NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Επιχειρηματικά Νέα
ανάγνωση

15 χρόνια γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου: Πάνω από 61 εκατομμύρια διελεύσεις

15 χρόνια γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου: Πάνω από 61 εκατομμύρια διελεύσεις

Ο νέος γαλανόλευκος λογότυπος της «Γέφυρα Α.Ε.», ως επιστέγασμα της δεκαπενταετούς διαδρομής της Εθνικής μας Γέφυρας, ενός σύγχρονου ζωντανού μνημείου που μπήκε στον χάρτη για να εξυπηρετεί την κινητικότητα και για να συμβολίζει την ενότητα ως μέσο για την κοινή προκοπή των Ελλήνων, παρουσιάστηκε σε συνέντευξη Τύπου στη «Στέγη Πολίτη & Πελάτη» της Γέφυρας στο Αντίρριο.

Από το 2004 μέχρι σήμερα, πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 61 εκατομμύρια διελεύσεις με ή χωρίς το e-pass ή τα κουπόνια προσφορών, ενώ σήμερα η διοίκηση, έχοντας συλλέξει μία εμπειρία 15 ετών, σχεδιάζει το νέο της επιχειρηματικό μοντέλο, στο οποίο μεταξύ άλλων προστίθενται και νέες δράσεις για το περιορισμό του ενεργειακού αποτυπώματος της εταιρείας και την ενίσχυση της εταιρικής πολιτοσύνης.

Την ταυτότητα της εταιρείας ως «Ιδιώτη εταίρο του Δημοσίου, πάροχο δημόσιας υπηρεσίας για την κοινή ωφέλεια», από την έναρξη της λειτουργίας της το 2004 έως και σήμερα δίνοντας χαρακτηριστικά στοιχεία για τον καθένα, παρουσίασε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. Δρ. Παναγιώτης Παπανικόλας.

papanikolas_gefyra.jpg?mtime=20190915135217#asset:141284

Η ταυτότητα της γέφυρας

Με μέγιστο βάθος θεμελίωσης 65μ, μεγ. διάμετρος θεμελίων 90μ, συνολικό ύψος (βάση ως κορυφή), υψηλότερο πυλώνα (Μ3) 227μ, 20 σεισμικούς αποσβεστήρες καταστρώματος (μέγιστη διαδρομή 5,2μ. και δύο αρμούς με ικανότητα μέγιστης διαμήκους κίνησης +2,81μ/-2,20μ εγκάρσιας κίνησης +/-2,6μ, η γέφυρα αντέχει φυσικά φαινόμενα όπως είναι σεισμοί, τεκτονικές μετακινήσεις και υψηλοί άνεμοι που υπερβαίνουν σε μεγέθη τα αντίστοιχα της περιοχής.

Η γέφυρα περιέχει 368 καλώδια ανάρτησης καταστρώματος συνολικού μήκους 61,6 χλμ τα οποία περιλαμβάνουν χαλύβδινους τένοντες συνολικού μήκους 3,212 χλμ (μισή ακτίνα γης), 208 αποσβεστήρες ταλάντωσης καλωδίων ανάρτησης και αντικεραυνική προστασία 13,900 μ, με συρματόσχοινα ανοξείδωτου χάλυβα.

gefyralogo2.jpg?mtime=20190915135852#asset:141285

Δομική Παρακολούθηση και Συντήρηση

Περί τα 5.713 δομικά στοιχεία ελέγχονται και επιθεωρούνται συνεχώς από το εξειδικευμένο προσωπικό της Τεχνικής Διεύθυνσης της Γέφυρας, αλλά και από εναερίτες, δύτες, ειδικά μηχανήματα (επιφάνεια σκυροδέματος 190.000m2, επιφάνεια μεταλλικών κατασκευών 125.000m2, προεντεταμένοι κοχλίες καταστρώματος 238.330).

Ως συνέχεια μιας παράδοσης που δημιουργήθηκε στα χρόνια της κατασκευής, κανένα σημαντικό ατύχημα δεν συνέβη στη διάρκεια των 15 χρόνων ζωής της Γέφυρας, χάρη στην επισταμένη συστηματική προσπάθεια της εταιρείας. Παράλληλα, συνεχίζοντας την παράδοση που έχουν οι Γάλλοι στο να ασφαλίζονται, η Γέφυρα ΑΕ είναι πλήρως ασφαλισμένοι για υπέρ-καλυμμένη για όλες τις λειτουργίες.

Στοιχεία κυκλοφορίας

Από το 2004 μέχρι σήμερα, από την γέφυρα πέρασαν 61.797.672 οχήματα, εκ του συνόλου το 84% Ε.Ι.Χ., το 6% μοτοσυκλέτες, το 2% λεωφορεία, το 8% φορτηγά.

Το 2013, λόγω της κρίσης, σημειώθηκε πτώση 35%, ενώ σήμερα η κίνηση τείνει να επιστρέψει στα επίπεδα του 2011.

Αξίζει να αναφερθεί η αύξηση του ποσοστού τοπικής κίνησης, όπου από το 25,26% το 2004 το 2017 έφτασε στο 40% αλλά και η αυξανόμενη χρήση του e-pass και των προσφορών που σχεδιάζονται με πολύ συγκεκριμένους στόχους.

Οι διελεύσεις παρουσιάζουν τα τελευταία χρόνια μία σταδιακά ανοδική πορεία, γεγονός που οφείλεται στην προσαρμοστικότητα της τιμολογιακής πολιτικής της εταιρείας και την πλούσια γκάμα εκπτωτικών προϊόντων που προσφέρει, παράλληλα με την αμφίπλευρη σύνδεση της Γέφυρας με το σύγχρονο αυτοκινητοδρομικό δίκτυο που επετεύχθη το 2017.

Περιβαλλοντική Πολιτική – Άνοιγμα στην ηλεκτροκίνηση

Μέσα από το στρατηγικό πλάνο «Πράσινη Γέφυρα» και με οδηγό την παραδοχή «Το κλίμα αλλάζει, αλλάζουμε κι εμείς», παρουσιάστηκαν τα μετρήσιμα αποτελέσματα 2005-2019 και εκτέθηκαν οι στόχοι για το μέλλον: Μείωση κατανάλωσης ρεύματος κατά 11% (40% σε σχέση με την κατανάλωση στην αρχή της παραχώρησης), αποφυγή εκπομπής ~42.000 τόνων CO2 και συνεχής εκπαίδευση προσωπικού και πελατών. Η εταιρεία σταδιακά αντικαθιστά τον εταιρικό της στόλο.

Από χθες 14 Σεπτεμβρίου 2019, οι δύο χώροι στάθμευσης στις δύο πλευρές των διοδίων της Γέφυρας έχουν εξοπλιστεί με φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων.

Επίσης, χθες, 14 Σεπτεμβρίου, η εταιρία παρουσίασε το πρώτο ηλεκτροκίνητο όχημα του στόλου της Γέφυρας που μεταφέρει στο αμάξωμά του το σύνθημα της Γέφυρας «Το κλίμα αλλάζει, αλλάζουμε κι εμείς».

gefyranewlogo.jpg?mtime=20190915135035#asset:141283

ΓΕΦΥΡΑ & Εταιρική Πολιτοσύνη

Από τον Διευθυντή Εταιρικής Επικοινωνίας & Αειφόρου Ανάπτυξης κ. Γιάννη Φρέρη, παρουσιάστηκαν τα τρία ιστορικά στάδια ανάπτυξης της εταιρικής υπευθυνότητας της ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε: 1. Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, 2. Εταιρική «Πολιτοσύνη» (όρος που αποδόθηκε στην υπευθυνότητα της ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. από τον γλωσσολόγο Γ. Μπαμπινιώτη) και 3. Εταιρικός Ακτιβισμός (με εστίαση στα δικαιώματα της γυναίκας).

Παρουσίασε επίσης τον εγκαθιδρυμένο διαρκή διάλογο, μέσα από πλατφόρμες συνέργειας με τους πολίτες της περιοχής και τις συλλογικότητές τους, στο περιβαλλοντικό, το κοινωνικό, το πολιτιστικό, αλλά και το αναπτυξιακό πεδίο, με το βλέμμα σε πολιτικές για την ενίσχυση της επισκεψιμότητας της περιοχής.

Σχολιάζοντας ο Δρ. Π. Παπανικόλας, τόνισε: «Η Γέφυρα αποτελεί ένα σύγχρονο τεχνικό μνημείο για τη χώρα μας, λαμβάνοντας υπόψη την καινοτομία και τα πρωτοπόρα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή της, αλλά και την τεχνολογία που χρησιμοποιείται 15 χρόνια τώρα για τη συνεχή συντήρησή της. Βασικοί πυλώνες της στρατηγικής μας αυτά τα 15 χρόνια και για τα υπόλοιπα που θα ακολουθήσουν, είναι η διασφάλιση της υγείας του Έργου, ο αφουγκρασμός της τοπικής κοινωνίας και ο σεβασμός στο περιβάλλον».

Πράσινη Συμμαχία με χρήστες & προσωπικό, ενημέρωση και εκπαίδευση

Η Γέφυρα σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Πάνος Μυλωνάς έβγαλε τον εννιάλογο με στόχο την οικολογική και οικονομική οδήγηση. Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας υπήρξε συνοδοιπόρος της εταιρείας από το ξεκίνημα του.

Ο Γιάννης Φρέρης, Διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας και Αειφόρου Ανάπτυξης, προσέθεσε: «Η φροντίδα μας για την προώθηση της οικολογικής (μετριοπαθούς) οδήγησης ξεκινά από το 2009. Σε αυτή την κατεύθυνση, προσπαθούμε μέσα από καμπάνιες ενημέρωσης να εκπαιδεύουμε τους πολίτες-πελάτες μας. Δέσμευσή μας είναι στα επόμενα χρόνια και μέσα από περισσότερες δράσεις, να την ενστερνιστούν περισσότεροι πολίτες».

Πολιτισμός και μεταφορές

Η Γέφυρα Ρίου- Αντιρρίου βρίσκεται στην διασταύρωση δύο μεγάλων οδικών αξόνων: της Ολυμπίας Οδού (αυτοκινητόδρομος Αθηνών - Κορίνθου - Πατρών) και του τμήματος Αντίρριο - Ιωάννινα της Ιονίας οδού της οποίας το βόρειο τμήμα ενώνει την Εγνάτια Οδό. Η γέφυρα συμβάλλει στην ενίσχυση των δεσμών της Δυτικής Ελλάδας με την υπόλοιπη χώρα δίνοντας άνοιγμα στην Πάτρα να μετατραπεί σε κέντρο πολιτισμού και μεταφορών. Η γέφυρα επίσης διευκολύνει την σύνδεση και την επικοινωνία της Ελλάδας με την Ιταλία και την υπόλοιπη Δυτική Ευρώπη μέσω των λιμένων Πατρών και Ηγουμενίτσας.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr