NEWSFLASH...

Αρθρογράφοι

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης

Συγγραφέας, καθηγητής, blogger, εισηγητής σεμιναρίων

Ο Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης (ΜΒΑ) έχει συγγράψει 16 επιχειρηματικά βιβλία, μεταξύ των οποίων «Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών», «Παράπονα Πελατών. Μπελάς ή Ευκαιρία», «E-Tourism», «Πρακτικές Μάρκετινγκ στην Εστίαση» και «Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Εφαρμογή στον Τουρισμό». Είναι, επίσης, καθηγητής, blogger και αρθρογράφος σε έντυπα και online περιοδικά.

Είναι τακτικός ομιλητής σε ημερίδες και συνέδρια, αλλά και εισηγητής σε σεμινάρια Μάρκετινγκ, Εξυπηρέτησης Πελατών και Διαχείρισης Παραπόνων, που απευθύνονται σε στελέχη επιχειρήσεων.

Eίναι διαχειριστής του μπλογκ protopapadakis.blogspot.com, ενώ, μεταξύ άλλων, έχει διατελέσει σύμβουλος μάρκετινγκ για το ιστορικό ξενοδοχείο «Το Σπίτι του Καπετάνιου» στην Πρέβεζα, καθώς και το «Tesoro» στην Λευκάδα.

Αρθρογραφία

Επιχειρήσεις & Know-how

Τι είναι το lobbying

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 04_01_23
Marketing & Sales

Μπλε για αγόρια, ροζ για κορίτσια. Πώς προέκυψε;

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 30_11_22
Marketing & Sales

5 λόγοι γιατί «ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο»

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 21_11_22
Επιχειρήσεις & Know-how

Η ιστορία της Monopoly

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 16_11_22
Marketing & Sales

5 μύθοι SEO που πρέπει να αγνοήσετε

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 07_11_22
Επιχειρήσεις & Know-how

From Zero to Zara: Η ιστορία των καταστημάτων Zara

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 01_11_22
TourismLab

Βιωσιμότητα. Μπορεί ένα μικρό ξενοδοχείο να ανταγωνιστεί μεγαλύτερα;

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 18_10_22
TourismLab

Holiday Inn. Η ιστορία της αλυσίδας που τάραξε τα νερά της φιλοξενίας...

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 05_10_22
Επιχειρήσεις & Know-how

Πώς οι τακτικοί πελάτες μπορούν να μας παραπλανήσουν

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 14_09_22
Marketing & Sales

8 πράγματα που οι πελάτες σου θα ήθελαν να ξέρεις γι' αυτούς

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 29_08_22
Επιχειρήσεις & Know-how

Εγγύηση επιστροφής χρημάτων: Πώς καθιερώθηκε και γιατί

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 18_08_22
Επιχειρήσεις & Know-how

Πελάτες που απειλούν να ανεβάσουν κριτική: Πώς τους χειριζόμαστε

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 06_07_22
Επιχειρήσεις & Know-how

«Η πραγματική πρωτοπόρος» των Body Shop που άφησε το στίγµα της στο επιχειρείν

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 16_06_22
Επιχειρήσεις & Know-how

Brownie Wise: Πώς μια διαζευγμένη μητέρα έβαλε τα τάπερ στη ζωή μας

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 02_06_22
Καριέρα & HR

Αναζητάτε προσωπικό; Ξεκινήστε να τους φέρεστε ωσάν να ήταν πελάτες

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 12_05_22
Marketing & Sales

Testimonial marketing. Πώς να κερδίσετε από τις μαρτυρίες των πελατών σας

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 14_04_22
Marketing & Sales

8 πρακτικές ιδέες για επιτυχημένο marketing εστιατορίου

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 02_03_22
Επιχειρήσεις & Know-how

Χειμερινός τουρισμός: Οι δύο μύθοι που πρέπει να καταρριφθούν

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 09_12_21
Διεθνή

Η ιστορία του αποσμητικού

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 03_11_21
Επιχειρήσεις & Know-how

Menu: Το απόλυτο εργαλείο πωλήσεων

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 21_07_21
Επιχειρήσεις & Know-how

Αν κάνετε λάθος ερωτήσεις, δεν θα πάρετε ποτέ σωστές απαντήσεις

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 21_06_21
Επιχειρήσεις & Know-how

Για ποιους λόγους αποτυγχάνουν τα νέα προϊόντα

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 10_06_21
Επιχειρώ - epixeiro.gr

Ροή

ειδήσεων

    Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr

Top5

σήμερα

    Επιχειρώ - epixeiro.gr