Τα νέα Galaxy θα χρησιμοποιούν πλαστικό από ανακυκλωμένα δίχτυα ψαριών
08/02/2022 | 12:33
08/08/2025 | 12:26
Αν και το Galaxy S22 διέρρευσε εκτενώς, υπάρχουν κάποιες λεπτομέρειες αυτού που έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
Για παράδειγμα, αποδεικνύεται ότι η Samsung έχει δημιουργήσει ένα «νέο υλικό» για χρήση στο προϊόν - κατασκευασμένο από πλαστικό που βρέθηκε σε πεταμένα δίχτυα ψαρέματος.
Η Samsung λέει ότι σύντομα θα «ενσωματώσει επαναχρησιμοποιημένα πλαστικά που συνδέονται με τον ωκεανό» σε ολόκληρη τη σειρά προϊόντων της και το πρώτο παράδειγμα θα είναι οι συσκευές Galaxy που θα παρουσιαστούν στην εκδήλωση Unpacked αυτή την Τετάρτη, 9 Φεβρουαρίου.
Δεν είναι ακόμη σαφές σε ποιο βαθμό θα χρησιμοποιηθεί το υλικό ή σε ποια μέρη των προϊόντων.
Επικαλούμενη έκθεση του Οργανισμού Τροφίμων και Γεωργίας των Ηνωμένων Εθνών που λέει ότι 640.000 τόνοι αλιευτικών διχτυών απορρίπτονται στους ωκεανούς κάθε χρόνο, η Samsung λέει ότι αυτά τα «δίχτυα-φαντάσματα» αποτελούν απειλή για τη θαλάσσια ζωή και τους κοραλλιογενείς υφάλους.
«Αυτά τα πεταμένα δίχτυα αλιείας διαταράσσουν την ευαίσθητη ισορροπία του περιβάλλοντος μας με ανησυχητικό ρυθμό», γράφει η εταιρεία σε μια ανάρτηση στο blog της.
«Η συλλογή και η επαναχρησιμοποίηση αυτών των διχτυών είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση των ωκεανών μας καθαρών καθώς και για τη διατήρηση του πλανήτη και του συλλογικού μας μέλλοντος».
Σχολιάστε