T-Mobile - Ericsson: Συμφωνία ύψους 3,5 δισ. δολαρίων για το 5G
14/09/2018 | 13:15
07/08/2025 | 22:31
Ο τρίτος μεγαλύτερος αμερικανικός πάροχος, η T-Mobile, ανακοίνωσε πως προχώρησε στην υπογραφή πολυετούς συμβολαίου ύψους 3,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων με την Ericsson για την ανάπτυξη του 5G δικτύου της εταιρείας.
Η συγκεκριμένη εξέλιξη έρχεται μετά από την υπογραφή παρόμοιας συμφωνίας με τη Nokia, που ανακοινώθηκε στις αρχές Αυγούστου και αφορούσε και αυτή, με τη σειρά της, «την επιτάχυνση της ανάπτυξης ενός εθνικού δικτύου 5G». Και αυτή η συμφωνία έφτανε τα 3,5 δισεκατομμύρια δολάρια.
Όπως αναφέρει η T-Mobile μέσω σχετικής ανακοίνωσης, «μέσω της συμφωνίας με την Ericsson θέτουμε τις βάσεις για το 5G - και μέσω της Sprint μπορούμε να ισχυροποιήσουμε την επανάσταση του 5G». Υπενθυμίζεται πως η T-Mobile βρίσκεται σε διαδικασία συγχώνευσης με την Sprint.
Η επικείμενη άφιξη των δικτύων νέας γενιάς 5G, με την προβλεπόμενη αύξηση ταχυτήτων που αυτά θα φέρουν για τους τελικούς χρήστες, εξελίσσεται σε ένα νέο πεδίο επενδύσεων και ανταγωνισμού για τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους.
Με πληροφορίες από CNET
Σχολιάστε