NEWSFLASH...
Επιχειρήσεις & Know-how
ανάγνωση

Sarpidon Suites: Ένα πολυτελές εφαλτήριο σημείο στα Χανιά της Κρήτης

Sarpidon Suites: Ένα πολυτελές εφαλτήριο σημείο στα Χανιά της Κρήτης

Με την καλοκαιρινή τουριστική σαιζόν να έχει ξεκινήσει - υπό διαφορετικές συνθήκες και απαιτήσεις, λόγω κορονοϊού - σήμερα κάνουμε ένα ταξίδι μέχρι την Κρήτη και την Αγία Μαρίνα Χανίων. Εκεί, συναντάμε τον Αντώνη Γκεζέπη, επικεφαλής marketing του νεοσύστατου καταλύματος Sarpidon Suites, ο οποίος μας δίνει μια εικόνα για την τρέχουσα τουριστική κίνηση στο νησί, τα πρωτόκολλα που ακολουθούνται γύρω από τον COVID-19, αλλά και την επόμενη ημέρα για τον κλάδο του τουρισμού.

Το Sarpidon Suites κατασκευάστηκε το 2020 και ξεκίνησε τη λειτουργία του μέσα στο καλοκαίρι. Τι σας ώθησε στη δημιουργία της συγκεκριμένης επιχείρησης; Πώς προέκυψε αυτή η δραστηριότητα;

Στο Sarpidon Suites θέλαμε να μπορέσουμε να δώσουμε ένα πολυτελές εφαλτήριο σημείο στα Χανιά, όπου ο επισκέπτης θα διαμένει με ποιότητα σε ένα σύγχρονο χώρο ενώσω εξερευνεί τον τόπο μας. Έναν χώρο όπου θα μπορεί να ηρεμεί με πλήρη ιδιωτικότητα και πολυτελής παροχές, όπως η ιδιωτική πισίνα. Η τοποθεσία ενδείκνυται για εξόρμηση σε όλους τους δημοφιλής προορισμούς του νομού μας, όπως η παλιά πόλη των Χανίων, η Αγία Μαρίνα, το Ελαφονήσι, τα Φαλάσαρνα και πολλά ακόμα - η λίστα είναι μεγάλη!

Τι αναζητά σήμερα ο επισκέπτης από ένα τουριστικό κατάλυμα αυτού του τύπου; Ποιες είναι εκείνες οι λεπτομέρειες που θα λέγατε πως κάνουν τη διαφορά και που μπορεί να περάσουν αρχικά απαρατήρητες, αλλά έχουν τη σημασία τους;

Ο επισκέπτης θέλει αφενός να ξεκουραστεί διότι αυτό είναι το ζητούμενο στις διακοπές, αφετέρου να ηρεμήσει. Αλλά σήμερα, αυτό πρέπει να γίνει με εξοπλισμό και παροχές του 2020. Έχει ανέβει το επίπεδο στις παροχές και είναι φυσικό. Τις σουίτες τις έχουμε επενδύσει με πολυτελή στρώματα ύπνου και υψηλή ηχομόνωση για να μπορέσουμε να προσφέρουμε αυτή την αίσθηση. Στο Sarpidon Suites λειτουργούν 4 σουίτες με ιδιωτική πισίνα και οι 3 διαθέτουν ιδιωτική αυλή. Αυτό ακριβώς είναι το συγκριτικό μας πλεονέκτημα. Πολυτελές περιβάλλον και πλήρης ιδιωτικότητα σε όλους τους τομείς, σε συνδυασμό με την προσιτή και φιλική εξυπηρέτηση που μπορεί να αναπτυχθεί λόγω του μεγέθους της μονάδας.

Ποια είναι η εικόνα που παρουσιάζει η τουριστική κίνηση, τις τελευταίες εβδομάδες, στην Κρήτη; Πώς αναμένεται ότι θα εξελιχθεί η σαιζόν; Με την λειτουργία σας να ξεκινάει μέσα στο καλοκαίρι, υπήρξαν σημεία που χρειάστηκε να επαναπροσδιορίσετε στη στρατηγική και τους στόχους σας;

Όταν ξεκίνησε η επένδυση (2018) δεν υπήρχε κατά νου η πανδημία. Κανένας επενδυτής άλλωστε δεν θα ξεκινούσε κάτι τέτοιο αν ήξερε τι ερχόταν. Όσον αφορά στη φετινή τουριστική σαιζόν, άνοιξε σαφώς καθυστερημένα και με αρκετά συμπιεσμένες τιμές, αλλά το ζητούμενο είναι ότι άνοιξε. Σε διαφορετική περίπτωση, τα πράγματα θα ήταν πολύ χειρότερα για πολύ μεγάλη μερίδα συνανθρώπων μας που ασχολούνται έμμεσα ή άμεσα με τον τουρισμό. Σίγουρα υπήρξε αναπροσαρμογή των στόχων και της στρατηγικής με... δεδομένα covid.

Στο «δια ταύτα», από το πρώτο 10ήμερο του Ιουλίου έχει ξεκινήσει η κινητικότητα των τουριστών είτε με κρατήσεις είτε με έρευνα πληροφοριών για τις διακοπές. Θεωρώ ότι στο αμέσως επόμενο διάστημα θα κλιμακωθεί, με τον κόσμο να αναζητά την καθιερωμένη διέξοδο από την καθημερινότητα.

sarpidon1.jpg?mtime=20200719154636#asset:198606

Ποια η πολιτική που ακολουθείτε σε σχέση με το πρωτόκολλο COVID-19; Υπάρχει κάποια σχετική πιστοποίηση; Ποια σημεία θα ξεχωρίζατε από τις διαδικασίες που εφαρμόζονται;

Όσο και να μην θέλουμε να κάνουμε αναφορά, σίγουρα η πανδημία του covid-19 άφησε κάποια στίγματα που θα μείνουν. Ο επισκέπτης αποφεύγει τις συναθροίσεις (χωρίς να τις φοβάται) και αναζητά λιγότερη επαφή. Το Sarpidon Suites, χωρίς να έχει προγραμματιστεί, είναι σαν να έγινε γι αυτό το λόγο. Δεν λειτουργεί κουζίνα και χώρος εστίασης, δεν υπάρχουν κοινόχρηστοι χώροι και ούτε χώρος υποδοχής. Ουσιαστικά, ο επισκέπτης μπορεί να κάνει online check in και να μην έρθει καθόλου σε επαφή με κανέναν αν το επιθυμεί. Δεν είναι κάτι που το ζητάμε, αλλά το προσφέρουμε αν ζητηθεί λόγω των συνθηκών.

Ποια θα είναι η επόμενη ημέρα για τον κλάδο του τουρισμού στην χώρα μας; Υπάρχουν ίσως στοιχεία που προέκυψαν λόγω της πανδημίας και που μπορούμε να κρατήσουμε ως «μαθήματα» για να ενισχυθεί ο συγκεκριμένος κλάδος;

Η επόμενη ημέρα θα είναι σίγουρα καλύτερη. Μόνο στο απευκταίο σενάριο του να μην ανοίξει και η επόμενη σαιζόν στην ώρα της θα δημιουργηθεί χειρότερη κατάσταση.

Όσον αφορά στην πανδημία, η επιστημονική κοινότητα μελετά πυρετωδώς τη χορήγηση θεραπείας/εμβολίου κάτι που θα κάμψει τη μεγάλη νοσηρότητα του covid-19 αλλά και τις ανησυχίες για χειρότερες ημέρες.

«Μαθήματα» από τέτοιου είδους συνθήκες συνήθως παίρνουν οι «κακοί μαθητές». Θεωρώ ότι ένα προσεγμένο και καθαρό κατάλυμα δεν άλλαξε πολλά, εκτός από τη καταγραφή των μέτρων/ενεργειών και τα ΜΑΠ του προσωπικού. Τα καταλύματα που λειτουργούσαν χωρίς οργάνωση μπορεί και να βελτιώθηκαν λίγο.

sarpidon2.jpg?mtime=20200719154645#asset:198607

Γενικότερα, ποια η γνώμη σας για το επιχειρείν στην Ελλάδα; Λειτουργώντας ένα νεοσύστατο κατάλυμα, υπάρχουν σημεία που θεωρείτε πως χρειάζονται βελτίωση στο επιχειρηματικό μας περιβάλλον και στη στήριξη των επιχειρήσεων;

Θέλει πολύ δρόμο ακόμα για ασφαλές κι ευκίνητο επιχειρηματικό περιβάλλον στη χώρα μας χωρίς γραφειοκρατία και παράλογες καθυστερήσεις. Υπάρχουν βήματα που έχουν γίνει αλλά εμείς χρειαζόμαστε άλματα!

Τι μπορεί να προσφέρει η Κρήτη και τα Χανιά σε κάποιον που θα επιλέξει την περιοχή, αυτή τη στιγμή, για τις διακοπές του; Έχουν υπάρξει οι απαραίτητες προωθητικές ενέργειες, με τη σωστή στόχευση, τα τελευταία χρόνια;

Το τουριστικό προϊόν βρίσκεται σε μεγάλη ανάπτυξη στη χώρα μας. Ιδιαίτερα θα αναφερθώ για τον τόπο μας, την Κρήτη, όπου «πουλάμε», αν μου επιτρέπεται η έκφραση, ένα διαφορετικό προϊόν το οποίο περιλαμβάνει πολλές τοπικές ιδιαιτερότητες.

Οι επισκέπτες της Κρήτης γνωρίζουν πλέον ότι ερχόμενοι στο νησί μας θα βρουν, εκτός από τη φυσική ομορφιά του τόπου μας, πολλά στοιχεία, όπως η φιλοξενία, η κρητική κουζίνα και οι τοπικές πολιτιστικές εκδηλώσεις.

Είναι κάτι που έχει ταξιδέψει κι έχει μαγέψει όλο τον κόσμο. Έχει γίνει κάτι αναγνωρίσιμο πλέον. Λίγο έως πολύ, έτσι είναι όλη η Ελλάδα βέβαια και ο κάθε τόπος προσαρμόζει τα δικά του ιδιαίτερα στοιχεία.

Πρέπει να καταλάβουμε ότι αν έχουν μείνει ελάχιστοι παραγωγικοί τομείς που αποφέρουν έσοδα στη χώρα μας, τότε μεταξύ αυτών είναι σίγουρα ο τουρισμός. Ενδεικτικά, το 2019 η συνολική συμμετοχή στο ΑΕΠ της χώρας μας ήταν 20,8%

Πρέπει να το διαφυλάξουμε σαν ότι πιο πολύτιμο αλλά και να το αναπτύξουμε αυτό.

Σε επίπεδο περιφέρειας, έχουν γίνει αρκετά καλές κινήσεις. Σε επίπεδο κεντρικής κυβέρνησης - υπουργείου υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης. Αναφέρομαι φυσικά διαχρονικά και για όλες τις κυβερνήσεις ή τις αυτοδιοικητικές Αρχές.

sarpidon4.jpg?mtime=20200719154656#asset:198608


Σχόλια

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr