NEWSFLASH...
Επιχειρήσεις & Know-how
ανάγνωση

Η Marketing Greece προβάλει & αναδεικνύει το ελληνικό τουριστικό προϊόν

Η Marketing Greece προβάλει & αναδεικνύει το ελληνικό τουριστικό προϊόν

Η Ιωάννα Δρέττα είναι απόφοιτος του Πανεπιστημίου Harvard, με Master στο Public Administration (MPA). Κατά τη διάρκεια της 15ετούς επαγγελματικής της πορείας, έχει διατελέσει σε σημαντικές θέσεις ευθύνης, τόσο στον δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα. Αναλαμβάνοντας το management σε ιδιαίτερα σύνθετα επαγγελματικά περιβάλλοντα, κατάφερε να διαχειριστεί με επιτυχία τις προκλήσεις και  να καταγράψει εξαιρετικά αποτελέσματα. Τα τελευταία 6 χρόνια υπηρετεί τον κλάδο του τουρισμού, ενώ τον Ιούνιο 2017 ανέλαβε τη θέση της Διευθύνουσας Συμβούλου της Marketing Greece, για την οποία και μίλησε στο epixeiro.gr.

Τι είναι η Marketing Greece, σε ποιους απευθύνεται και ποιος ο σκοπός της;

H Marketing Greece είναι η μη κερδοσκοπική εταιρεία του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΞΕΕ), μία συμμαχία του ιδιωτικού τομέα για την προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

Στόχος μας είναι η βελτίωση των χαρακτηριστικών της ζήτησης, το μεγάλωμα της πίττας για όλους. Βελτίωση των ποιοτικών, δηλαδή, χαρακτηριστικών, με πρωτίστως μεγαλύτερη δαπάνη ανά τουρίστα, αλλά και άμβλυνση της εποχικότητας και καλύτερη γεωγραφική κατανομή.

Για να γίνει αυτό επεμβαίνουμε στοχευμένα και δρούμε συμπληρωματικά όπου χρειάζεται. Εντοπίζουμε τις ευκαιρίες συνεργασίας με όλους (ιδιώτες χρηματοδότες, περιφέρειες, ενώσεις ξενοδόχων, κρατικούς φορείς) και κάνουμε καμπάνιες πολλών ειδών. Από απλά digital activations έως μεγάλες ολοκληρωμένες καμπάνιες για προορισμούς, προϊόντα, θεματικές καμπάνιες, καμπάνιες ειδικών τμημάτων αγοράς κα.

no13.jpg?mtime=20171121153525#asset:69492

Αναλάβατε πρόσφατα τον ρόλο της Διευθύνουσας Συμβούλου στη Marketing Greece. Πείτε μας δυο λόγια για αυτό. Τι αλλαγές ετοιμάζετε για το μέλλον;

Ύστερα από τέσσερα χρόνια, κρίθηκε ότι η Marketing Greece έχει ολοκληρώσει τον πρώτο μεγάλο κύκλο της παρουσίας και της δραστηριότητάς της. Βασιζόμενοι στην πολλή και καλή δουλειά που προηγήθηκε, ήταν ώρα να σχεδιάσουμε την επόμενη μέρα και να χαράξουμε μία νέα πορεία, κρατώντας φυσικά όλα αυτά που έχει πετύχει και καταφέρει αλλά ταυτόχρονα, βελτιώνοντας ακόμα περισσότερο την αποτελεσματικότητά της, βάζοντας νέους στόχους, κάνοντας νέα βήματα.

Κατ’ αρχάς η MG βρίσκεται σε διαρκή αναζήτηση νέων τρόπων και μέσων για την περαιτέρω ενίσχυση του έργου της. Kαινοτόμων προτάσεων που αναδεικνύουν τις δυνατότητες και τις ευκαιρίες που υπάρχουν για προβολή, ειδικά στο ψηφιακό περιβάλλον.

Ένα απο αυτά είναι η ψηφιακή πλατφόρμα προώθησης τουριστικών εμπειριών blogtrotters. Έχουμε μέσα στην εταιρεία χτισμένη μοναδική τεχνογνωσία διαχείρισης του πολλαπλασιαστή μηνύματος, που είναι οι bloggers and vloggers.

Για παράδειγμα, το 2017, διεθνές έτος βιώσιμης ανάπτυξης του τουρισμού, το blogtrotters σε συνεργασία με την AEGEAN γίνεται πλατφόρμα προβολής του πολιτισμού, των ηθών και εθίμων, της γαστρονομίας και της φυσικής ομορφιάς της χώρας, από digital influencers.

Επιπρόσθετα, το πλέον πρόσφατο δημιούργημα της Marketing Greece, είναι το wanderlust Greece. Ακολουθώντας τις τελευταίες τάσεις ανεπιτήδευτου υλικού, από blogger παρουσιαστή και videographer, περιηγούμαστε live μέσω των social media του discover Greece, αναζητώντας την αυθεντική εμπειρία.

Ξεκινήσαμε από την Πελοπόννησο με την υποστήριξη του Ιδρύματος Καπετάν Βασίλη και Κάρμεν Κωνσταντακόπουλου και ήδη, ετοιμάζουμε ένα αντίστοιχο πρόγραμμα για την Αθήνα, με την υποστήριξη του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών.

no10.jpg?mtime=20171121153346#asset:69493

Βάση ποιας φιλοσοφίας λειτουργεί η Marketing Greece;

Η φιλοσοφία της Marketing Greece βασίζεται σε ένα θεμελιώδες στοιχείο: Τις συνεργασίες. Οι συνέργειες και οι συντονισμένες κινήσεις, με όλους, πολιτεία και ιδιωτικό τομέα, είναι η αρχή που διέπει τη λειτουργία της και που σε μεγάλο βαθμό, θα καθορίσει και το μέλλον της. Η MG επιδιώκει να φέρει στο ίδιο τραπέζι διαφορετικές πλευρές και να κάνει πετυχημένες καμπάνιες για όλους τους συμμετέχοντες. Καμπάνιες πολλών ειδών για τα τουριστικά προϊόντα και τις εμπειρίες στην Ελλάδα. Καμπάνιες που σχεδιάζονται και υλοποιούνται με τη τεχνογνωσία που έχει, λόγω της φύσης και της θέσης της. Συμπληρωματικά σε αυτές που κάνει η Πολιτεία ή σε συνεργασία μαζί της.

Η MG είναι μία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα εταιρεία. Δεν έχει κανενός είδους ανταγωνισμό με κανέναν. Αντιθέτως, επιδιώκει και βασίζεται στη συνεργασία με όλους.

no3.jpg?mtime=20171121153421#asset:69495

Ποια είναι, κατά τη γνώμη σας, τα 3 πιο σημαντικά συστατικά στοιχεία μιας πετυχημένης τουριστικής καμπάνιας;

Πρώτα απ’ όλα, κάθε καμπάνια πρέπει να σχεδιάζεται σε συνέχεια εμπεριστατωμένης μελέτης τόσο για τα συγκριτικά πλεονεκτήματα αυτού που θέλεις να προβάλλεις όσο για τη στόχευση, το που απευθύνεται. Μία πετυχημένη καμπάνια έχει ένα λογικό ειρμό. Επιπλέον, χρειάζεται έμπνευση ώστε η λογική της καμπάνιας να μεταφραστεί στο κεντρικό μήνυμα το οποίο πρέπει να είναι ξεκάθαρο και να φθάνει στον παραλήπτη. Τέλος, μία καμπάνια είναι απαραίτητο να χαρακτηρίζεται από αισθητική και τεχνική αρτιότητα.

no2.jpg?mtime=20171121153711#asset:69498

Ποια καμπάνια της Marketing Greece στην μέχρι τώρα θητεία σας θα ξεχωρίζατε; Ετοιμάζετε κάποια καμπάνια ενόψει Χριστουγέννων;

Κάθε καμπάνια έχει τα δικά της ιδιαίτερα στοιχεία που την καθιστούν μοναδική. Αν πρέπει να ξεχωρίσω κάποια έως σήμερα, θα ανέφερα την καμπάνια για τη Θεσσαλία, «Thessaly, Handcrafted by Time». Ήταν μία σύμπραξη της Marketing Greece, της Περιφέρειας και της Coca Cola 3E, με 100% χρηματοδότηση από την τελευταία. Είχε όλα τα συστατικά της πετυχημένης καμπάνιας που αναφέραμε παραπάνω, είχε μία ολιστική προσέγγιση για την ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος της περιοχής και πέτυχε ένα ιδιαίτερα μεγάλο ψηφιακό αποτύπωμα. Επιπλέον, πολύ σημαντικό δεδομένου πως ο τουρισμός είναι ανθρωποκεντρικός τομέας, συμπεριελάμβανε δράσεις κατάρτισης σε digital marketing των ανθρώπων του τουρισμού.

Για τα Χριστούγεννα, θα αξιοποιήσουμε την ευκαιρία του νέου wanderlust Greece, που ξεκινάει την επόμενη εβδομάδα για την Αθήνα. Ένα μέρος του θα είναι αφιερωμένο στις γιορτές και μάλιστα θα απευθύνεται και στην εσωτερική αγορά τουρισμού.  

Μιλήστε μας για τη διαδραστική πλατφόρμα Discovergreece.com η οποία αποτελεί στρατηγικό πυλώνα για τη δραστηριοποίηση της Marketing Greece. Τι είναι ακριβώς, πώς λειτουργεί και ποια τα οφέλη;

Το discover Greece, που φέτος έχει ξεπεράσει ήδη τα 3 εκ visits ετησίως, αμιγώς travel κοινού, σε 6 γλώσσες και σύντομα σε 7, με 70% διεθνές κοινό και 30% έλληνες. Αντικατοπτρίζει τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε την προβολή, βασισμένη σε τουριστικά προϊόντα και εμπειρίες, όπως αυτά χαρτογραφήθηκαν από τη μελέτη της McKinsey για τον ΣΕΤΕ «Οδικός Χάρτης 2021».

Αποτελεί το βασικό κανάλι προώθησης των καμπανιών μας ενώ επιπλέον διατίθεται ως «μέσο» προβολής των ίδιων των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων. H πλατφόρμα συμπληρώνεται από τα digital assets των social media και του blog, με περισσότερους από 1,1 εκ. followers. Το discovergreece.com, προσφέρει έναν εντυπωσιακό πλούτο πρωτογενούς περιεχομένου (ιστορίες, φωτογραφίες, videos κλπ) το οποίο, διαχρονικά, στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης έχει σημειώσει 550 εκατ. impressions.

no1.JPG?mtime=20171121153617#asset:69497

Υπάρχουν σχέδια για συνεργασία της Marketing Greece με οργανισμούς του εξωτερικού;

Βεβαίως, πρόκειται για ένα πεδίο όπου πιστεύουμε ότι υπάρχει πολύ μεγάλο περιθώριο για ανάπτυξη νέων συνεργασιών και το διερευνούμε διεξοδικά.

Τι όραμα έχετε για το μέλλον της Marketing Greece;

Το προσωπικό μου όραμα είναι ταυτισμένο με τις στρατηγικές κατευθύνσεις της Marketing Greece:

Να καταστεί η πλατφόρμα τoυ discover greece ο κοινός τόπος για όλη την τουριστική κοινότητα της χώρας.

Να υπηρετήσει τους άξονες της στρατηγικής για τον Ελληνικό Τουρισμό, όπως αυτοί προδιαγράφονται μέσω του Οδικού Χάρτη 2021 αλλά και τις απαιτήσεις που προκύπτουν από τις τάσεις και τις εξελίξεις στη διεθνή αγορά, όπως η διασύνδεση με τον πολιτισμό και την αγροδιατροφή.

Να προσδώσει υπεραξία στους ελληνικούς προορισμούς και μέσα από αυτούς, σε κάθε επιχείρηση που δραστηριοποιείται άμεσα ή έμμεσα στον τουρισμό. Ο διαμοιρασμός της τεχνογνωσίας μας με τη μικρή τουριστική επιχείρηση, τη ραχοκοκκαλιά του ελληνικού τουρισμού, είναι μία πολύ σημαντική πτυχή της δραστηριότητας της εταιρείας.

Σχόλια

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr

Ροή

ειδήσεων

    Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr

Top5

σήμερα

    Επιχειρώ - epixeiro.gr