NEWSFLASH...
Επιχειρήσεις & Know-how
ανάγνωση

Κίνα, ο Μεγάλος Εισαγωγικός Δράκος

Κίνα, ο Μεγάλος Εισαγωγικός Δράκος

Όταν διδάσκω στις εξαγωγές, και ρωτώ τους επιχειρηματίες «Που θα θέλατε να εξάγετε;», σχεδόν όλοι με ένα στόμα μια φωνή απαντούν στο Δράκο και στην Αρκούδα (τα προσωνύμια της Κίνας και της Ρωσίας). Όταν μετά ρωτάω από πού δεχθήκατε τη μεγαλύτερη απογοήτευση στα θέματα εξαγωγών, δυστυχώς η απάντηση είναι πάλι ίδια, από την Κίνα και από τη Ρωσία.

Το παιχνίδι των εξαγωγών σε αυτές τις δύο χώρες είναι δύσκολο, επίφοβο, και ρισκογόνο για τους περισσότερους επιχειρηματίες. Γιατί? Όπως είχα τοποθετηθεί και σε προηγούμενο άρθρο οι ιδιαιτερότητες αυτών των αγορών έχουν οδηγήσει πολλούς επιχειρηματίες να τις φοβούνται. Η Κίνα πρωτοτυπώντας για άλλη μια φορά, κάνει τη διαφορά.

Για δεύτερη συνεχή χρονιά διοργανώνει την Έκθεση Chimport, μια έκθεση με κρατική υποστήριξη που υπόσχεται να οδηγήσει σε δεδομένη επιτυχία την προσπάθεια σας να εξάγεται στη μεγαλύτερη αγορά του κόσμου. Η Chimport, έχωντας ένα εντελώς διαφορετικό profil από κάθε άλλη εμπορική έκθεση φροντίζει να σας προκαθορίσει τα Επιχειρηματικά σας ραντεβού, και να σας καθοδηγήσει στα βήματα της πετυχημένης εξαγωγής στην Κίνα. Για αυτό άλλωστε ο ρόλος των Συμβούλων Εξαγωγών είναι πολύ ενδυναμωμένος στα πλαίσια της Chimport, και για αυτό οι Επισκέπτες της είναι μόνο πιστοποιημένοι Εσαγωγείς, Διανομείς και Χονδρέμποροι. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι το 95% των συμμετεχόντων της πρώτης χρονιάς απήντησε ότι ικανοποιήθηκε απόλυτα από τη συμμετοχή του στην Chimport, όπως επίσης και ότι ποσοστό μεγαλύτερο του 85% των περυσινών Εκθετών αποφασίσε φέτος να μισθώσει μεγαλύτερο χώρο.

Άλλωστε είναι σαφές ότι οι έρευνες λένε ότι ήδη το 2015 η Κίνα και η λοιπή Ν.Α.Ασία θα είναι η μεγαλύτερη εισαγωγική δύναμη του κόσμου. Οι Ιταλοί πάντα πρωτοπόροι έσπευσαν να μισθώσουν φέτος χώρο 1.500 τ.μ. Και αν κάποιοι (όπως μου είπε και ένας Πρόεδρος Φορέα), σπεύσουν να πουν...μα τι έχουμε εμείς να πουλήσουμε στους Κινέζους, θα τους απαντήσω απλά τα πάντα, ακόμη και μόδα. Η νέα τάξη της Κίνας με τους νεόπλουτους του 10%, επιθυμεί να ψωνίζει "Made in Europe", και αυτό αφορά ρούχα, παπούτσια, καλλυντικά και αξεσουάρ, για να μην αναφερθούμε μόνο στις κλασικές κατηγορίες Τροφίμων και Ποτών και περιοριστούμε εκεί.

Οι Έλληνες εκθέτες θα έχουν την ευκαιρία να λάβουν μέρος φέτος εκτός από τις αυτόνομες συμμετοχές και στο οργανωμένο Περίπτερο "Made in Greece". Πλέον ο δρόμος για τις Εξαγωγές στην Κίνα μποεί να χαρακτηριστεί και ο δρόμος του Μεταξιού και όχι του Αγκαθιού, αρκεί να χρησιμοποιηθούν τα κατάλληλα εργαλεία ανάπτυξης.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε εδώ.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr