NEWSFLASH...
Επιχειρήσεις & Know-how
ανάγνωση

Vivestia: Η πλατφόρμα εκμίσθωσης καταλυμάτων με τη δυνατότητα virtual περιηγήσεων

Vivestia: Η πλατφόρμα εκμίσθωσης καταλυμάτων με τη δυνατότητα virtual περιηγήσεων

Οι founders της Vivestia, της πλατφόρμας εκμίσθωσης πολυτελών καταλυμάτων που προσφέρει τη δυνατότητα εικονικής περιήγησης σε αυτά, μιλούν σήμερα στο epixeiro.gr για τους λόγους που τους οδήγησαν στη δημιουργία της υπηρεσίας, την ζήτηση που υπάρχει αυτή τη στιγμή αλλά και τους στόχους για την τρέχουσα χρονιά.

Γεώργιος Κονταξής: Πώς προέκυψε η ιδέα για τη δημιουργία της Vivestia και τι ακριβώς προσφέρει αυτή τη στιγμή; Σε τι θα λέγατε πώς διαφέρει από τον ανταγωνισμό;

Η ιδέα προέκυψε τη στιγμή που βρεθήκαμε προ εκπλήξεως πριν από δύο χρόνια, όταν το κατάλυμα που κλείσαμε για τις καλοκαιρινές μας διακοπές - μέσω γνωστής πλατφόρμας βραχυχρόνιας εκμίσθωσης - απείχε αρκετά από τις ελκυστικές εικόνες που είχαμε δει στο διαδίκτυο. Η απογοήτευσή μας ήταν εμφανής και έτσι πειστήκαμε να βρούμε λύση στο πρόβλημα αυτό, που σχεδόν κόντεψε να «χαλάσει» τις διακοπές που σχεδιάζαμε ολόκληρο τον χρόνο.

Η πρώτη μας σκέψη ήταν: «Πώς θα μπορούσε να μειωθεί το ρίσκο ενός επισκέπτη σε ένα market όπου επικρατεί η φωτογραφία και το video;» – δύο μέσα που κατά κοινή ομολογία μπορούν εύκολα να τροποποιηθούν, ώστε να προβάλουν μια εικόνα ενός καταλύματος διαφορετική από την πραγματική του κατάσταση. Ψάχνοντας καινοτόμους τρόπους και μέσα προβολής καταλήξαμε στην τεχνολογία της Εικονικής Περιήγησης «Virtual Reality Τour», η οποία επιτρέπει τη δημιουργία ενός διαδικτυακού αντιγράφου ακριβείας ενός φυσικού καταλύματος.

Το επόμενο βήμα ήταν να δημιουργήσουμε μια πλατφόρμα προβολής και εκμίσθωσης, η οποία δίνει στον πελάτη τη δυνατότητα να περιηγηθεί σε όλο το κατάλυμα μέσω της προσωπικής του συσκευής, να κατανοήσει πλήρως την ποιότητα και τους χώρους του και τέλος να προχωρήσει σε κράτηση απευθείας. Ταυτόχρονα, μέσα από την πλατφόρμα μας οι ιδιοκτήτες μπορούν να αναδείξουν την ποιότητα του καταλύματός τους και να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των επισκεπτών τους, πριν καν εκείνοι βρεθούν στο κατάλυμα.

Σκοπός μας είναι να φέρουμε κοινό και ιδιοκτήτες πιο κοντά, να μειώσουμε το ρίσκο για πιθανές απογοητεύσεις και να ενισχύσουμε την ανταγωνιστικότητα των ελληνικών καταλυμάτων στη Μεσόγειο. Η διαφορά μας σε σχέση με τον ανταγωνισμό είναι ότι στην πλατφόρμα κράτησης της Vivestia, τα καταλύματα προβάλλονται αμιγώς μέσα από μοντέλα Virtual Reality Tour, ενώ ο επισκέπτης μπορεί να κλείσει κάποιο κατάλυμα με μεγαλύτερη άνεση και μειωμένο ρίσκο.

Γεώργιος Κονταξής: Πώς ακριβώς δημιουργούνται οι συγκεκριμένες virtual reality περιηγήσεις και τι προσφέρουν; Μπορεί κάποιος να ανεβάσει τις δικές του; Ποια τα πλεονεκτήματα τους σε σύγκριση με τις απλές φωτογραφίες;

Προκειμένου να δημιουργηθεί ένα μοντέλο εικονικής περιήγησης, χρησιμοποιούμε την τεχνολογία γνωστής αμερικάνικης εταιρείας που ειδικεύεται στην τρισδιάστατη ρεαλιστική περιήγηση εσωτερικών και εξωτερικών χώρων.

Πρώτα χαρτογραφείται ο χώρος που θα σκαναριστεί, και στη συνέχεια, «περπατώντας» σε όλο τον χώρο βήμα-βήμα, πραγματοποιούνται λήψεις 360 μοιρών με την κάμερα. Μετά από μερικές ώρες, το λογισμικό συνθέτει τις λήψεις σε ένα τρισδιάστατο μοντέλο (VR Tour) με αποτέλεσμα να εμφανίζεται σαν ένα διαδραστικό «κουκλόσπιτο». Ο επισκέπτης μπορεί τώρα να περιηγηθεί σε όλο το κατάλυμα με ευκολία και να κατανοήσει το μέγεθος και την ποιότητά του. Η φιλμογράφηση ενός χώρου γίνεται με τις ειδικές κάμερες της εταιρείας που διαθέτουν οι συνεργάτες μας. Παράλληλα όμως, ως πλατφόρμα κρατήσεων βασισμένη στο VR, προσφέρουμε και τη δυνατότητα προβολής μοντέλων VR διαφορετικής τεχνολογίας, αφού αυτά καλύπτουν συγκεκριμένες ποιοτικές απαιτήσεις που θέτει η Vivestia.

Καταλήγοντας, ο ιδιοκτήτης μπορεί να καταχωρήσει εύκολα και άμεσα το κατάλυμά του στην πλατφόρμα της Vivestia και να έχει πλήρη έλεγχο του καταλύματός του. Το βασικό πλεονέκτημα ενός VR Tour είναι η αντικειμενική αποτύπωση του χώρου και η ψηφιοποίηση ενός φυσικά υπαρκτού καταλύματος, κατά την οποία ο θεατής βλέπει ακριβώς το κατάλυμα που θα συναντήσει όταν κάνει check-in, μειώνοντας το ρίσκο του κατά τη διαδικασία εύρεσης και εκμίσθωσης στο διαδίκτυο. Την τάση αυτή επιβεβαιώνει η πρόσφατη έρευνα αγοράς που πραγματοποίησε η Vivestia, καθώς το 60% ανέφερε ότι έχει αισθανθεί εξαπατημένο από φωτογραφίες σε σχέση με το κατάλυμα που συνάντησε κατά το check-in, ενώ το 42% θα πλήρωνε περισσότερο για ένα κατάλυμα που διαθέτει VR Tour.

vivestia_epixeiro-2-2.jpg?mtime=20210403170053#asset:257626

Αντρέας Γκίνης: Πόσες καταχωρήσεις εντοπίζονται αυτή τη στιγμή στην πλατφόρμα σας; Ποια η ανάπτυξη που υπάρχει;

Ξεκινήσαμε με 20 καταλύματα τον Σεπτέμβριο. Η πλατφόρμα κράτησης της Vivestia αυτή τη στιγμή διαθέτει 52 πολυτελή καταλύματα προς εκμίσθωση. Ο αριθμός των καταλυμάτων αυξάνεται διαρκώς, καθώς οι ιδιοκτήτες κατανοούν τα προνόμια του VR και της ένταξής τους σε μία πλατφόρμα που μπορεί να αξιοποιήσει τα οφέλη της τεχνολογίας αυτής στο έπακρο. Στόχος της Vivestia είναι να αποτελέσει το μεγαλύτερο hub τέτοιων μοντέλων στην Ελλάδα και να ενισχύσει τόσο το εκάστοτε κατάλυμα όσο και την ανταγωνιστικότητα της Ελλάδας στη Μεσόγειο.

Αντρέας Γκίνης: Εν μέσω πανδημίας, ποια η ζήτηση που υπάρχει για κρατήσεις αυτή τη στιγμή, όσον αφορά και στις luxury βίλες; Ποιες περιοχές της Ελλάδας συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον και από ποιες χώρες προέρχεται αυτό;

Η πανδημία έχει περιορίσει τον αριθμό των κρατήσεων. Ωστόσο, θεωρούμε πως το VR επιτρέπει στον επισκέπτη να φανταστεί και να έρθει πιο κοντά στον τελικό προορισμό των διακοπών του. Προσφέρει μία αντικειμενική δικλείδα ασφαλείας, αλλά και ένα στοιχείο εξερεύνησης και μία αίσθηση χαλάρωσης για τις επικείμενες διακοπές, ως συνολική εμπειρία. Αυτό αιτιολογεί τη χρήση της πλατφόρμας μας από όλα τα μέρη του κόσμου αυτή την περίοδο. Όσον αφορά στις περιοχές, η Κρήτη εξακολουθεί να αποτελεί σημείο έλξης για το Αγγλικό και Γερμανικό κοινό, ενώ εκτιμούμε πως η Χαλκιδική θα προσελκύσει τουρίστες από τη Ρωσία και τις Βαλκανικές χώρες, λόγω της εύκολης οδικής πρόσβασης.

vivestia_epixeiro-3.jpg?mtime=20210403165946#asset:257625

Χρήστος Βαρσαμής: Τι θα λέγατε πως ψάχνει πλέον κάποιος που επιλέγει την Ελλάδα για τις διακοπές του; Ποιες οι απαιτήσεις του; Και πόσο εύκολο είναι να το βρει αυτό;

Το κάλλος της Ελλάδας σαν τουριστικός και ιστορικός προορισμός ανέκαθεν ήταν και θα είναι βασικός παράγοντας επιλογής για τους κατοίκους του εξωτερικού. Ειδικά από βόρειες χώρες, όπου το ζεστό και ηλιόλουστο κλίμα σπανίζει. Ωστόσο, λόγω της πανδημίας ο κόσμος έχει γίνει πιο εσωστρεφής. Πιστεύουμε πως αυτό που θα αναζητήσει κάποιος επισκέπτης τώρα είναι η ιδιωτικότητα και η ασφάλεια ως κύρια χαρακτηριστικά για τις διακοπές του. Η χώρα μας διαθέτει 8000+ πολυτελή καταλύματα, που μπορούν να εξασφαλίσουν τόσο την ιδιωτικότητα όσο και την ηρεμία που προσδοκά ένας επισκέπτης.

Χρήστος Βαρσαμής: Πώς επηρεάστηκε η λειτουργία της δικής σας εταιρείας από τα lockdown και τους σχετικούς περιορισμούς; Ποια η πρόβλεψη σας για τη φετινή χρονιά;

Το lockdown επιβράδυνε τις ενέργειες μας στον τομέα των κρατήσεων και της προσέλκυσης νέων ιδιοκτητών, καθώς υπήρχε αρκετή αβεβαιότητα. Ωστόσο, αξιοποιήσαμε την κατάσταση για να εξελίξουμε τις υπηρεσίες μας και παράλληλα να εκπαιδεύσουμε και να μυήσουμε το ελληνικό κοινό στην νέα τεχνολογία του VR και στην πλατφόρμα μας. Πλέον, επεκτείνουμε τις δυνατότητες της πλατφόρμας μας ώστε να είμαστε έτοιμοι να φιλοξενήσουμε νέα τρισδιάστατα μοντέλα και να ενισχύσουμε τις προσπάθειες των ιδιοκτητών και διαχειριστών να αυξήσουν την απήχησή τους για τη σεζόν που ξεκινά.

Γεώργιος Κονταξής: Ποιοι είναι οι στόχοι σας για το 2021, όσον αφορά στην περαιτέρω ανάπτυξη της πλατφόρμας σας και την ενδεχόμενη διάθεση της σε νέες αγορές;

Προς το παρόν, η Vivestia φιλοξενεί 52 τρισδιάστατα καταλύματα και διαθέτει 8 προορισμούς: Κρήτη, Ρόδος, Ζάκυνθος, Άνδρος, Αθήνα, Χαλκιδική, Κέρκυρα και Πελοπόννησος. Στόχος μας για φέτος είναι να εδραιωθούμε στον ελληνικό χάρτη και να προσφέρουμε στους επισκέπτες την αξιοπρέπεια και την ποιότητα που τους αξίζει, μειώνοντας το ρίσκο τους όσο κανονίζουν τις διακοπές τους σε μια ήδη δύσκολη χρονιά. Η διάθεση σε νέες αγορές είναι το επόμενο μας βήμα, αλλά, προς το παρόν, χτίζουμε την επόμενη μέρα στην Ελλάδα.

vivestia_epixeiro-1.jpg?mtime=20210403170147#asset:257627

Vivestia: Facebook, Instagram, LinkedIn, +306983627411, info@thevivestia.com

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr