Επιχειρηματικά Νέα

Παγκόσμιο μήνυμα βιωσιμότητας από την Lidl Ελλάς

Κοινοποιήστε

Σχολιάστε

Διαβάζεται σε 2 λεπτά

Παγκόσμιο μήνυμα βιωσιμότητας από την Lidl Ελλάς

Η υπεύθυνη επιχειρηματικότητα αποτελεί έναν από τους βασικότερους άξονες πάνω στους οποίους κινείται κάθε επιχείρηση που επιθυμεί να εφαρμόζει πρακτικές βιωσιμότητας - και που σέβεται τόσο το περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιείται όσο και τον ίδιο της τον εαυτό. Η Lidl Ελλάς έχει ξεχωρίσει σε αυτό πλαίσιο, μέσω της καμπάνιας «Plastic Free Greece», ενός παγκόσμιου μηνύματος βιώσιμης ανάπτυξης και μια από τις δράσεις που αναλαμβάνει προς αυτή την κατεύθυνση.

Καθώς έρχονται στο επίκεντρο, ολοένα και περισσότερο, οι στρατηγικές που σχετίζονται με τη μείωση της αλόγιστης χρήσης πλαστικού και της χρήσης πλαστικών ειδών μιας χρήσης, η Lidl Ελλάς εφαρμόζει πρακτικές υπεύθυνης -αλλά και βιώσιμης- επιχειρηματικότητας, έχοντας ως στόχο την επένδυση στην κυκλική οικονομία, τη διαμόρφωση ενός βιώσιμου μέλλοντος για τις επόμενες γενιές, αλλά και την προστασία των ακτών και των θαλασσών μας.

Η πρωτοβουλία «Plastic Free Santorini» ξεκίνησε το έργο της τον Ιούνιο του 2020 από το νησί της Σαντορίνης, ως μια κοινή πρωτοβουλία του Υπουργείου Τουρισμού και της Lidl Ελλάς, ενώ, τον Σεπτέμβριο του ίδιου έτους, ενσωματώθηκε κάτω από την «ομπρέλα» της εθνικής καμπάνιας «Ελλάδα χωρίς πλαστικά μίας χρήσης», που αποτελεί μια κοινή πρωτοβουλία του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας και του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης.

lidl-neokeimeno2.jpg?mtime=20220608165835#asset:353467:url

Δρ. Αγγελική Κοσμοπούλου, Εκτελεστική Διευθύντρια του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανάσιος K. Λασκαρίδης, Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς

Φτάνοντας στο καλοκαίρι του 2021, η πρωτοβουλία διευρύνθηκε - το ίδιο και ο θετικός αντίκτυπος της. Ήταν τότε που εκπρόσωποι της Lidl Ελλάς, μαζί με συνεργάτες και εθελοντές του Ιδρύματος Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης, επισκέφθηκαν τα Χανιά, το πρώτο πόδι της Χαλκιδικής, τη Σαντορίνη, τη Ρόδο, την Κω και την Κέρκυρα, ενώνοντας τι δυνάμεις τους και συλλέγοντας 248 κιλά απορριμμάτων στους παράκτιους καθαρισμούς και 997,5 κιλά στους υποθαλάσσιους καθαρισμούς.

Και φτάνουμε στο σήμερα, που οι στόχοι γίνονται ακόμη μεγαλύτεροι. Φέτος, η πρωτοβουλία επιθυμεί να «μετατρέψει» 6 προορισμούς της Ελλάδας σε «Plastic Free». Η αρχή έχει ήδη γίνει, καθώς η ομάδα του προγράμματος επισκέφθηκε το Ηράκλειο και το δεύτερο πόδι της Χαλκιδικής. Οι επόμενοι προορισμοί είναι η Σαντορίνη, η Σύρος, η λίμνη Κερκίνη και η Λήμνος.

lidl-neokeimeno3.jpg?mtime=20220608165914#asset:353468

Σε αυτούς τους προορισμούς, θα πραγματοποιηθούν δύο παράκτιοι και δύο υποβρύχιοι καθαρισμοί, συναντήσεις με εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης, καθώς και εκπαιδευτικές δράσεις. Σημειώνεται, φυσικά, πως οι ενέργειες αυτές αποτελούν μέρος του REset Plastic, της διεθνούς στρατηγικής του ομίλου Schwarz για το πλαστικό στην οποία συμμετέχει και η Lidl Ελλάς - και συγκεκριμένα στα πεδία δράσης REmove, REduce και REcycle.

Με το πρόγραμμα να συνεχίζεται, στόχος της Lidl Ελλάς και του Kοινωφελούς Ιδρύματος Αθανάσιος K. Λασκαρίδης είναι να πείσουν τους ανθρώπους ότι αξίζει να δοκιμάσουν να ζήσουν την καθημερινότητά τους με έναν πιο βιώσιμο τρόπο!

Μάθετε περισσότερα στο corporate.lidl-hellas.gr/plastic-free-greece.

lidl-neokeimeno4.jpg?mtime=20220608165954#asset:353469