Μαζί έως το 2023 οι Watt+Volt και ΚΑΕ Άρης
01/02/2022 | 15:25
08/08/2025 | 12:21
Η WATT+VOLT και η ΚΑΕ ΑΡΗΣ εγκαινίασαν τη χορηγική τους συνεργασία για την αγωνιστική περίοδο 2021-2022 και 2022-2023.
Στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας, η WATT+VOLT θα προβάλλεται στην επίσημη εμφάνιση του ΑΡΗ, ενώ παράλληλα προετοιμάζονται δράσεις που εστιάζουν στη μοναδική εμπειρία των φιλάθλων της ομάδας.
Ο Πρόεδρος & CEO της WATT+VOLT, Αναστάσιος Παπαναγιώτου τόνισε:
Για μια ακόμα φορά η WATT+VOLT στηρίζει έμπρακτα τον αθλητισμό και το ελληνικό μπάσκετ. Η συνεργασία μας με τον ΑΡΗ μας τιμά ιδιαιτέρως καθώς είναι μια ομάδα με μεγάλο παρελθόν αλλά και μεγάλη προοπτική για το μέλλον. Εύχομαι η WATT+VOLT να αποτελέσει πηγή θετικής ενέργειας για τις μελλοντικές μάχες του ΑΡH και η ομάδα να προσφέρει σταθερά στους φιλάθλους της καλούς λόγους για να πανηγυρίζουν.
Σχολιάστε