "Wearable Technology".
Στον πόλεμο πας με όπλα. Με στρατηγική. Με στρατιώτες δυνατούς και σύγχρονα εξοπλισμένους. Πας με αισιοδοξία αλλά και ελπίδα για τη νίκη.
12/04/21 _ Business Know-how
Ας ξεκινήσουμε με μία βασική αρχή: Η επιχείρησή σας χρειάζεται παρουσία στα social media είτε είναι μικρή είτε μεγάλη. Tα Social Media αναδεικνύονται στην σημερινή εποχή σε κυρίαρχο μέσο επικοινωνίας μεταξύ επιχείρησης και καταναλωτών. Ειδικότερα, όταν αναφερόμαστε στο αντικείμενο της μόδας, στο οποίο κυριαρχεί ως μέσο η εικόνα και το βίντεο, τότε τα πιο δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Instagram και το Pinterest κατακτούν την 1 θέση στην προτίμηση χρηστών και Fashion Brands.
02/04/20 _ Καινοτομία & Τεχνολογία
30/10/14 _ Food for Thought