NEWSFLASH...
Επιχειρήσεις & Know-how
ανάγνωση

Eclectic Flavours: Προϊόντα υγιεινής διατροφής από «αθλητική οικογένεια»!

Eclectic Flavours: Προϊόντα υγιεινής διατροφής από «αθλητική οικογένεια»!

Η Άννα Αποστολίδου, co-founder της εταιρείας Eclectic Flavours, μιλάει σήμερα στο epixeiro.gr για το brand EON, μια σειρά προϊόντων «που επαναπροσδιορίζει βασικές παραδοσιακές γεύσεις» αλλά και για το πώς η θητεία της στον αθλητισμό βοήθησε στη στόχευση της συγκεκριμένης προσπάθειας.

Μιλήστε μας για την Eclectic Flavours και για το πώς προέκυψε η δημιουργία του συγκεκριμένου brand. Ποια η φιλοσοφία σας;

Προέρχομαι από αθλητική οικογένεια και θήτευσα στον αθλητισμό μέσα από πολλούς ρόλους και για πολλά χρόνια. Με τη γνώση ότι «τροφή = καύσιμο» και θέλοντας να παραδώσω ένα καλύτερο μέλλον στα παιδιά μου, αποφάσισα να ασχοληθώ με την παραγωγή τροφίμων που να στηρίζονται σε ηθική παραγωγή και να έχουν θρεπτική αξία, συμβάλλοντας ταυτόχρονα στην υγεία και την ευεξία.

Έτσι, από τα τέλη του 2013 και με έδρα τη Θεσσαλονίκη, μαζί με το σύζυγό μου - που προέρχεται και αυτός από τον αθλητικό χώρο - παρασκευάζουμε εκλεκτά προϊόντα που επαναπροσδιορίζουν βασικές παραδοσιακές γεύσεις, στο πλαίσιο μιας σύγχρονης αισθητικής με την επωνυμία «ΕΟΝ» (Αιών).

Ποια είναι σήμερα τα προϊόντα που διαθέτετε στο εμπόριο και τι θα ξεχωρίζατε από τη διαδικασία της παραγωγής; Ποια είναι εκείνα που παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη ζήτηση;

Η συλλογή μας απευθύνεται σε delicatessen και κάβες σε Ελλάδα και εξωτερικό αλλά και στη μαζική εστίαση, προσφέροντας λύσεις στους επαγγελματίες. Αποτελείται από μια συλλογή τριών πατέ λαχανικών - που βασίζονται σε καινοτομία, συνοδευτικά κρασιού, μπίρας και αποσταγμάτων. Ακολουθούν τα χειροποίητα και σπιτικά, βραβευμένα ντολμαδάκια μας και το εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο υψηλής ποιότητας, καλά ισορροπημένο.

Πρόσφατα συμπληρώσαμε την τριλογία των αλειμμάτων μελιού μας, δύο από τα οποία διακρίθηκαν για την καινοτομία και το όφελος για την υγεία σε διαγωνισμό στο Λονδίνο στα τέλη του 2018. Πρόκειται για μέλι με μαστίχα Χίου, μέλι με ταχίνι ολικής και μέλι με ταχίνι και μαύρη σοκολάτα. Τέλος, διαθέτουμε χειροποίητες πίτες με φρέσκα υλικά, διαθέσιμες σε πολλές γεύσεις για τη μαζική εστίαση.

Όλα τα προϊόντα ΕΟΝ διατίθενται σε συσκευασία λιανικής και χονδρικής. Αναλόγως με την αγορά, διαφορετικό προϊόν παρουσιάζει μεγαλύτερη ζήτηση. Έχει να κάνει με τις ανάγκες της εκάστοτε αγοράς τη δεδομένη στιγμή, σε συνδυασμό με τις γευστικές προτιμήσεις των ανθρώπων της.

EclecticFlavours2.jpg?mtime=20190503222929#asset:123834

Πως γίνεται σήμερα η διάθεση των προϊόντων σας στην Ελλάδα και ποια η σημασία των εξαγωγών για την Eclectic Flavours; Σε ποιες χώρες δραστηριοποιείστε;

Αυτή τη στιγμή η εξαγωγική μας δραστηριότητα εκτείνεται σε κάποιες ευρωπαϊκές χώρες, όπως Βέλγιο, Ελβετία, Γαλλία, Ιρλανδία, Ηνωμένο Βασίλειο, στην Κίνα και με τελευταία μας εξαγωγή την πρώτη αποστολή στις ΗΠΑ, πριν από λίγο καιρό. Στην Ελλάδα, που μας ενδιαφέρει εξίσου, έχουμε ακόμη μικρή παρουσία, λόγω της στόχευσης μας εξαρχής στο εξωτερικό. Η διάθεση των προϊόντων μας ανά αγορά είναι μέσω συνεργάτη εισαγωγέα - διανομέα και - σε ελάχιστες εξαιρέσεις - με απευθείας πώληση σε καταστήματα, σε χώρες όπου δεν διαθέτουμε ακόμη συνεργάτη χονδρέμπορο.

Ποια ήταν τα «μαθήματα» που πήρατε από τον αθλητισμό και που σας έχουν φανεί χρήσιμα στον τομέα της επιχειρηματικότητας;

Ο αθλητισμός και δη ο πρωταθλητισμός, προσφέρουν χρήσιμα εφόδια για το επιχειρείν οποιασδήποτε φύσης αλλά και γενικότερα για την ζωή. Σου μαθαίνουν, καταρχάς, να θέτεις στόχους. Να συγκεντρώνεσαι στο στόχο, να πειθαρχείς, να ορίζεις τη μεθοδολογία και να επιμένεις μέχρι να τον πετύχεις. Το αποτέλεσμα είναι εξίσου διδακτικό, είτε πρόκειται για νίκη, είτε για ήττα. Η νίκη σου δίνει κουράγιο να συνεχίσεις, ενώ η ήττα είναι αυτή που, τελικά, σε εξελίσσει. Το λάθος είναι αυτό που, αν το δουλέψεις σωστά, σε πηγαίνει μπροστά.

Ως πρώην αθλητές, τόσο εσείς όσο και ο άντρας σας, θα υποστηρίζετε την υγιεινή διατροφή. Ποια η γνώμη σας για τις διατροφικές συνήθειες των Ελλήνων; Πώς θα μπορούσαν ίσως να βελτιωθούν, βάση και της μεσογειακής διατροφής;

Έχοντες θητεύσει για πολλά χρόνια στον χώρο του αθλητισμού, γνωρίζουμε πολύ καλά και από πολύ νωρίς ότι το τρόφιμο είναι το καύσιμο μας, για τον αθλητισμό αλλά και γενικότερα για την ζωή. Μέσα από την επαφή μου με το καταναλωτικό κοινό τα τελευταία χρόνια, διαπιστώνω ότι είναι πολύ μικρή η μερίδα του κόσμου στην Ελλάδα που γνωρίζει τι είναι σωστό, υγιεινό, θρεπτικό, πότε πρέπει να το καταναλώσει, πόσο και γιατί. Η μεσογειακή διατροφή εμπερικλείει και την ελληνική διατροφική παράδοση και θεωρώ ότι είναι θέμα κατάρτισης και συνεχούς αναζήτησης του κάθε καταναλωτή ατομικά - αλλά και συλλογικά - που τον οδηγεί να επιλέξει την τροφή του, γιατί υπάρχουν αρκετά αξιόλογα τρόφιμα στην αγορά.

EclecticFlavours3.jpg?mtime=20190503223028#asset:123835

Ποια ήταν τα ενδεχόμενα προβλήματα που αντιμετωπίσατε στη δημιουργία της επιχείρησης και ποια η γνώμη σας για το επιχειρηματικό περιβάλλον της χώρας μας;

Σε ένα ασταθές επιχειρηματικό περιβάλλον όπως αυτό της Ελλάδας, όπου κυριαρχεί η ανασφάλεια, η καχυποψία και το απρόβλεπτο, υπάρχουν πάντα κάποιοι άνθρωποι που έχουν τα εργαλεία να προσπεράσουν τα προβλήματα και να κάνουν τη διαφορά. Που καταφέρνουν να δημιουργήσουν και να αφηγηθούν χρωματιστές ιστορίες μέσα στο γκρίζο της κρίσης.

Θα λέγατε πως υπάρχουν επιχειρηματικές ευκαιρίες σήμερα στον τομέα στον οποίο δραστηριοποιείστε; Ποιες οι δικές σας συμβουλές, το ενδεχόμενο «μυστικό της επιτυχίας» αν θέλετε;

Η Ελλάδα είναι μια μικρή χώρα, διαθέτει όμως πλούσια παράδοση και ποιοτική πρώτη ύλη. Στη σύγχρονη γαστρονομία είναι σημαντικό να στηριζόμαστε σε παραδοσιακές συνταγές και γεύσεις τις οποίες προσφέρουμε με ένα καινοτόμο τρόπο, συμβάλλοντας στην υγεία και την ευεξία. Αυτό που χρειάζεται είναι να εκπαιδευτεί ο κόσμος στην ποιότητα. Να μάθει να την αναγνωρίζει και να την επιλέγει συνειδητά. Μότο μου είναι «φάε λιγότερο, αλλά φάε σωστά».

Ποια είναι η σημασία του marketing και του branding για μια εταιρεία όπως η Eclectic Flavours; Ποια η φιλοσοφία σας γύρω από αυτό το θέμα;

Το branding της εταιρείας μας χωρίζεται σε δύο τομείς. Αφενός στην ταυτότητά και στην αισθητική των συσκευασιών μας, αφετέρου στο αξιακό πλέγμα της εταιρείας, δηλαδή στις αξίες εκείνες που επιθυμούμε να μεταφέρουμε στο κοινό μας ως εταιρεία τροφίμων. Αυτές είναι η υγιεινή διατροφή, η σωστή διατροφή, η θρεπτική διατροφή. Εάν το κοινό ταυτιστεί με τις αξίες μας και νιώσει ευχάριστα με την ταυτότητά μας, θα καταναλώσει και τα προϊόντα μας. Έτσι, για εμάς, το branding γίνεται βασικό στοιχείο πάνω στο οποίο στήνουμε τη στρατηγική μας, δηλαδή το marketing της εταιρείας μας, που είναι να προσφέρουμε χρήσιμα προϊόντα σε κοινό που ταυτίζεται με τις αξίες μας.

Τι καινούργιο μπορούμε να περιμένουμε από την Eclectic Flavours στο άμεσο μέλλον; Ποιοι είναι οι επόμενοι στόχοι σας;

Είμαστε σε διαρκή ανησυχία προκειμένου να σχεδιάσουμε καινούρια προϊόντα, πάντα με την ίδια φιλοσοφία και με κίνητρο την υγιεινή διατροφή, που να απευθύνονται σε όλο τον κόσμο αλλά και σε ομάδες καταναλωτών με ιδιαίτερες διατροφικές ανάγκες, όπως για παράδειγμα στα παιδιά. Με το βλέμμα στραμμένο μπροστά, στο επόμενο βήμα επιθυμούμε να περπατήσουμε σε νέες εκθέσεις και νέες αγορές.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr