NEWSFLASH...
Επιχειρήσεις & Know-how
ανάγνωση

Γιατί πρέπει σήμερα κιόλας να επενδύσετε στο Digital Marketing

Γιατί πρέπει σήμερα κιόλας να επενδύσετε στο Digital Marketing

Η “νέα πραγματικότητα” που έχει φέρει η πανδημία εδώ και σχεδόν ένα χρόνο, έχει αναγκάσει πολλές επιχειρήσεις να αναστείλουν τη λειτουργία τους, δείχνοντας σε όλους μας ένα νόμισμα με 2 όψεις.

Σαν επιχειρηματίας, έχετε 2 επιλογές. Μπορείτε να βάλετε το business σας σε lockdown, “παγώνοντας” την κερδοφορία του κυριολεκτικά και μεταφορικά ή μπορείτε να επενδύσετε στο digital marketing.

Γιατί λοιπόν τώρα, πιο πολύ από ποτέ, ανεξάρτητα από τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείστε, είναι η κατάλληλη στιγμή να επενδύσετε σε μια ολοκληρωμένη στρατηγική digital marketing, που θα αυξήσει κατακόρυφα την κερδοφορία της επιχείρησής σας;

Αυτό το άρθρο σας αφορά αν:

  • Έχετε κατάστημα, αλλά όχι eshop
  • Έχετε eshop, αλλά διαθέτετε μηδενικό digital marketing budget
  • Έχετε eshop με διαθέσιμο digital marketing budget, αλλά παίρνετε χαμηλά αποτελέσματα

Έχετε κατάστημα, αλλά όχι eshop

Αν είστε σαν τους περισσότερους επιχειρηματίες που ανήκουν στην πρώτη κατηγορία, μάλλον δεν έχετε αντιληφθεί καν τα πλεονεκτήματα που έχει μια ισχυρή online παρουσία.

Η στροφή του αγοραστικού κοινού από το offline στο online, δεν είναι κάτι καινούργιο και σίγουρα δεν οφείλεται μόνο στην παγκόσμια πανδημία που βιώνουμε.

Είναι γεγονός πως όλες οι γενιές, ακόμα και οι περίφημοι baby boomers (1946 – 1964), αρχίζουν σιγά σιγά και μπαίνουν στο online, αφιερώνοντας τον περισσότερό τους χρόνο εκεί.

Η αλήθεια είναι, πως η κερδοφορία ενός επιχειρηματία, ο οποίος έχει μόνο ένα φυσικό κατάστημα, ακόμα κι αν αυτό βρίσκεται σε έναν από τους πιο πολυσύχναστους δρόμους, έχει όρια.

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να ξεπεραστούν αυτά τα όρια, είναι το internet.

Ενδεικτικά μπορείτε να δείτε τα παρακάτω στατιστικά:

  • Το 2020 προβλέπεται να έχουμε 25% αύξηση του συνολικού τζίρου μέσω ecommerce σε σχέση με το περασμένο έτος. Σημαντική άνοδο φαίνεται να έχει η κατηγορία Φαγητό/Προσωπική Φροντίδα με 38% άνοδο εσόδων από το 2019. (Source: Statista)
  • Μέχρι το τέλος 2021, προβλέπεται να αυξηθούν τα συνολικά έσοδα κατά 14% σε σχέση με το 2020 (Source: Statista)
  • Ο μέσος όρος τζίρου ανά χρήστη ετησίως (ARPU) θα φτάσει τα 552 ευρώ μέχρι το τέλος του 2020 έναντι 384 ευρώ το 2019. Φαίνεται λοιπόν μία εντυπωσιακή άνοδος της τάξης του 17%, η οποία δικαιολογείται απόλυτα λόγω της πανδημίας και είναι η μεγαλύτερη των τελευταίων ετών. Μέχρι το τέλος του 2025, το ARPU προβλέπεται να αυξηθεί ακόμα 33%. (Source: Statista)
  • Το 26% του ελληνικού πληθυσμού κάνει online αγορές και/ή πραγματοποιούν τις πληρωμές τους ηλεκτρονικά. (Source: DATAREPORTAL)
  • Το ποσοστό των γυναικών που πραγματοποιούν online αγορές, ανέρχεται σε ποσοστό 23%, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό των ανδρών, ανέρχεται σε 28%. (Source: DATAREPORTAL)
  • Το 25% των λιανοπωλητών, ξεκίνησε ένα eshop, ως αποτέλεσμα της πανδημίας του COVID-19. (Source: Software Advice)

Το συμπέρασμα από τα παραπάνω στατιστικά, είναι ξεκάθαρο. Η στροφή των users online είναι μεγάλη και τα projections για τα κέρδη, ακόμα μεγαλύτερα.

Σε παγκόσμια κλίμακα, αυτό είναι κάτι που έχουν αντιληφθεί οι περισσότερες επιχειρήσεις και αυτός είναι και ο λόγος, που στρέφονται στο digital marketing, προκειμένου να ενισχύσουν την κερδοφορία τους.

Έχετε eshop, αλλά διαθέτετε μηδενικό digital marketing budget

Αν ανήκετε στη δεύτερη αυτή κατηγορία, τότε πιθανώς να έχετε μπει στη διαδικασία να δημιουργήσετε ένα eshop, αλλά να μην του δώσατε ποτέ πραγματική σημασία.

Με απλά λόγια, μπορεί να έχετε αντιληφθεί την αναγκαιότητα ενός eshop τη σημερινή εποχή, αλλά μπορεί να μην έχετε καταλάβει για ποιο λόγο σπαταλάτε τα χρήματά σας offline ή και καθόλου και δεν επιλέγετε να αξιοποιήσετε αυτό το διαθέσιμο budget, online.

Αυτό που πρέπει να καταλάβετε, είναι πως το να κάνετε αποσπασματικά μια ενέργεια ή να διαθέσετε ένα Χ ποσό σε ένα κανάλι και να καταλήξετε στο συμπέρασμα ότι «δεν αποδίδει», αποτελεί μια λανθασμένη προσέγγιση.

Γιατί πολύ απλά, στο digital marketing, όλα τα κανάλια συνδέονται μεταξύ τους και μόνο μια ολοκληρωμένη και προσεκτικά μελετημένη στρατηγική, από μια εταιρεία που διαθέτει το κατάλληλο expertise, θα μπορέσει να σας αποφέρει πραγματικό κέρδος.

Έχετε eshop με διαθέσιμο digital marketing budget, αλλά παίρνετε χαμηλά αποτελέσματα

Στην τρίτη και τελευταία περίπτωση, όχι μόνο έχετε δημιουργήσει ένα eshop, αλλά ίσως έχετε «τρέξει» και κάποιες ενέργειες, είτε μόνος ή σε συνεργασία με κάποιο digital agency. Το πρόβλημα στη δική σας περίπτωση, είναι ότι παρά τις προσπάθειές σας, δεν έχετε δει κάποιο σημαντικό αποτέλεσμα.

Αυτό που πρέπει να αντιληφθείτε, είναι πως εδώ απαιτείται μια ολοκληρωμένη στρατηγική από experts, που θα περιλαμβάνει το κατάλληλο mix ενεργειών. Αναφερόμαστε σε επαγγελματίες, που διαθέτουν πραγματική εξειδίκευση και εμπειρία πάνω στο αντικείμενό τους, οι οποίοι μπορούν να:

  • Σχεδιάσουν μια ολοκληρωμένη στρατηγική
  • Να πραγματοποιήσουν αναλύσεις
  • Να εντοπίσουν ευκαιρίες ή ελλείψεις της αγοράς
  • Να παρακολουθήσουν τον ανταγωνισμό και που βρίσκεται η δική σας επιχείρηση σε σχέση με αυτόν
  • Να κρίνουν πως θα γίνει η επιλογή των σωστών καναλιών για εσάς
  • Καθώς και ποια κανάλια αξιοποιούνται, αλλά και ποια μένουν ανεκμετάλλευτα

Περισσότερα σχετικά με τα βήματα που ακολουθούμε στη Neat & Proper, μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Το digital transformation και ο ρόλος του στις σύγχρονες επιχειρήσεις

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός (digital transformation) αποτελεί έναν όρο, ο οποίος ουσιαστικά εισάγει νέες, καινοτόμες και πολύ πιο αποτελεσματικές στρατηγικές, που συμβάλλουν στην ενίσχυση της digital παρουσίας της επιχείρησής σας.

Το digital transformation έχει τα θεμέλιά του στη συνεχή αναβάθμιση και βελτιστοποίηση της ψηφιακής σας στρατηγικής, ώστε να καλύπτονται πλήρως οι εξειδικευμένες ανάγκες των πελατών, αλλά και της ίδιας της επιχείρησης.

Μέσω αυτής της μετατροπής, σας δίνεται η δυνατότητα να αναπτύξετε πολλαπλές υπηρεσίες, να βελτιστοποιήσετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που παρέχετε στους πελάτες σας και φυσικά να χτίσετε μια σταδιακή, μακροχρόνια και σταθερή αύξηση της κερδοφορίας σας.

H εποχή του COVID-19 στο ecommerce

Ο COVID-19 έχει αναμφισβήτητα φέρει μια νέα πραγματικότητα, τόσο στις ζωές μας, όσο και στις επιχειρηματικές δραστηριότητες παγκοσμίως. Προφανώς και όλη αυτή η κατάσταση έχει δημιουργήσει πολλές δυσκολίες στην αγορά, σε διάφορους τομείς, από την άλλη όμως, δεν μπορούμε να αρνηθούμε ότι έχουν δημιουργηθεί εξίσου τεράστιες ευκαιρίες.

Και όχι επειδή η πανδημία άνοιξε το δρόμο για τις online αγορές, αλλά γιατί ουσιαστικά αυτή ήταν η «αφορμή», που συνέβαλε στο να επιταχυνθεί αυτή η στροφή του κόσμου προς την ηλεκτρονική αγορά.

Ακόμα λοιπόν και όταν όλη αυτή η «νέα κανονικότητα» θα είναι πίσω μας, αυτό που θα έχει καταφέρει, είναι να εκπαιδεύσει τους χρήστες ακόμα περισσότερο στο online.

Γιατί ας μην ξεχνάμε, πως η πανδημία δεν θα διαρκέσει για πάντα, αλλά οι νέες αγοραστικές συνήθειες θα παραμείνουν.

Σαν επιχειρηματίας λοιπόν, θα πρέπει να είστε σε θέση να ικανοποιήσετε αποτελεσματικά τις νέες ανάγκες των υποψήφιων πελατών σας, αν θέλετε να συμβαδίσετε με τη νέα πραγματικότητα και να ενισχύσετε την κερδοφορία σας.

Τι μπορούμε να κάνουμε εμείς στη Neat & Proper και γιατί

Αν αναζητάτε μια εταιρεία που θα σας κάνει προτεραιότητα, θα πιστέψει σε εσάς και θα εξελιχθεί μαζί σας, τότε η Neat & Proper είναι ένα καθαρόαιμο performance agency, που απαρτίζεται από τους πραγματικά εξειδικευμένους επαγγελματίες, που χρειάζεστε δίπλα σας.

Ακόμα και μέσα στην περίοδο της πανδημίας, οι πελάτες μας είδαν πολύ επιτυχημένα αποτελέσματα και αυτό οφείλεται στο ότι θέτουμε ξεκάθαρους, ρεαλιστικούς και μετρήσιμους στόχους.

Εμείς δεν εφησυχάζουμε, ακόμα και όταν η απόδοσή μας είναι σταθερά καλή. Αυτό που μας ενδιαφέρει πραγματικά και είναι και το motto μας, είναι πως κάθε νέα μέρα, είναι και μια νέα ευκαιρία για να κάνουμε κάτι καλύτερο στους πελάτες μας.

Και αυτό είναι που μας νοιάζει. Να εξελιχθούμε με τους πελάτες μας και να πάμε μαζί ένα βήμα μπροστά. Γιατί μόνο έτσι έρχεται η πραγματική πρόοδος.

Μάθετε περισσότερα για την ομάδα της Neat & Proper και πως μπορούμε να φτιάξουμε μαζί το digital strategy για την δική σου επιχείρηση εδώ.

Σχόλια

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr