NEWSFLASH...

Αρθρογράφοι

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης

Συγγραφέας, καθηγητής, blogger, εισηγητής σεμιναρίων

Ο Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης (ΜΒΑ) έχει συγγράψει 16 επιχειρηματικά βιβλία, μεταξύ των οποίων «Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών», «Παράπονα Πελατών. Μπελάς ή Ευκαιρία», «E-Tourism», «Πρακτικές Μάρκετινγκ στην Εστίαση» και «Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Εφαρμογή στον Τουρισμό». Είναι, επίσης, καθηγητής, blogger και αρθρογράφος σε έντυπα και online περιοδικά.

Είναι τακτικός ομιλητής σε ημερίδες και συνέδρια, αλλά και εισηγητής σε σεμινάρια Μάρκετινγκ, Εξυπηρέτησης Πελατών και Διαχείρισης Παραπόνων, που απευθύνονται σε στελέχη επιχειρήσεων.

Eίναι διαχειριστής του μπλογκ protopapadakis.blogspot.com, ενώ, μεταξύ άλλων, έχει διατελέσει σύμβουλος μάρκετινγκ για το ιστορικό ξενοδοχείο «Το Σπίτι του Καπετάνιου» στην Πρέβεζα, καθώς και το «Tesoro» στην Λευκάδα.

Αρθρογραφία

Επιχειρήσεις & Know-how

Η ιστορία του Rolex, του πρώτου αδιάβροχου ρολογιού

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 18_11_20
Επιχειρήσεις & Know-how

Πώς η Singer κατάφερε να γίνει η πιο επιτυχημένη ραπτομηχανή παγκοσμίως

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 29_10_20
Επιχειρήσεις & Know-how

Polaroid: Πώς μια αφελής ερώτηση οδήγησε σε µια ιστορική ανακάλυψη

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 22_10_20
Επιχειρήσεις & Know-how

Customer service: Ο δεκάλογος των λαθών

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 16_10_20
Επιχειρήσεις & Know-how

Οι μεγαλύτερες ιδιοφυΐες του μάρκετινγκ: Mary Kay Ash

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 30_09_20
Επιχειρήσεις & Know-how

Η ιστορία της Vespa: Ο θρύλος παρέπεμπε σε... σφήκα

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 09_09_20
Επιχειρήσεις & Know-how

«Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο»: Σε ποιον αποδίδεται και τι σήμαινε

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 25_08_20
Επιχειρήσεις & Know-how

Ταμ Ταμ: Η ιστορία του ελληνικού αναψυκτικού, της «απάντησης» στην Coca-Cola

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 12_08_20
Επιχειρήσεις & Know-how

Όταν το υστερόγραφο σου χαρίζει έναν επισκέπτη εφ' όρου ζωής

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 23_07_20
Επιχειρήσεις & Know-how

Η άγνωστη ιστορία του Big Mac

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 09_07_20
Επιχειρήσεις & Know-how

Η ιστορία των προγραμμάτων επιβράβευσης

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 18_06_20
Επιχειρήσεις & Know-how

Γιατί οι πελάτες του ξενοδοχείου δεν παραπονούνται;

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 11_06_20
Επιχειρήσεις & Know-how

Bvlgari: Η ιστορία του διάσημου - με ελληνικό χρώμα - Οίκου

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 04_06_20
Επιχειρήσεις & Know-how

3 μυστικά για άψογη εξυπηρέτηση του πελάτη

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 21_05_20
Επιχειρήσεις & Know-how

Πώς οι πιστοί πελάτες μπορεί να σας οδηγήσουν σε λάθος συμπεράσματα

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 22_04_20
Επιχειρήσεις & Know-how

Η ιστορία του διάσημου ουίσκι Jack Daniel's

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 02_04_20
Επιχειρήσεις & Know-how

H ιστορία της σοκολατοποιίας Παυλίδη

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 11_03_20
Επιχειρήσεις & Know-how

Η ιστορία της Amazon: Πετυχαίνοντας εκεί που άλλοι απέτυχαν παταγωδώς

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 21_02_20
Επιχειρήσεις & Know-how

Cesar Ritz. Ο βουκόλος που όρισε τις αρχές της φιλοξενίας

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 10_02_20
Επιχειρήσεις & Know-how

Η ιστορία της «Καμπά», που έβαλε τις βάσεις της σύγχρονης οινοποιίας στην Ελλάδα

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 28_01_20
Επιχειρήσεις & Know-how

Η ιστορία της Coco Chanel, της γυναίκας που ξεκίνησε από το μηδέν

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 14_01_20
Διεθνή

2019. Η πρώτη χρονιά που η Ευρώπη έκλεισε τις πόρτες στους τουρίστες

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 09_01_20
Επιχειρώ - epixeiro.gr

Ροή

ειδήσεων

    Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr

Top5

σήμερα

    Επιχειρώ - epixeiro.gr