NEWSFLASH...
Επιχειρήσεις & Know-how
ανάγνωση

Online food delivery: Στα ύψη οι προμήθειες - Υπάρχει εναλλακτική;

Online food delivery: Στα ύψη οι προμήθειες - Υπάρχει εναλλακτική;

Οι προμήθειες στις πλατφόρμες online delivery ξεκίνησαν από το 3% και έχουν φτάσει στο 25%. Που μπορεί να φτάσουν;

Κάθε επιχειρηματίας στον κλάδο της εστίασης, και ιδιαίτερα εάν έχει υπηρεσίες delivery ή take away, γνωρίζει τις πλατφόρμες online παραγγελίας φαγητού. Ο τρόπος λειτουργίας τους είναι πλέον πασίγνωστος. Οι πλατφόρμες φέρνουν online παραγγελίες στο κατάστημα και του χρεώνουν μία προμήθεια επί του ποσού της παραγγελίας.

Πριν από 3 χρόνια, αυτές οι πλατφόρμες προσπαθώντας να εντάξουν πολλά καταστήματα εστίασης στην ιστοσελίδα τους, προσέφεραν ιδιαίτερα χαμηλές προμήθειες, της τάξεως του 3%. Ωστόσο, αυτό δεν κράτησε πολύ!

Καθώς περνούσε ο καιρός και όσο μεγάλωνε η δύναμή τους αλλά ταυτόχρονα και το διαφημιστικό budget που δαπανούσαν κάθε μήνα, άρχισαν να μεγαλώνουν και οι προμήθειες. Το 3% έγινε 7% και μετά 13%. Ενώ πλέον αν αναλάβουν και την παράδοση της online παραγγελίας στον τελικό πελάτη, τότε η προμήθεια αγγίζει το 25%.

Απάντηση λοιπόν στο ρητορικό ερώτημα του άρθρου για το πού μπορεί να φτάσουν οι προμήθειες από τις online παραγγελίες δεν είναι εύκολο να δοθεί. Διότι εξαρτάται αφενός από την όρεξη της εκάστοτε πλατφόρμας για υπερκέρδη και αφετέρου από το αν υπάρχει πραγματικός ανταγωνισμός στην αγορά. Το σίγουρο είναι ότι στο εξωτερικό οι προμήθειες είναι σε ακόμη υψηλότερα επίπεδα.

Είναι λύση να βγει ένα κατάστημα από τις πλατφόρμες;

Σίγουρα όχι! Λύση δεν είναι να βγει ένα κατάστημα από τις πλατφόρμες online παραγγελίας. Και τούτο διότι κάθε μία από αυτές, αποτελεί πλέον ένα πολύ δυνατό κανάλι πώλησης, μέσα στο οποίο βρίσκονται οι εν δυνάμει πελάτες κάθε επιχείρησης εστίασης. Μάλιστα αν το κατάστημα είναι νέο, τότε η είσοδος στις πλατφόρμες είναι ο πιο εύκολος και γρήγορος τρόπος για να λάβει το κατάστημα άμεσα παραγγελίες.

Πώς πρέπει να αντιμετωπιστεί αυτή τη κατάσταση από μία επιχείρηση εστίασης;

Δεν είναι δύσκολο να φανταστεί ένας επιχειρηματίας, ότι χωρίς να προσφέρει στον πελάτη του μία εναλλακτική λύση στην online παραγγελία, μετά από κάποιο καιρό η πλειοψηφία των πελατών του, θα καταλήξουν να παραγγέλνουν online μέσα από κάποια πλατφόρμα. Έτσι, η επιχείρηση θα καταλήξει να πληρώνει προμήθειες για όλους τους δικούς της πιστούς πελάτες και για κάθε παραγγελία τους.

Ποια είναι αυτή η εναλλακτική λύση για την online παραγγελία;

Είναι το κατάστημα να δίνει στους πελάτες του και ειδικά για τους πιστούς πελάτες του, αυτούς δηλαδή που παραγγέλνουν και πιο συχνά από το κατάστημα, τη δυνατότητα να παραγγείλουν μέσα από το επίσημο σύστημα online παραγγελίας του καταστήματος, χωρίς προμήθειες. Έτσι το κατάστημα αποκτά ένα ακόμα κανάλι πώλησης, το οποίο μάλιστα θα μπορεί να το διαχειριστεί όπως θέλει!

Ποια είναι τα πιο σημαντικά στοιχεία για την επιτυχία ενός αυτόνομου συστήματος online παραγγελίας στην εστίαση;

  • Στήσιμο ενός σύγχρονου, αξιόπιστου και λειτουργικού συστήματος online παραγγελίας με ιστοσελίδα και mobile εφαρμογές (Android / iOS).
  • Ύπαρξη κινήτρων για τον πελάτη, ώστε να προτιμήσει την online παραγγελία μέσα από το επίσημο σύστημα του καταστήματος.
  • Δημιουργία συστήματος επιβράβευσης / σύστημα πιστότητας - loyalty.

Μία εταιρεία εξειδικευμένη στη δημιουργία συστημάτων online παραγγελίας για καταστήματα εστίασης με όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά, είναι η Delivery Manager Ι.Κ.Ε.

Μπορείτε να μπείτε στην ιστοσελίδα της επιχείρησης www.deliverymanager.gr όπου θα δείτε πώς λειτουργεί καθώς και άλλες δεκάδες επιχειρήσεις εστίασης που έχουν ήδη υλοποιήσει το δικό τους σύστημα online παραγγελίας.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr