Τι είναι τα Συστήματα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (CRM) και τι πρέπει να προσέξετε
Η μακροημέρευση μιας επιχείρησης, η διατήρηση της κερδοφορίας και το χτίσιμο του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος εξαρτώνται σε πολύ μεγάλο βαθμό από τους πελάτες. Επομένως, βασικό προτέρημα για κάθε επιχείρηση είναι να γνωρίζει καλά το προφίλ των πελατών της, δηλαδή ποιοι είναι οι κερδοφόροι και τι απαιτήσεις έχουν, ώστε να μπορεί να προσαρμοστεί στις ιδιαίτερες ανάγκες και επιθυμίες του εκάστοτε πελάτη με απόλυτη επιτυχία.
19/05/21 _ Business Know-how