Δημόσια Διοίκηση
Υπ. Περιβάλλοντος: Παρατείνεται η προθεσμία για τα αυθαίρετα
05/10/2018 | 14:25
07/08/2025 | 22:18
Έως τις 31 Οκτωβρίου παρατείνεται η πρώτη φάση υπαγωγής αυθαιρέτων στο πλαίσιο του νόμου 4495/2017, κατά την οποία τα πρόστιμα είναι μειωμένα κατά 20%.
Όπως αναφέρει η ανακοίνωση του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, η παράταση της προθεσμίας «δίδεται λόγω τεχνικών προβλημάτων που παρουσιάστηκαν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα και μετά από αιτήματα φορέων του κλάδου».
Θα ακολουθήσει σχετική απόφαση, σε νομοθετική ρύθμιση.
Σχολιάστε