ΔΕΦΑ: Κατατέθηκε στη ΡΑΕΚ η αίτηση για τη διαχείριση εγκατάστασης ΥΦΑ
28/04/2020 | 15:11
08/08/2025 | 02:03
Αίτηση στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας της Κύπρου (ΡΑΕΚ), ώστε να εξασφαλίσει τη διαχείριση της εγκατάστασης Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου (ΥΦΑ) κατέθεσε την Παρασκευή 24 Απριλίου η Δημόσια Επιχείρηση Φυσικού Αερίου (ΔΕΦΑ).
Δεδομένου ότι τα περιοριστικά μέτρα του κορονοϊού εξακολουθούν να ισχύουν καθολικά σε όλη την κυπριακή επικράτεια, η αίτηση υποβλήθηκε ηλεκτρονικά στη βάση των αποφάσεων της ΡΑΕΚ.
Σημειώνεται ότι η ΔΕΦΑ παραμένει προσηλωμένη τόσο στο πλάνο ανάπτυξης των υποδομών έλευσης υγροποιημένου φυσικού αερίου όσο και στο πλάνο δημιουργίας της αγοράς φυσικού αερίου στην Κύπρο. Το σχέδιο για ένα αναβαθμισμένο και πολλά υποσχόμενο Κυπριακό ενεργειακό μέλλον εκτελείται με συνέπεια αφού ακόμα και τώρα, εν μέσω της πανδημίας του κορονοϊού, πραγματοποιούνται όλα τα απαραίτητα βήματα προς αυτή την κατεύθυνση.
Σχολιάστε