NEWSFLASH...
Marketing & Sales | Digital Marketing
ανάγνωση

IGTV: Η «τηλεόραση» που ήρθε να ταράξει τα νερά στο πεδίο της κοινωνικής δικτύωσης

IGTV: Η «τηλεόραση» που ήρθε να ταράξει τα νερά στο πεδίο της κοινωνικής δικτύωσης

Το Instagram έχει αποδείξει το τελευταίο διάστημα ότι δε διστάζει να ενσωματώσει με επιτυχία διαφορετικές λειτουργίες από ανταγωνιστικές πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης (βλ. Instagram Stories). Πέντε χρόνια μετά τη προσθήκη και διάθεση των βίντεο (και προς επιβεβαίωση των δημοσιευμάτων), παρουσιάζει το Instagram TV δίνοντας τη δυνατότητα στους δημιουργούς να προσθέσουν βίντεο μεγάλης διάρκειας, προχωρώντας έτσι σε μια έμμεση «εναλλακτική» προς το Youtube. Το IGTV βρίσκεται ενσωματωμένο στο κύριο κορμό της εφαρμογής ωστόσο, μπορείτε να κατεβάσετε και το χωριστό app που διατίθεται. 

Η νέα αυτή πλατφόρμα δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να μοιραστούν με το κοινό τους βίντεο μεγαλύτερης διάρκειας από αυτή που προσφέρεται στο Instagram Feed και στα Instagram Stories. Κάθε λογαριασμός μπορεί να δημιουργήσει και να διαμορφώσει το δικό του κανάλι, όπου θα μπορούν οι άλλοι να δουν το περιεχόμενο που έχει ήδη ανεβάσει. Η διάρκεια των βίντεο κυμαίνεται ανάμεσα στα 15 δευτερόλεπτα και τα 10 λεπτά, ενώ για τους λογαριασμούς με πολλούς ακολούθους και τους επαληθευμένους λογαριασμούς η διάρκεια ανέρχεται σε 60 λεπτά με δυνατότητα ανεβάσματος αποκλειστικά μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή. 

Η διάταξη που χρησιμοποιείται από το IGTV είναι αυτή της κατακόρυφης προβολής καθώς, σύμφωνα με το Instagram, έχει αναπτυχθεί με γνώμονα τις φορητές συσκευές και το τρόπο που τις χρησιμοποιούμε (κάθετα και σε πλήρη προβολή). Η χρήση του είναι εξαιρετικά απλή, ενώ η εφαρμογή ξεκινάει να παίζει απευθείας με το άνοιγμά της. Η λειτουργία της παραπέμπει σε αυτή της τηλεόρασης. Με την εκκίνηση της εφαρμογής το περιεχόμενο από τους διαφορετικούς λογαριασμούς αναπαράγεται αυτόματα, ενώ η εναλλαγή ανάμεσα στα κανάλια προσιδιάζει στο τηλεοπτικό «ζάπινγκ».

Τα βίντεο που εμφανίζονται-προβάλλονται στους χρήστες βασίζονται στους λογαριασμούς που ακολουθούν (ενότητα «Ακολουθείτε»), στα πιο δημοφιλή βίντεο (ενότητα «Δημοφιλή»), και τέλος στα ενδιαφέροντα – προτιμήσεις τους (ενότητα «Για εσάς»). Σε περίπτωση που ξεκινήσετε την αναπαραγωγή ενός βίντεο χωρίς να την ολοκληρώσετε, μπορείτε να συνεχίσετε τη προβολή στην ενότητα «Συνέχεια παρακολούθησης».

Μια αξιόλογη προσθήκη σε επόμενες αναβαθμίσεις, θα αποτελούσε η αναζήτηση περιεχομένου στη βάση θεματικών και όχι απλώς δημιουργών, δίνοντας τη δυνατότητα σε επαγγελματικούς (ή και προσωπικούς) λογαριασμούς να προβληθούν σε δυνητικούς νέους ακόλουθους και πελάτες. Το σίγουρο είναι ότι η νέα αυτή λειτουργία σας δίνει τη δυνατότητα να έρθετε πιο κοντά με το κοινό σας, δημιουργώντας πρωτότυπο περιεχόμενο μέσω της παραγωγικής αξιοποίησης της πληθώρας νέων εργαλείων και επιλογών, ενώ ταυτόχρονα αποτελεί μια διασκεδαστική νέα εφαρμογή για τους χρήστες της εφαρμογής.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr