NEWSFLASH...
Επιχειρήσεις & Know-how
ανάγνωση

Simply Greek: Ελληνικές γεύσεις, με την εταιρική κοινωνική ευθύνη στο επίκεντρο [Συνέντευξη]

Simply Greek: Ελληνικές γεύσεις, με την εταιρική κοινωνική ευθύνη στο επίκεντρο [Συνέντευξη]

Η Έλλη Νικολάου, Director της Simply Greek, μιλάει στο επιχειρώ για τις βραβευμένες ελληνικές γεύσεις που παράγει η εταιρεία της αλλά και το πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που έχει αναπτύξει.

Μιλήστε μας για την Simply Greek. Τι είναι, σε ποια προϊόντα εξειδικεύεται και πως προέκυψε η ιδέα της δημιουργίας της.

Η σειρά Simply Greek ξεκίνησε το 2012. Θέλαμε να δημιουργήσουμε μία σειρά με ελληνικές γεύσεις, με άρωμα και γεύση Ελλάδας. Μία σειρά που να δίνει δυνατές γευστικές εμπειρίες, όπως οι σπιτικές γεύσεις. Θέλαμε να δώσουμε έντονες γεύσεις και για αυτό βάζουμε μεγάλο ποσοστό πρώτων υλών. Για παράδειγμα, η Τομάτα & Φέτα έχει 18% φέτα, η Τομάτα Μαυροδάφνη 21% Μαυροδάφνη, η Τομάτα Βασιλικός 17% βασιλικό! Θέλουμε να φαίνεται η γεύση σε κάθε μπουκιά. Ουσιαστικά, να δημιουργήσουμε μία σειρά προϊόντων για το ράφι, σαν αυτά που φτιάχνουμε στο σπίτι και μοιραζόμαστε με την οικογένεια μας και τους φίλους μας. Επίσης, θέλαμε να φτιάξουμε πρωτότυπες γεύσεις, καινοτόμες ιδέες. Έτσι, γεννήθηκαν οι ιδέες για τα προϊόντα Παντζάρι, Φέτα με Δυόσμο, Τοματορακομελιά, Πορτοκάλι με Γλυκάνισο κτλ. Ξεκινήσαμε με έξι σάλτσες με βάση τομάτα. Μετά προσθέταμε στη σειρά, που σήμερα αριθμεί 35 προϊόντα.

Πως προμηθεύσετε τις πρώτες ύλες; Υπάρχουν συνεργασίες με παραγωγούς; Γενικότερα, μιλήστε μας για τη διαδικασία της παραγωγής.

Οι πρώτες ύλες προέρχονται από όλη την Ελλάδα. Μετά από πολύ έρευνα, βρήκαμε τους παραγωγούς που είναι καλύτεροι στο είδος τους και έχουμε σταθερή συνεργασία ετών. Η παραγωγή του κάθε είδους γίνεται σε μικρές ποσότητες ώστε να υπάρχει ο απόλυτος έλεγχος όλης της διαδικασίας. Έτσι, ο καταναλωτής είναι βέβαιος ότι θα απολαύσει ένα εξαιρετικά ποιοτικό προϊόν φτιαγμένο με πολύ μεράκι και σεβασμό.

Η εταιρεία σας ρίχνει σημαντικό βάρος στο θέμα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Έχετε δημιουργήσει μάλιστα και μια σειρά προϊόντων για το σκοπό αυτό. Μιλήστε μας για αυτό το θέμα.

Έχουμε την χαρά και τιμή να συνεργαζόμαστε με την Wise Greece, μία πολυβραβευμένη μη κερδοσκοπική κίνηση που αγοράζει τρόφιμα από μικρούς Έλληνες παραγωγούς και τα πουλάει σε καταστήματα εντός και εκτός Ελλάδας καθώς και στο δικό της κατάστημα στην νέα δημοτική αγορά Κυψέλης, χρησιμοποιώντας τα κέρδη των πωλήσεων για να αγοράσει τρόφιμα και να τα κάνει δωρεά σε ιδρύματα, συσσίτια και κοινωνικά παντοπωλεία για ανθρώπους με ανάγκη. Μέσα από το πρόγραμμα κοινωνικής εταιρικής ευθύνης έχουμε σχεδιάσει 14 προϊόντα αποκλειστικά για το σκοπό αυτό, κάτι που μας δίνει την χαρά να προσφέρουμε και εμείς έμπρακτα σε συνανθρώπους μας. Η σειρά ξεκίνησε το 2014 και από τις πωλήσεις έχουμε την χαρά να προσφέρουμε χιλιάδες μερίδες φαγητού σε ανθρώπους με ανάγκη. Είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να προσφέρει ο καταναλωτής στον συνάνθρωπό του, απλά αγοράζοντας ένα προϊόν που θα απολαύσει.

Παράθεση - epixeiro.gr

Η σειρά ξεκίνησε το 2014 και από τις πωλήσεις έχουμε την χαρά να προσφέρουμε χιλιάδες μερίδες φαγητού σε ανθρώπους με ανάγκη

Αναφέρετε στην ιστοσελίδα σας πως τα προϊόντα σας είναι διαθέσιμα μόνο σε μικρά καταστήματα. Πως προέκυψε η συγκεκριμένη επιλογή και γιατί όχι σε μεγάλες αλυσίδες super market ή κάτι παρόμοιο;

Στηρίζουμε τα μικρά σημεία πώλησης της γειτονιάς, τον κρεοπώλη, παντοπώλη, μανάβη, καφεκόπτη και κάβα για να μπορεί να προσφέρει μοναδικά προϊόντα στο πελάτη. Ο πελάτης που θα πάει στα καταστήματα αυτά ψάχνει το μοναδικό και εμείς του το προσφέρουμε.

Υποστηρίζετε πως «αγαπάμε αυτό που κάνουμε & κάνουμε αυτό που αγαπάμε». Είναι εύκολο για κάποιον στην Ελλάδα να κάνει αυτό που αγαπάει και, με πολύ απλά λόγια, να ζήσει από αυτό;

Όχι, εύκολο δεν είναι. Είναι όμως σημαντικό. Το πάθος για τη γεύση, για την ποιότητα, για την καινοτομία και τον πειραματισμό είναι μεράκι και εμείς το έχουμε και δεν συμβιβαζόμαστε.

Επιλέγει ο καταναλωτής προϊόντα πίσω από τα οποία δεν βρίσκεται ένα πολύ γνωστό brand name; Ποια είναι η στρατηγική σας επί του θέματος, γύρω δηλαδή από το να γνωρίσουν, όσο περισσότεροι γίνεται, τις δημιουργίες σας;

Είμαστε γνωστό brand name στην αγορά μας. Ο καταναλωτής του μικρού σημείου πώλησης αναζητά τα ανάλογα brand names όπως και ο καταστηματάρχης. Ναι, δεν είναι brand name που διαφημίζεται στα παραδοσιακά μέσα προβολής, αλλά στο χώρο και την αγορά μας, είναι. Ο κόσμος γνωρίζει τα προϊόντα μας με τον καλύτερο τρόπο, δοκιμάζοντας τα!

Η Simply Greek βραβεύτηκε πρόσφατα με τρία βραβεία Great Taste, Μιλήστε μας για τη συγκεκριμένη βράβευση αλλά και γενικότερα για τις διακρίσεις που έχετε λάβει.

Μέχρι τώρα έχουμε τιμηθεί με 19 βραβεία γεύσης, 16 από τα οποία Great Taste και 3 Olymp Awards. Τα Great Taste Awards είναι τα όσκαρ του κλάδου μας. Κάθε χρόνο διαγωνίζονται περίπου 10.000 προϊόντα που μπαίνουν στη διαδικασία της τυφλής δοκιμής, χωρίς δηλαδή να φαίνεται η ετικέτα τους, από γευσιγνώστες στην Αγγλία, οι οποίοι και απονέμουν αστέρια σε αυτά που ξεχωρίζουν. Είναι σκληρός ανταγωνισμός και η Simply Greek έχει καταφέρει να κερδίζει κάθε χρόνο από την ίδρυση της, κατόρθωμα που της επιτρέπει να είναι και Great Taste Producer.

Ποια είναι τα επόμενα βήματα για την Simply Greek; Υπάρχει στα σχέδια σας η ανάπτυξη κάποιου ηλεκτρονικού καταστήματος, η παρουσίαση νέων σειρών ή η διάθεση τους στο εξωτερικό;

Ηλεκτρονικό κατάστημα όχι, δεν είναι στα σχέδια μας – την λιανική πώληση την κάνουν τα καταστήματα που πουλάμε. Στο εξωτερικό πουλάμε περίπου τη μισή μας παραγωγή σε αρκετές χώρες, Ευρώπη, Ασία, Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία, Καναδά και Αμερική. Πειραματιζόμαστε συνέχεια με νέα προϊόντα και ιδέες, οπότε θα δούμε!

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr