Πώς η τμηματοποίηση της αγοράς οδηγεί σε επιτυχημένες στρατηγικές marketing
23/06/16 _ Marketing & Sales
Marketing & Digital Media Specialist
Ο Σπύρος Γκανάτσιος είναι επαγγελματίας του Marketing με ειδίκευση στο E-Commerce, το Digital Marketing και τα Social Media. Είναι επιπλέον πιστοποιημένος στο Content Marketing, στην Online Διαφήμιση και στο Digital Analytics. Έχει στο ενεργητικό του συνεργασίες με εταιρείες από διάφορους κλάδους ενώ ως βασικό μέλος του Marketing Club έχει αναλάβει τις online καμπάνιες και τη διαχείριση των social media του συλλόγου. Στόχος του είναι να βοηθήσει στρατηγικά τις επιχειρήσεις να γίνουν περισσότερο αποδοτικές και ανταγωνιστικές χρησιμοποιώντας τα ψηφιακά εργαλεία και τις state of the art εξελίξεις στην επιστήμη του marketing. Στα κύρια επιστημονικά και επαγγελματικά του ενδιαφέροντά εντάσσονται το Digital Marketing, τα Πληροφοριακά Συστήματα, το E-Commerce, το Branding, το Στρατηγικό Marketing, το Gamification κα. Με τις πεποιθήσεις και τη δράση του υποστηρίζει την καινοτομία, τη βιώσιμη ανάπτυξη και την κουλτούρα της γνώσης.
23/06/16 _ Marketing & Sales
05/01/16 _ Καινοτομία & Τεχνολογία
04/11/15 _ Marketing & Sales
12/10/15 _ Business Know-how
15/07/15 _ Marketing & Sales
09/04/15 _ Marketing & Sales
12/03/15 _ Καινοτομία & Τεχνολογία
24/02/15 _ Business Know-how
30/01/15 _ Marketing & Sales