NEWSFLASH...
neoecommerce
ανάγνωση

Yoox Net-A-Porter Group: Αύξηση πωλήσεων κατά 12,4% στα 1,87 δισ. ευρώ

Yoox Net-A-Porter Group: Αύξηση πωλήσεων κατά 12,4% στα 1,87 δισ. ευρώ

Ο κορυφαίος διαδικτυακός όμιλος πολυτελούς ρουχισμού «Yoox Net-A-Porter Group» (YNAP) ανακοίνωσε χθες τα προκαταρκτικά οικονομικά αποτελέσματα για το έτος 2016. Σύμφωνα με αυτά, οι συνολικές καθαρές πωλήσεις του ομίλου YNAP για το έτος 2016 ανήλθαν περίπου στα 1,9 δισ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 12,4% σε σχέση με το 2015 (Yoox Net-A-Porter Group: Αύξηση πωλήσεων κατά 31% στα 1,7 δισ. ευρώ).

Ειδικότερα, ο τζίρος των Multi-brand Stores In-Season Net-A-Porter.comMR Porter.com,  thecorner.com και shoescribe.comανήλθε στα 968,6 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 13% σε σχέση με το 2015. Αντίστοιχα, ο τζίρος των Multi-brand Stores Off-Season της Yoox και της The Outnet ανήλθε στα 696,8 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 19,5% σε σχέση με το 2015. Η Mono-brand δραστηριότητα αυτής ήτοι ο σχεδιασμός, το στήσιμο και η λειτουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων για μερικούς από τους πιο επώνυμους οίκους μόδας όπως Armani, Dolce & Gabbana, Alexander Mcqueen, Moncler, Lanvin, Karl Lagerfeld, Isabel Marant, Chloé και Alfred Dunhill απέφερε καθαρές πωλήσεις ύψους 205,3 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση κατά 19 % σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Το μεγαλύτερο ποσοστό του τζίρου προέρχεται από τις αγορές της Ευρώπης (47,20%) και μετέπειτα από τις αγορές της Βόρειας Αμερικής (30,68% ) και της περιοχής Ασίας-Ειρηνικού (16,16%).

yoox-net-a-porter-platform-strategy

Ο όμιλος «Yoox Net-A-Porter Group» απαριθμεί 2,9 εκατ. ενεργά μέλη, με μέσο όρο αξίας καλαθιού τα 334 ευρώ και 8,4 εκατ. παραγγελίες.

Όπως και στην περίπτωση της Zalando (Η Zalando και η μελλοντική στρατηγική της), η Yoox Net-A-Porter Group εφαρμόζει (αρχείο PDF) στρατηγικές πλατφόρμας (Platform Strategy). Σημειώνω ότι ο παραπάνω όμιλος ανήκει στις 4 εταιρείες δισεκατομμυρίων του eFashion στην Ευρώπη.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr