NEWSFLASH...
Επιχειρήσεις & Know-how
ανάγνωση

Desyllas Games: 36 χρόνια ελληνικό επιτραπέζιο παιχνίδι

Desyllas Games: 36 χρόνια ελληνικό επιτραπέζιο παιχνίδι

Ο Διονύσης Δεσύλλας διατηρούσε τυπογραφείο για πολλά χρόνια στο Περιστέρι Αττικής, όταν το 1981 αποφάσισε με τη σύζυγό του να στρέψουν την επιχείρηση στην κατασκευή και το εμπόριο παιχνιδιών. “Το πρώτο παιχνίδι που κατασκεύασαν ήταν ένα πολύ απλό puzzle. Το puzzle αυτό είχε μεγάλη επιτυχία γεγονός που συνετέλεσε στη δημιουργία και άλλων ανάλογων παιχνιδιών. Τότε βλέπετε η αγορά του παιχνιδιού δεν ήταν όπως τη γνωρίζουμε σήμερα. Υπήρχαν πολύ μικρές επιχειρήσεις παιχνιδιών τόσο στο λιανικό τομέα όσο και στο χονδρεμπόριο. Στις μέρες μας οι περισσότερες από αυτές ασχολούνται πλέον μόνο με το εμπόριο” μας ανέφερε ο κ. Αναστάσης Δεσύλλας, ιδιοκτήτης της επιχείρησης κατασκευής και εμπορίας παιχνιδιών Desyllas Games.

Από την εποχή εκείνη μέχρι τις μέρες μας άλλαξαν πολλά στην επιχείρηση Desyllas Games, η οποία σήμερα αποτελεί τη μοναδική καθετοποιημένη μονάδα παραγωγής επιτραπέζιων παιχνιδιών στην Ελλάδα με ετήσιο τζίρο που αγγίζει περίπου τα 3,5 εκατ. ευρώ και απασχολεί 26 εργαζόμενους. “Ολόκληρη η δημιουργία των προϊόντων μας είναι αποκλειστικά δική μας υπόθεση. Η σύλληψη των παιχνιδιών γίνεται από εμάς εντός της εταιρείας, όμως συνεργαζόμαστε και με designers τόσο του εσωτερικού όσο και του εξωτερικού”, μας εξήγησε ο κ. Δεσύλλας.

Όπως όλα τα προϊόντα έτσι και τα παιχνίδια, εξελίσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, καθώς οι ανάγκες των καταναλωτών μεταβάλλονται και οι απαιτήσεις τους πληθαίνουν. Ο κ. Δεσύλλας, θέλοντας να ακολουθήσει τους φρενήρεις ρυθμούς της εποχής επισκέπτεται κάθε χρόνο δύο μεγάλες εκθέσεις στη Γερμανία. “Εκεί, παρατηρούμε τις τάσεις της εποχής, αλλά και εντοπίζουμε τις κατηγορίες παιχνιδιών, που έχουν μεγαλύτερη απήχηση στο κοινό. Επιπλέον, και η επικαιρότητα αποτελεί πηγή έμπνευσής μας για τη δημιουργία νέων παιχνιδιών”.

Η Desyllas Games είναι από τις λίγες επιχειρήσεις που καταφέρνουν να παράγουν δέκα νέους κωδικούς το χρόνο. Φέτος συγκεκριμένα, στον κατάλογο των προϊόντων τους θα προστεθούν 11 νέα επιτραπέζια παιχνίδια. “Αυτό που παρατηρήσαμε τα τελευταία χρόνια είναι ότι όλες οι επιχειρήσεις άρχισαν να οχυρώνονται, περιορίζοντας την παραγωγή τους. Εμείς τότε θελήσαμε να στραφούμε προς την αντίθετη κατεύθυνση, αυξάνοντας τον ετήσιο αριθμό των νέων παιχνιδιών μας. Μέσα σε μία 3ετία έχουμε λανσάρει στην αγορά περισσότερα από 40 παιχνίδια. Ασύλληπτο νούμερο, αν αναλογιστούμε ότι ούτε οι πολυεθνικές εταιρίες δεν παράγουν τόσα νέα παιχνίδια το χρόνο”, μας επισήμανε ο διευθυντής πωλήσεων και μάρκετινγκ της επιχείρησης κ. Χρήστος Τζαφόλιας.

Παράλληλα με τον αριθμό των παιχνιδιών αυξήθηκε και η εξωστρέφεια της επιχείρησης, με αποτέλεσμα το 5% της ετήσιας παραγωγής της να εξάγεται σε Αμερική, Αγγλία, Γαλλία και Κύπρο. Την ίδια ώρα, τα παιχνίδια Desyllas Games προμηθεύονται σε επιλεγμένα καταστήματα και βιβλιοπωλεία σε ολόκληρη την Ελλάδα. Ταυτόχρονα, η επιχείρηση εισάγει και εμπορεύεται παιχνίδια πολύ μεγάλων ξένων εταιριών όπως είναι οι LEGO, Schmidt Spiele και Heye. “Εκτός από τη Δανία και τη Γερμανία, που εισάγουμε τα lego και τα puzzle αντίστοιχα, από την Κίνα φέρνουμε και ορισμένα εξαρτήματα για τα παιχνίδια μας, αλλά και κάποια είδη τα οποία εμπορευόμαστε”, πρόσθεσε ο κ. Δεσύλλας.

Παρόλη την επιτυχημένη μακροχρόνια πορεία της επιχείρηση Desyllas Games, ο κ. Δεσύλλας δεν επαναπαύεται, αλλά συνεχώς αναζητά νέες συνεργασίες με στρατηγικούς εταίρους από την Ελλάδα προς το εξωτερικό και αντίστροφα. “Ψάχνουμε διαρκώς να βρούμε καινούργιες επιχειρήσεις που να συμμερίζονται τα οράματά μας και να εισάγουμε προϊόντα τους”, τόνισε. “Τον τελευταίο χρόνο κλείσαμε τρεις πολύ σημαντικές συνεργασίες με εταιρίες του εξωτερικού. Η AEG θα λανσάρει το “Οath of the brotherhood” (To νησί των πειρατών) το 2017, η TACTIC αγόρασε τα δικαιώματα για το Emojito και θα το προωθήσει σε Σκανδιναβία, Φινλανδία, Σουηδία, Νορβηγία, Δανία, Ισλανδία, Εσθονία, Λιθουανία, Λεττονία, Ρωσία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ολλανδία, Γαλλία, Πολωνία και ΗΠΑ. Επίσης, εκχωρήσαμε στην QSF Games το δικαίωμα να προσθέσει στο πορτφόλιο της το Mess Machine (Tρελομηχανή), το οποίο πρόκειται να το διανείμει σε ΗΠΑ και Καναδά το 2017”, μας ανέλυσε ο κ. Τζαφόλιας.

Όμως στη μέχρι τώρα επιτυχημένη επιχειρηματική πορεία του ο κ. Δεσύλλας κλήθηκε να αντιμετωπίσει και αρκετές δυσκολίες, μία από αυτές ήταν και το ασταθές οικονομικό περιβάλλον. “Οι παρενέργειες που δημιουργεί ένα ασταθές οικονομικό περιβάλλον είναι πολύ σοβαρές, καθώς μας καθιστά αδύνατο τον προγραμματισμό και επιφέρει αστοχία στις προβλέψεις μας. Όμως και η συρρίκνωση της αγοράς και η μείωση της αγοραστικής δύναμης αποτέλεσαν ένα ακόμη εμπόδιο. Γενικά, από τότε που ξεκίνησε η οικονομική ύφεση στην Ελλάδα έχουν προκύψει αρκετά προβλήματα που πρέπει να λύσουμε, για να επιβιώσουμε. Για τον λόγο αυτό βελτιώσαμε πάρα πολύ την ποιότητα των προϊόντων μας, προκειμένου να αυξήσουμε τις εξαγωγές μας, δημιουργώντας στην ουσία μία νέα αγορά”.

Άλλωστε, η ποιότητα των παιχνιδιών της επιχείρηση Desyllas Games αποτελούσε ανέκαθεν το όραμα της επιχείρησης, αλλά και τη συνταγή της επιτυχίας της. “Εμείς πάντα είχαμε ως γνώμονα την ποιότητα στα προϊόντα μας, τόσο ως προς τη σύλληψή τους όσο και ως προς τον σχεδιασμό και την κατασκευή τους. Δηλαδή, από τη στιγμή που θα μας έλθει η ιδέα μέχρι την υλοποίησή της, προσέχουμε ιδιαιτέρως όλα τα στάδια από τα οποία περνάει το προϊόν μέχρι να τοποθετηθεί στο ράφι”, σημείωσε ο κ. Δεσύλλας. Και μας υπογράμμισε ότι “Θέλουμε να φτιάχνουμε τα καλύτερα παιχνίδια σε όλες τις κατηγορίες με τις οποίες καταπιανόμαστε. Φέτος, είναι η πρώτη χρονιά, που βάλαμε σαφείς διαχωριστικές γραμμές στις κατηγορίες των προϊόντων μας. Τα κατηγοριοποιήσαμε σε παιχνίδια στρατηγικής, δεξιοτήτων, εκπαιδευτικά, παρέας. Επιπλέον, κυρίαρχο στόχο μας αποτελεί η προβολή της ελληνικότητας του brand μας. Είναι πολύ σημαντικό για εμάς να μάθει ο κόσμος ότι είμαστε η μόνη ελληνική επιχείρηση που κατασκευάζει επιτραπέζια παιχνίδια από το μηδέν”.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr