NEWSFLASH...
Επιχειρήσεις & Know-how
ανάγνωση

​Οι γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς με κοινωνικό πρόσημο

​Οι γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς με κοινωνικό πρόσημο

Τα Χριστούγεννα και η Πρωτοχρονιά αποτελούν ευκαιρία για διοργάνωση γιορτινής εκδήλωσης στις εγκαταστάσεις μιας επιχείρησης, που θα είναι ένα είδος επιβράβευσης των πελατών και θα δημιουργήσει τις συνθήκες για τον εμπλουτισμό του πελατολογίου της επιχείρησης. Είναι ωφέλιμο το κατάστημα να γίνει σημείο γιορτινής εκδήλωσης, ώστε να «συνδεθεί» με θετικά συναισθήματα. Εάν μάλιστα ο εορτασμός είναι πρωτότυπος και «περιέχει» μια κοινωνική ή φιλανθρωπική δράση τα αποτελέσματα θα είναι καλύτερα, κοινωνικά και οικονομικά, για την επιχείρηση.

Το εορταστικό περιβάλλον των Χριστουγέννων, με τους στολισμούς και την παγκόσμια απήχηση, δημιουργεί την προϋπόθεση για επιτυχία διότι οι πελάτες είναι συναισθηματικά «έτοιμοι» να «συμμετέχουν» σε εκδηλώσεις. Ο εορτασμός συνδέει τα αγαθά της επιχείρησης με ένα κοινωνικό πεδίο, επιτυγχάνοντας συνέργεια ανάμεσα στη Γιορτή και την Επιχειρηματικότητα.

Ο εορτασμός στις εγκαταστάσεις μιας επιχείρησης «χρησιμεύει» για δημόσιες σχέσεις και αναρτήσεις στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.

Ο εορτασμός ξυπνά το ενδιαφέρον για επικοινωνία, ανταλλαγή ευχών και συζήτηση με τους πελάτες, μεταξύ των πελατών, με συναδέλφους και προμηθευτές με πολλαπλά οφέλη για την επιχείρηση, όπως:

Εμπλουτίζει τις σχέσεις με τους πελάτες

Ο εορτασμός πληροί την κοινωνική φύση του ανθρώπου που αναζητά να μοιράζεται συναισθήματα και να συμμετέχει σε γιορτές με τους άλλους. Ο εορτασμός φέρνει τους ανθρώπους «κοντά», διότι νιώθουν ευχάριστα και οικεία. Η αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και οι αναρτήσεις στα Μ.Κ.Δ. για τον εορτασμό φέρνει την επιχείρηση σε επαφή με μεγάλο πλήθος πελατών της, χωρίς κόστος, δημιουργώντας την εικόνα μιας «κοινωνικής» επιχείρησης.

Δημιουργεί καλή φήμη

Ο γιορτασμός των Χριστουγέννων από μια επιχείρηση αναδεικνύει την φροντίδα της για την ευημερία της κοινότητας όπου δραστηριοποιείται, που αποτελείται από τους πελάτες της, παρόντες και μελλοντικούς, και την καθιστά μέρος ενός ευρύτερου κοινωνικού συνόλου. Η επιχείρηση που θα «γιορτάσει» αυξάνει την πιστότητα των πελατών της, κερδίζει δημοσιότητα, και αναβαθμίζει την φήμη της. Οι εγκαταστάσεις της επιχείρησης γίνονται τόπος κοινωνικής αλληλεπίδρασης.

Επωφελούνται οι εργαζόμενοι και ανανεώνονται οι σχέσεις ανάμεσα στο προσωπικό

Οι εργαζόμενοι επωφελούνται από την εμπειρία που αποκτούν από την συμμετοχή τους στον γιορτασμό της Ημέρας. Δουλεύουν ομαδικά για ένα κοινό στόχο και βελτιώνουν τον τρόπο επικοινωνίας μεταξύ τους προετοιμάζοντας από κοινού τις διαδικασίες του εορτασμού.

Ενδυναμώνει την συνεργασία με τους προμηθευτές

Οι προμηθευτές θα θελήσουν να συμμετέχουν και αυτοί στον εορτασμό και στην προσπάθεια για τον κοινωνικό σκοπό, προσφέροντας πόρους, ιδέες και προβολή της δραστηριότητας στους δικούς τους πελάτες και προμηθευτές.

Ο κοινωνικός ρόλος της επιχείρησης γίνεται ορατός από την προβολή των δράσεων στο διαδίκτυο

Η αποστολή e-mails ή sms ή μηνυμάτων στο διαδίκτυο, όταν ο εορτασμός συνδυασθεί και με φιλανθρωπική δραστηριότητα, βοηθούν στην εγκαθίδρυση της φίρμας της επιχείρησης, αναδεικνύοντας την κοινωνική συνείδηση του επιχειρηματία και των εργαζομένων. Η επιχείρηση εκδηλώνει ευαισθησία και «ζει» μέσα στην κοινωνία που δραστηριοποιείται και ανταποδίδει στην κοινωνία όφελος, γιατί από εκεί έχει τα κέρδη της.

Εκπολιτίζει τις δραστηριότητες της Επιχείρησης

Ο γιορτασμός των Χριστουγέννων συνδέει ανομοιογενείς πληθυσμούς, τους κάνει να νιώσουν ως μέλη μιας «οικογένειας», δημιουργώντας σύγχρονο πολιτισμό. Ο,τιδήποτε χρήσιμο μπορεί να «μοιραστεί» είναι κοινωνικά καλό, προσωπικά πολύτιμο, εμπορικά ωφέλιμο και προσθέτει υπεραξία στην επιχείρηση.

Εξάλλου ο εορτασμός είναι συνυφασμένος με την ζωή των ανθρώπων από τα αρχαία χρόνια και οι ημέρες των Χριστουγέννων είναι «φύσει και θέσει» κατάλληλες για αυτού του είδους την δραστηριότητα.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr