NEWSFLASH...

Αρθρογράφοι

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης

Συγγραφέας, καθηγητής, blogger, εισηγητής σεμιναρίων

Ο Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης (ΜΒΑ) έχει συγγράψει 16 επιχειρηματικά βιβλία, μεταξύ των οποίων «Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών», «Παράπονα Πελατών. Μπελάς ή Ευκαιρία», «E-Tourism», «Πρακτικές Μάρκετινγκ στην Εστίαση» και «Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Εφαρμογή στον Τουρισμό». Είναι, επίσης, καθηγητής, blogger και αρθρογράφος σε έντυπα και online περιοδικά.

Είναι τακτικός ομιλητής σε ημερίδες και συνέδρια, αλλά και εισηγητής σε σεμινάρια Μάρκετινγκ, Εξυπηρέτησης Πελατών και Διαχείρισης Παραπόνων, που απευθύνονται σε στελέχη επιχειρήσεων.

Eίναι διαχειριστής του μπλογκ protopapadakis.blogspot.com, ενώ, μεταξύ άλλων, έχει διατελέσει σύμβουλος μάρκετινγκ για το ιστορικό ξενοδοχείο «Το Σπίτι του Καπετάνιου» στην Πρέβεζα, καθώς και το «Tesoro» στην Λευκάδα.

Αρθρογραφία

Επιχειρήσεις & Know-how

Menu: Το απόλυτο εργαλείο πωλήσεων

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 21_07_21
Επιχειρήσεις & Know-how

Αν κάνετε λάθος ερωτήσεις, δεν θα πάρετε ποτέ σωστές απαντήσεις

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 21_06_21
Επιχειρήσεις & Know-how

Για ποιους λόγους αποτυγχάνουν τα νέα προϊόντα

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 10_06_21
Επιχειρήσεις & Know-how

Emotional labor. Οταν καλείσαι να βάλεις το καλό προσωπείο

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 20_05_21
Επιχειρήσεις & Know-how

Οι άγνωστες πτυχές της Ολυμπιακής του Αριστοτέλη Ωνάση

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 21_04_21
Επιχειρήσεις & Know-how

Η ιστορία της Benetton και οι προκλητικές διαφημιστικές εκστρατείες

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 15_04_21
Επιχειρήσεις & Know-how

​«Ποτέ δεν θα καταφέρεις να κρατήσεις µια δουλειά»: Η ιστορία των Wendy's

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 08_03_21
Επιχειρήσεις & Know-how

Πώς μια οικογενειακή εκδρομή άλλαξε την εικόνα των αυτοκινητοδρόμων

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 24_02_21
Επιχειρήσεις & Know-how

Η άκρως διδακτική ιστορία του ασπρομάλλη παππού που ίδρυσε τα KFC

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 27_01_21
Επιχειρήσεις & Know-how

Τι είναι το halo effect, το φαινόμενο του φωτοστέφανου

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 14_01_21
Επιχειρήσεις & Know-how

Η ιστορία του Rolex, του πρώτου αδιάβροχου ρολογιού

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 18_11_20
Επιχειρήσεις & Know-how

Πώς η Singer κατάφερε να γίνει η πιο επιτυχημένη ραπτομηχανή παγκοσμίως

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 29_10_20
Επιχειρήσεις & Know-how

Polaroid: Πώς μια αφελής ερώτηση οδήγησε σε µια ιστορική ανακάλυψη

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 22_10_20
Επιχειρήσεις & Know-how

Customer service: Ο δεκάλογος των λαθών

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 16_10_20
Επιχειρήσεις & Know-how

Οι μεγαλύτερες ιδιοφυΐες του μάρκετινγκ: Mary Kay Ash

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 30_09_20
Επιχειρήσεις & Know-how

Η ιστορία της Vespa: Ο θρύλος παρέπεμπε σε... σφήκα

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 09_09_20
Επιχειρήσεις & Know-how

«Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο»: Σε ποιον αποδίδεται και τι σήμαινε

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 25_08_20
Επιχειρήσεις & Know-how

Ταμ Ταμ: Η ιστορία του ελληνικού αναψυκτικού, της «απάντησης» στην Coca-Cola

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 12_08_20
Επιχειρήσεις & Know-how

Όταν το υστερόγραφο σου χαρίζει έναν επισκέπτη εφ' όρου ζωής

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 23_07_20
Επιχειρήσεις & Know-how

Η άγνωστη ιστορία του Big Mac

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 09_07_20
Επιχειρήσεις & Know-how

Η ιστορία των προγραμμάτων επιβράβευσης

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 18_06_20
Επιχειρήσεις & Know-how

Γιατί οι πελάτες του ξενοδοχείου δεν παραπονούνται;

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 11_06_20
Επιχειρώ - epixeiro.gr

Ροή

ειδήσεων

    Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr

Top5

σήμερα

    Επιχειρώ - epixeiro.gr