5 Smart Συμβουλές για επιτυχημένα TikTok videos
Το TikTok είναι, χωρίς αμφιβολία, το πιο γρήγορα αναπτυσσόμενο Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης ιδίως στη GEN Z (τη γενιά με ημ/νία γέννησης 1997-2012).
09/06/23 _ Coaching & Training
Managing Director, fiftyeggz
Ο Μιχάλης Χαριτόπουλος είναι ο ιδρυτής και ο Διευθύνων Σύμβουλος της διαφημιστικής εταιρείας Fiftyeggz που δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά από το 2004, παρέχοντας υπηρεσίες creative branding, design και 360ο campaigns. Projects που αναλαμβάνει η εταιρεία αφορούν τόσο την Ελλάδα όσο και χώρες του εξωτερικού.
Κατέχει πολύχρονη εμπειρία στο corporate and brand communication: δημιουργία concept, εταιρική ταυτότητα, συσκευασίες, web design, online/social media και offline διαφημίσεις.
Έχει σπουδάσει Communications / Design & Advertising στο Middlesex University. Επίσης, μένοντας πιστός στις εξελίξεις, ενημερώνεται συνεχώς σε διεθνή συνέδρια (WebSummit, WordCamp κ.α.), διευρύνει συνεχώς τις ικανότητές του με επιπλέον εκπαίδευση, όπως η πιστοποίηση σε Digital & Social Media Advertising από την εκπαιδευτική πλατφόρμα Udemy, η πιστοποίηση σε Marketing and Communications στο International Business Management Institute - Berlin, Germany κ.α.
Marketing Projects που έχει τρέξει έχουν βραβευτεί κατά καιρούς σε ποικίλους διαγωνισμούς, όπως EΒΓΕ και LGFD, ενώ άρθρα του πάνω στο design, το marketing & την επικοινωνία δημοσιεύονται κατά καιρούς σε επιχειρηματικά sites, blogs και περιοδικά.
Στον ελεύθερο χρόνο του, ασχολείται με τον αθλητισμό και συγκεκριμένα το τρέξιμο, έχοντας συμμετάσχει σε αγώνες μεγάλων αποστάσεων και Ορεινών Μαραθωνίων όπως ο Olympus Marathon. Τέλος, με σταθερή προτίμηση στον Picasso και τον Damien Hirst, παρακολουθεί την πορεία της μοντέρνας τέχνης του 20ου και του 21ου αιώνα.
Το TikTok είναι, χωρίς αμφιβολία, το πιο γρήγορα αναπτυσσόμενο Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης ιδίως στη GEN Z (τη γενιά με ημ/νία γέννησης 1997-2012).
09/06/23 _ Coaching & Training
Ραδιόφωνο. Ένα παραδοσιακό Μέσο Επικοινωνίας. H all-time classic marketing ενέργεια που αποτελεί σημαντικό κομμάτι μιας omnichannel καμπάνιας.
08/06/22 _ Business Know-how
Branding. Η βάση της εταιρικής ταυτότητας. Το DNA μιας συναρπαστικής καμπάνιας, το Α & το Ω ενός νέου προϊόντος. Ένας απ’ τους ακρογωνιαίους λίθους του branding είναι το ίδιο το σήμα - λογότυπος (logo) που συνήθως εκφράζεται: α) από ένα γραφιστικό σχέδιο - σύμβολο, β) τον λογότυπο (λογότυπος = ο τρόπος που απεικονίζεται ο λόγος) ή συνδυασμό και των δύο.
03/03/21 _ Business Know-how
Η εξαγωγή προϊόντων, ιδίως στον τομέα των τροφίμων, αποτελεί για τις ελληνικές επιχειρήσεις ίσως τον πιο σημαντικό πυλώνα ταχύτερης ανάπτυξης.
11/01/21 _ Marketing & Sales