NEWSFLASH...
Marketing & Sales
ανάγνωση

Η δυναμική της Κινητής Υπολογιστικής οδηγεί σε αύξηση των επενδύσεων Mobile Marketing

Η δυναμική της Κινητής Υπολογιστικής οδηγεί σε αύξηση των επενδύσεων Mobile Marketing

Η καθημερινότητα μας απαρτίζεται από συσκευές και συστήματα βασισμένα στον κόσμο της κινητής τεχνολογίας που επιτρέπουν στις δραστηριότητες μας να πραγματοποιούνται αποδοτικότερα και ευκολότερα σε σύγκριση με το παρελθόν.

Παράλληλα, ως καταναλωτές έχουμε την δυνατότητα, ανά πάσα στιγμή και από οποιαδήποτε θέση, να αναζητήσουμε πληροφορίες εύκολα και αποτελεσματικά. Επίσης, μέσω της Κινητής Υπολογιστικής επιτυγχάνεται η:

  • Αύξηση των πωλήσεων,
  • Προσέλκυση και διατήρηση πελατών,
  • Βελτίωση της εξυπηρέτησης μετά την πώληση,
  • Αύξηση της προστιθέμενης αξίας
  • Δημιουργία θετικής εικόνας προς επωνυμίας της επιχείρησης κ.ά.

Καθώς αυξάνεται η δυναμική της Κινητής Υπολογιστικής αυξάνεται και το ενδιαφέρον τόσο από τις επιχειρήσεις όσο και από τους διαφημιστές. Εισάγεται, λοιπόν, ο όρος του Κινητού Marketing1 η εφαρμογή του οποίου μας δίνει την δυνατότητα να δημιουργήσουμε στοχευμένες διαφημίσεις ή προσφορές μέσω κινητών συσκευών και συστημάτων εντοπισμού της θέσης.

Το 56% των καταναλωτών στις ΗΠΑ είναι κάτοχοι smartphone, εκ των οποίων 61% πραγματοποιούν καθημερινά αναζητήσεις μέσα από την κινητή συσκευή τους, ενώ το 77% έχουν αναζητήσει προϊόντα ή υπηρεσίες online. Γίνεται, λοιπόν, ορατή η ανάγκη επένδυσης στην διαφήμιση μέσω κινητών συσκευών και κατ' επέκταση στο Κινητό Marketing, γεγονός που επιβεβαιώνουν πρόσφατες έρευνες. Πιο αναλυτικά:

Έρευνα της Google

Η Google πρόσφατα πραγματοποίησε έρευνα σε επίπεδο αναζητήσεων μέσω κινητών συσκευών σχετικά με τις μεταβολές που επιφέρει στην οργανική κυκλοφορίας ενός website η παύση της επισκεψιμότητας από πληρωμένες αναζητήσεις2. Η έρευνα διεξήχθη κατά την περίοδο Μάρτιος 2012 - Απρίλιος 2013 σε περισσότερα από 300 λογαριασμούς AdWords των ΗΠΑ σε 12 βασικούς τομείς. Το αποτέλεσμα της έρευνας μας αποκαλύπτει πως κατά την αναζήτηση από κινητές συσκευές το 88% (κατά Μ.Ο) των clicks από πληρωμένες διαφημίσεις έχουν επαυξητικό χαρακτήρα, με την έννοια ότι οι επισκέψεις στο site του διαφημιζόμενου δεν θα είχε συμβεί χωρίς τις κινητές διαφημιστικές καμπάνιες. Το ποσοστό αυτό διακυμαίνεται μεταξύ 82%-97% ανάλογα με τον κλάδο που αφορούν οι αναζητήσεις. Συνεπάγεται, λοιπόν, πως όταν οι πληρωμένες διαφημίσεις είναι σε παύση η εισροή κυκλοφορίας που θα δημιουργούσαν προς το site δεν θα αναπληρωθεί με οργανικά clicks.

alt

Πηγή

Έρευνα eMarketer

Έρευνα του eMarketer προβλέπει αύξηση των δαπανών για mobile advertising σε σχέση με την επιβράδυνση που αναμένεται να έχουν desktop μορφές διαφήμισης. Παράλληλα, εκτιμά πως κατά το τρέχον έτος στις ΗΠΑ οι δαπάνες ψηφιακής διαφήμισης θα φτάσουν τα $41.900 εκατομμύρια δολάρια, αύξηση έως και 14% σε σχέση με το 2012. Από το ποσό αυτό, $7.700 εκατομμύρια δολάρια προορίζεται προς διαφημίσεις για κινητές συσκευές.

Επίσης, με βάση τις τρέχουσες προβλέψεις του eMarketer, οι δαπάνες προς desktop διαφήμιση θα κορυφωθούν το 2014 σε επίπεδο $35.390 εκατομμύρια δολάρια, το 2015 θα μειωθεί ελαφρά σε $35.260 εκατομμύρια δολάρια, ενώ θα μειωθεί περαιτέρω το 2016 και το 2017.

Αντίθετη εικόνα παρουσιάζουν οι δαπάνες για mobile advertising καθώς αναμένεται να αυξηθούν 76% φέτος και επιπλέον 52% το επόμενο έτος. Επίσης, η κινητή διαφήμιση μέσω banners αναμένεται να αυξηθεί κατά 100% το τρέχον έτος και 54% το επόμενο έτος.

alt  alt

Πηγή

Τέλος, σύμφωνα με την ίδια έρευνα του eMarketer εντυπωσιακοί είναι οι ρυθμοί αύξησης των εσόδων που αναμένεται να έχουν κανάλια δημιουργίας mobile ads όπως Facebook, Twitter και Google.

Διαπιστώνουμε, λοιπόν, πως η απήχηση της Κινητής Υπολογιστικής με την υποστήριξη του Κινητού Marketing δημιουργούν νέες επενδυτικές ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις, αναβαθμισμένες προωθητικές εκστρατείες για τους διαφημιστές και μοναδικές εμπειρίες για τους καταναλωτές.

 

1Το Κινητό Marketing σύμφωνα με την Ένωση Κινητού Μάρκετινγκ "Mobile Marketing Association" ορίζεται ως: «ένα σύνολο πρακτικών που επιτρέπει στους οργανισμούς να επικοινωνούν και να συμμετέχουν με το κοινό τους με συναφές και διαδραστικό τρόπο μέσα από οποιαδήποτε κινητή συσκευή ή δίκτυο».
2Η πληρωμένη αναζήτηση περιλαμβάνει την επισκεψιμότητα από το AdWords, καθώς και πληρωμένη επισκεψιμότητα από άλλες μηχανές αναζήτησης.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr