NEWSFLASH...
Επιχειρήσεις & Know-how
ανάγνωση

Digital εργαλεία ανάπτυξης και εξωστρέφειας για μικρομεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις

Digital εργαλεία ανάπτυξης και εξωστρέφειας για μικρομεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις

Τα προηγούμενα χρόνια παρουσιάστηκε μεγάλη αύξηση των τουριστών που επέλεξαν την Ελλάδα για τις διακοπές τους. Η μείωση της τιμής του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και η δημοσιότητα που δημιούργησε η οικονομική κρίση στο brand της χώρας, σε συνδυασμό με την εμπόλεμη κατάσταση στις χώρες της Β. Αφρικής δημιούργησε θετική διάθεση για την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό.

Η εξέλιξη αυτή αποτελεί μεγάλη ευκαιρία για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Καθώς όμως το μέγεθος τους είναι κατά βάση μικρομεσαίες επιχειρήσεις και η οργάνωση τους στο μεγαλύτερο μέρος βασίζεται στο οικογενειακό μοντέλο είναι δύσκολο να προχωρήσουν σε μεγάλες επενδύσεις. Τρόπος, ωστόσο, να ανταπεξέλθουν στα νέα δεδομένα υπάρχει και βασίζεται στην αξιοποίηση του διαδικτύου. Με μία μικρή αλλά πολύ αποδοτική επένδυση, που βασίζεται σε 4 κινήσεις, μπορούν να παρουσιάσουν εξωστρέφεια και να οδηγηθούν στο δρόμο της ανάπτυξης.

Βελτιστοποιημένη ιστοσελίδα

Για τον ταξιδιώτη που βρίσκεται μακριά η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου είναι η μοναδική εικόνα που έχει για να επιλέξει τη διαμονή του. Είναι απαραίτητο να μεταφέρει την ατμόσφαιρα και την εμπειρία των υπηρεσιών του ξενοδοχείου. Με τις κατάλληλες ενέργειες βελτιστοποίησης (SEO) μπορεί να εμφανίζεται στις πρώτες σελίδες στα αποτελέσματα αναζήτησης και με την κατάλληλη αισθητική να μετατρέπει τους επισκέπτες σε κρατήσεις.

Αξιόπιστη μηχανή κρατήσεων (Booking Engine)

Έρευνες για την online συμπεριφορά του ταξιδιωτικού κοινού έχουν δείξει την τάση για απευθείας κρατήσεις από το διαδίκτυο. Μία αξιόπιστη μηχανή κρατήσεων ενσωματωμένη στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου θα δώσει τη δυνατότητα στον επισκέπτη να δει διαθεσιμότητα δωματίων, τιμές και παροχές και να ολοκληρώσει απευθείας την κράτηση. Με τον τρόπο αυτό η επιχείρηση μειώνει τις προμήθειες στα διάφορα κανάλια που συνεργάζεται ενώ παράλληλα μπορεί να διαχειριστεί τις κρατήσεις εύκολα και γρήγορα από το σύστημα διαχείρισης του Booking Engine.

Ευέλικτο Channel Manager

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα ξενοδοχεία είναι ο συντονισμός των καναλιών διανομής. Ένα Channel Manager προσφέρει εύκολη και γρήγορη διαχείριση όλων τα καναλιών από τα οποία διανέμονται τα δωμάτια των ξενοδοχείων, είτε οι κρατήσεις γίνονται απευθείας από την ιστοσελίδα, είτε μέσα από site online κρατήσεων όπως το booking, το hotels κα. Με τον τρόπο αυτό γίνεται εξοικονόμηση χρόνου και ανθρωπίνων πόρων οι οποίοι μπορούν να αξιοποιηθούν για την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών και ενέργειες marketing.

Αποδοτικό Digital Marketing

Το διαδίκτυο προσφέρει ένα πλήθος οικονομικών και αποδοτικών μέσων προώθησης του τουριστικού προϊόντος και μάλιστα στοχευμένα στο ταξιδιωτικό κοινό τη στιγμή που σχεδιάζει τις διακοπές και τα ταξίδια του. Οι Pay per Click διαφημίσεις στο δίκτυο της Google, τόσο στα αποτελέσματα αναζήτησης, όσο και στα συνεργαζόμενα site, η αξιοποίηση του social capital και η διαχείριση του reputation μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα, οι λύσεις του inbound marketing και η άμεση επικοινωνία με email και sms marketing είναι μερικά μόνο από τα διαθέσιμα εργαλεία. Αν σε αυτά προστεθούν η δύναμη του video και οι υπηρεσίες που προσφέρουν εξειδικευμένα online ταξιδιωτικά δίκτυα (communities και forum) δημιουργείται ένα πανίσχυρο οπλοστάσιο marketing, προσιτό και διαθέσιμο στις μικρομεσαίες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.

Αυτή τη στιγμή στην ελληνική αγορά δραστηριοποιείται πλήθος εταιρειών που παρέχουν τις λύσεις αυτές. Η αλήθεια, όμως, είναι ότι ο αριθμός αυτός περιορίζεται μόλις αναζητήσετε εξειδίκευση και εμπειρία στον τουριστικό κλάδο και κάποιο πακέτο που συγκεντρώνει όλες τις παραπάνω λύσεις και προσφέρεται σε αποδοτικό κόστος και με αποδεδειγμένα αποτελέσματα.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr