NEWSFLASH...
Marketing & Sales | Marketing
ανάγνωση

Ιδέες για επιτυχημένο marketing, μια ανάσα πριν την Πρωτοχρονιά

Ιδέες για επιτυχημένο marketing, μια ανάσα πριν την Πρωτοχρονιά

Κάποιες ιδέες μάρκετινγκ μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τις γιορτές της Πρωτοχρονιάς ανεξάρτητα από το ποιο είναι το προτιμώμενο μέσο προώθησης, για να προσθέσουν λάμψη στη στρατηγική μάρκετινγκ.

Για την αγορά, οι γιορτές της Πρωτοχρονιάς με τα δώρα των καταναλωτών για αγαπημένα πρόσωπα αποτελούν σημαντική πηγή εσόδων των επιχειρήσεων. Ο στόχος των επιχειρήσεων κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου είναι να αυξήσουν τα οφέλη, κάνοντας προσπάθειες σε επίπεδο προϋπολογισμού και προετοιμασίας. Στόχος να ξεπεράσουν αυτά που πέτυχαν την περασμένη χρονιά ή, στην χειρότερη περίπτωση, να διατηρηθούν στο ίδιο επίπεδο. Υπάρχουν χρήσιμες ιδέες, συμβουλές, στρατηγικές, και τακτικές που έχουν δοκιμαστεί με επιτυχία.

Μην ξεχάσετε την διακόσμηση με ατμόσφαιρα Πρωτοχρονιάς

Δημιουργία εορταστικής ατμόσφαιρας σε φυσικούς χώρους, ιστοσελίδες και λογαριασμούς κοινωνικών δικτύων. Παρέχετε μια υπηρεσία συσκευασίας δώρων ή προσφέρετε στους πελάτες σας μια κούπα ζεστής σοκολάτας ή άλλο εποχιακό ποτό κατά την είσοδο στην επιχείρησή σας. Φυσικά, αυτό εξαρτάται τόσο από τον προϋπολογισμό σας όσο και από το τι θα ήταν κατάλληλο για το μεγαλύτερο μέρος των πελατών σας. Απλά βεβαιωθείτε ότι έχετε ένα σχέδιο για να το αφαιρέσετε όταν τελειώσουν οι γιορτές της Πρωτοχρονιάς.

Εξοικονομείστε χρήματα, αντικαθιστώντας τον κατάλογο με έναν ψηφιακό κατάλογο

Παρόλο που ένας ψηφιακός κατάλογος απαιτεί ακόμα επαγγελματίες για τη φωτογραφία, τη διάταξη και το σχεδιασμό - και την τελική δημιουργία αρχείων - δεν χρειάζεται να υπολογίζετε σε επιπλέον κόστος για την εκτύπωση και το κόστος διανομής. Ο ψηφιακός κατάλογός σας μπορεί να διανεμηθεί σε ολόκληρη τη βάση δεδομένων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας και να διατίθεται στην ιστοσελίδα σας με συνδέσμους που μοιράζονται στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης.

Στόχευση βάσει τοποθεσίας

Μια λειτουργία της εφαρμογής σας για κινητά, που ίσως δεν έχετε χρησιμοποιήσει πριν, είναι η στόχευση βάσει τοποθεσίας, η οποία σας επιτρέπει να ειδοποιείτε τους πελάτες για ειδικές προσφορές κτλ μόνο όταν βρίσκονται σε μια συγκεκριμένη γεωγραφική τοποθεσία. Για να είναι αποτελεσματικό αυτό, η τοποθεσία που ορίζετε δεν πρέπει να είναι πολύ ευρεία: μέσα σε ακτίνα 100-200 μέτρων από την επιχείρησή σας, αντί ολόκληρης γειτονιάς ή πόλης. Επιπλέον, καθώς αυτές τις ειδοποιήσεις τις βλέπουν μόνο οι πελάτες όταν βρίσκονται σε άμεση γειτνίαση με την επιχείρησή σας, οι προσφορές θα πρέπει πάντα να είναι τρέχουσες.

Instagram & email

Ένα από τα νεότερα κοινωνικά δίκτυα που φαίνεται να αποδίδει είναι το Instagram. Βρείτε τρόπους να το εκμεταλλευτείτε, ακόμη και αν δεν υπάρχει σημαντικό οπτικό περιεχόμενο στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Παράλληλα, χρειάζεστε μία λίστα από email. Ξεκινήστε να χτίζετε την δική σας λίστα. Θα πάρει καιρό μέχρι να φτάσετε σε ένα αξιοπρεπές μέγεθος. Όμως, αξίζει τον κόπο γιατί είναι η τακτική του μάρκετινγκ με το υψηλότερο R.O.I. (Return On Investement).

Δώρα και Αη-Βασίλης

Ένα διαφημιστικό δώρο είναι ένα ημερολόγιο που χρησιμοποιείται για ένα ολόκληρο χρόνο. Επίσης, οι άνθρωποι – κάθε ηλικίας – τρελαίνονται για τον Αη-Βασίλη. Μπορείτε να τον καλέσετε είτε μέσα στο κατάστημα είτε να βρίσκεται έξω από το κατάστημα. Σε περιπτώσεις εταιριών, θα προσφέρει ευχάριστες στιγμές στους υπαλλήλους σας και στις οικογένειες τους.

Οι περισσότερες από τις ιδέες που αναφέρονται παραπάνω μπορούν να προσαρμοστούν ώστε να λειτουργούν για διαφορετικούς τύπους επιχειρήσεων και σε διαφορετικά κανάλια μάρκετινγκ. Δεν υπάρχει μαγική συνταγή. Κάθε επιχείρηση έχει τα δικά της ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Πρέπει να επιλεγεί ο συνδυασμός που θα βοηθήσει περισσότερο την επιχείρηση, στηριζόμενος στην αποτελεσματικότητα των δράσεων των προηγούμενων ετών και σε τάσεις όπως:

  1. Η δύναμη της πληρωμένης διαφήμισης (ανεξάρτητα από το μέσο προβολής της) μειώνεται καθώς μελετάμε νεώτερες γενιές.
  2. Η τηλεθέαση είναι χαμηλότερη στις νεότερες γενιές και σταδιακά μειώνεται για όλες τις γενιές.
  3. Οι άνθρωποι περνάνε όλο και περισσότερο χρόνο online και το βασικό εργαλείο που χρησιμοποιούν είναι το smartphone.

Πηγές

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr