Επιστρέφουν στην Αθήνα οι θεσμοί - Eurogroup χωρίς Ελλάδα στην ατζέντα
07/09/2018 | 14:00
07/08/2025 | 22:30
Το ΔΝΤ επιβεβαίωσε πως στελέχη του ταμείου θα βρεθούν στην Αθήνα την επόμενη εβδομάδα (10 με 14 Σεπτεμβρίου), ούτως ώστε να ενταχθούν στην ομάδα των θεσμών που θα διενεργήσει την πρώτη αξιολόγηση της χώρας, στο πλαίσιο της ενισχυμένης μετάπρογραμματικής εποπτείας.
Την ίδια στιγμή, χωρίς αναφορά στο θέμα της Ελλάδας, για πρώτη ίσως φορά τα τελευταία οκτώ χρόνια, πραγματοποιήθηκε στην Washington η πρώτη τακτική ενημέρωση του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, μετά την την ανάπαυλα του καλοκαιριού.
Η συγκεκριμένη ενημέρωση επικεντρώθηκε στο θέμα της Αργεντινής και στην οικονομική κρίση της χώρας.
Παράλληλα, χωρίς την Ελλάδα στην ατζέντα του συνεδριάζει σήμερα στη Βιέννη και το άτυπο Eurogroup.
Με πληροφορίες από Το Βήμα, Καθημερινή, iefimerida
Σχολιάστε