NEWSFLASH...
Επιχειρήσεις & Know-how
ανάγνωση

Simplicity Concept: Το ελληνικό brand ρούχων από την Γαλάτεια Κουμπή!

Simplicity Concept: Το ελληνικό brand ρούχων από την Γαλάτεια Κουμπή!

Η Γαλάτεια Κουμπή, founder του ελληνικού brand ρούχων Simplicity Concept, μιλάει σήμερα στο epixeiro.gr για την αγορά της μόδας, τις ευκαιρίες που προσφέρει και για τη δική της πρόταση στον χώρο, η ονομασία της οποίας είναι «αυτό που πραγματικά αντιπροσωπεύει».

Μιλήστε μας για το brand Simplicity Concept και για το πως δημιουργήθηκε. Πώς προέκυψε η ενασχόληση σας με τον χώρο της μόδας;

Η Simplicity Concept είναι μια γραμμή από γυναικεία ρούχα σε απλές γραμμές, ιδιαιτέρως προσεγμένα υφάσματα και ραφές. Φοριούνται από το πρωί μέχρι το βράδυ, είναι minimal αλλά συγχρόνως θηλυκά. Κατά καιρούς βγάζω και αντρική σειρά κατά παραγγελιά, για κάποιες ιδιαίτερες boutique.

Η ιδέα του να δημιουργήσω ένα δικό μου brand υπήρχε στο μυαλό μου πολλά χρόνια, όταν ακόμα δούλευα ως σχεδιάστρια για άλλες εταιρίες. Μέχρι που το 2013 ήρθε η κατάλληλη στιγμή - ή καλύτερα η κατάλληλη ιδέα - για το τι ακριβώς ήθελα να αντιπροσωπεύει αυτό το brand και πως θα ξεχωρίσει από τη μάζα, δίνοντας στην ελληνική αγορά κάτι που λείπει.

Με τη μόδα ασχολήθηκα αμέσως μετά την αποφοίτηση μου από το λύκειο, ήξερα ότι αυτό μου ταιριάζει και έτσι γράφτηκα σε σχολή για σχέδιο μόδας. Αμέσως μετά, ξεκίνησα να δουλεύω πάνω στο αντικείμενο.

simplicity_models1.jpg?mtime=20190424210345#asset:123106

Σε ποιες γυναίκες θα λέγατε πως απευθύνονται τα ρούχα σας και ποια είναι η φιλοσοφία που ακολουθείτε στον σχεδιασμό ενός ρούχου;

Οι γυναίκες που αγοράζουν - και κατ’ επέκταση φοράνε - τα ρούχα μου είναι σίγουρες για τον εαυτό τους, είναι επιλεκτικές, απλές, σοφιστικέ, με ένα αρκετά σέξι κορίτσι κρυμμένο μέσα τους. Η φιλοσοφία μου είναι να σχεδιάζω συλλογές που έχουν απόλυτη συνοχή, έτσι ώστε να μπορούν να φορεθούν πολλά κομμάτια μαζί σε συνδυασμό, από άποψη χρωματικής παλέτας και υφής.

Τι αναζητούν σήμερα οι Ελληνίδες από ένα ρούχο; Έχουν επηρεαστεί οι καταναλωτικές τους συνήθειες στα χρόνια της οικονομικής κρίσης;

Οι Ελληνίδες σήμερα αναζητούν ένα ρούχο που θα τους φτιάξει την ψυχολογία. Έτσι, αν και είναι πολύ περιορισμένο το budget τους, όταν αγοράσουν κάτι πρέπει να το χαρούν. Και εγώ με τη σειρά μου, πιστεύω ότι πλέον σε κάνει πολύ πιο χαρούμενο ένα ρούχο που θα το αγαπήσεις και θα το φορέσεις πολλές φορές, με λίγα λόγια θα το λιώσεις!

Είναι εύκολο για μια designer από την Ελλάδα να ξεχωρίσει και να έχει πωλήσεις, σε Ελλάδα και εξωτερικό; Τι απαιτείται;

Δεν είναι τίποτα εύκολο! θέλει πολύ υπομονή, πείσμα, συνεχές ψάξιμο και έρευνα. Αλλά πάνω από όλα πιστεύω ότι για να αντέξεις και να ξεχωρίσεις στις μέρες μας, θέλει τεχνογνωσία. Όπως βέβαια και όλα τα επαγγέλματα που έχουν να κάνουν με παραγωγή.

Γενικότερα, δώστε μας μια εικόνα της ελληνικής αγοράς μόδας. Υπάρχει χώρος για νέους σχεδιαστές, νέα brands και επιχειρήσεις; Τι θα προτείνατε σε κάποιον που θέλει να ακολουθήσει το επάγγελμα;

Εδώ έρχονται κάποια όχι και τόσο καλά νέα. Η αγορά τον τελευταίο καιρό δεν είναι στα καλύτερα της, για αυτό ειλικρινά δεν ξέρω τι θα έλεγα σε έναν νέο που θέλει να γίνει σχεδιαστής. Όλοι δικαιούνται να ακολουθήσουν το όνειρο τους, απλώς το συγκεκριμένο - όπως και άλλα επαγγέλματα - θέλουν πολλά χρόνια εμπειρίας και τριβής. Αν υπάρχει χώρος για άλλους δεν ξέρω, αισθάνομαι πως όχι... Αλλά και πάλι, γιατί όχι;

simplicity_models2.jpg?mtime=20190424210357#asset:123107

Από την επιχειρηματική πλευρά, υπάρχουν δυσκολίες που αντιμετωπίζει μια επιχείρηση του είδους; Και, γενικότερα, ποια η γνώμη σας για το επιχειρηματικό περιβάλλον της χώρας μας;

Οι δυσκολίες είναι πολλές και καθημερινές. Από υψηλή φορολογία, δύσκολες μέρες για τους καταναλωτές, ασυνεννοησία με τους προμηθευτές, ασυνέπεια κ.ο.κ. Το θέμα είναι ότι πραγματικά κανείς δεν φταίει, όλα είναι κύκλος και ο ένας παρασύρει τον άλλο.

Ακόμη και κάποιος που δεν γνωρίζει από μόδα, μπορεί να δει πως η ονομασία του brand σας αντικατροπτρίζεται στις δημιουργίες σας. Ποια είναι η σημασία του branding και του marketing για μια fashion designer;

Νομίζω πως η ονομασία που έχω δώσει στο brand μου είναι αυτό που πραγματικά αντιπροσωπεύει, οπότε όταν το δει κάποιος θεωρώ πως περιμένει να δει μια συλλογή ίδιας λογικής. Σίγουρα το branding και το marketing είναι κομμάτια της επιτυχίας μιας εταιρίας, είναι το επαγγελματικό σου πρόσωπο, ο εαυτός σου.

Ποιοι είναι οι επόμενοι στόχοι σας; Σε τι σημείο θα θέλατε να βρίσκεται το brand Simplicity Concept σε μερικά χρόνια από σήμερα;

Στην Ελλάδα θα ήθελα η Simplicity Concept να μαθευτεί και να αγαπηθεί από ακόμα περισσότερο κόσμο! Το όνειρό μου είναι να δω το brand σε boutique του εξωτερικού που έχω ξεχωρίσει από τα ταξίδια μου.

Σχόλια

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr

Ροή

ειδήσεων

    Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr

Top5

σήμερα

    Επιχειρώ - epixeiro.gr