Η Porsche βάζει τέλος στα ντιζελοκίνητα
24/09/2018 | 11:53
07/08/2025 | 22:33
Η Porsche ανακοίνωσε πως θα σταματήσει την πώληση ντιζελοκίνητων αυτοκινήτων, επικεντρώνοντας τις προσπάθειες της στα υβριδικά και στα ηλεκτρικά οχήματα.
Η εταιρεία αναφέρει πως θα συνεχίσει να υποστηρίζει τους ιδιοκτήτες ντιζελοκίνητων αυτοκινήτων, τονίζοντας ωστόσο πως δεν «δαιμονοποιεί» το ντίζελ αλλά πως αυτό είχε πάντα δευτερεύοντα ρόλο για εκείνη» καθώς δεν διαθέτει ντιζελοκίνητα αυτοκίνητα από τον Φεβρουάριο του 2018.
Η Porsche επενδύει περισσότερο από 6 δισεκατομμύρια ευρώ στα ηλεκτρικά οχήματα, σε ένα πλάνο που φτάνει έως το 2022. «Δεν αναπτύξαμε ποτέ ούτε παράγαμε οι ίδιοι κινητήρες ντίζελ, όμως η εικόνα της εταιρείας επλήγη. Η κρίση με το ντίζελ μας δημιούργησε πολλά προβλήματα» δήλωσε ο επικεφαλής της Porsche, Oliver Blume.
Με αυτόν τον τρόπο, τρία χρόνια μετά το σκάνδαλο ντίζελγκεϊτ, γίνεται η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία στη Γερμανία που θα σταματήσει να πουλά ντιζελοκίνητα αυτοκίνητα, την ίδια ώρα που Volkswagen, BMW και Daimler δεν επιθυμούν να προχωρήσουν σε παρόμοια στρατηγική.
Σχολιάστε