NEWSFLASH...
Καινοτομία & Τεχνολογία
ανάγνωση

Allthebestofgreece: Ένα παγκόσμιο δίκτυο φίλων της Ελλάδας

Allthebestofgreece: Ένα παγκόσμιο δίκτυο φίλων της Ελλάδας

Μία πρωτότυπη ιδέα που αριθμεί λίγους μήνες επίσημης λειτουργίας το allthebestofgreece.com έχει ως στόχο να αλλάξει τον τρόπο που οι επαγγελματίες προσεγγίζουν την αγορά του εξωτερικού. Υπηρετεί μια νέα αντίληψη προώθησης Ελληνικών προϊόντων και υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών, δημιουργώντας πολλαπλά κανάλια προσέγγισης νέων αγορών.

Η CEO της εταιρείας κ. Δώρα Κυριακοπούλου, μίλησε στο epixeiro.gr για την Allthebestofgreece τους στόχους της, τα προϊόντα – εταιρείες που προωθούν και τις υπηρεσίες που προσφέρουν στους πελάτες τους.

«Ανεπίσημα ξεκινήσαμε την αποτύπωση του οράματός μας και τη δημιουργία ενός πλαισίου στήριξης με ό,τι αυτό συνεπάγεται (έρευνα αγοράς, δημόσιες σχέσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό, εθελοντική συμμετοχή σε project του εξωτερικού, κατασκευή τρίγλωσσου πολυθεματικού πόρταλ) από τον Οκτώβριο του 2013. Στη συνέχεια, τoν Οκτώβριο του 2014 δημιουργήσαμε ένα πρότυπο show room ελληνικών προϊόντων στο Esslingen της Γερμανίας. Επίσημα λειτουργούμε από τις 7 Μαρτίου του 2015» σχολίασε η κ. Κυριακοπούλου αναφερόμενη στο ξεκίνημα του allthebestofgreece.

Ουσιαστικά, και σύμφωνα με τα λεγόμενα της κ. Κυριακοπούλου η allthebestofgreece είναι μία εξειδικευμένη εταιρεία εξαγωγικού και αναπτυξιακού μάρκετινγκ ,η οποία αναλαμβάνει την καθοδήγηση και στρατηγική ανάπτυξη αξιόπιστων Ελληνικών εταιριών που στοχεύουν στην ενίσχυση της αναγνωρισημότητάς τους και της πωλησιακής τους δυναμικής στις αγορές της Ελλάδας και του εξωτερικού.

«Η allthebestofgreece με γνώμονα τη δημιουργία αξίας για όλους αναπτύσσει ένα ξεχωριστό περιβάλλον προώθησης Ελληνικών προϊόντων, αναπτύσσοντας παράλληλα δικά της προωθητικά εργαλεία και διοργανώνοντας προωθητικά Project στο εξωτερικό» σύμφωνα με τη CEO της εταιρείας .

Με βάση τα παραπάνω, η allthebestofgreece προσφέρει τη δυνατότητα στους πελάτες της να αποδώσουν προστιθέμενη αξία στο προϊόν ή την υπηρεσία τους, εντάσσοντας τους στις καλύτερες επιλογές της Ελλάδας και διευρύνει, εμπλουτίζει και οργανώνει τη βάση των πελατών τους. Επίσης, διευρύνει το brand μέσα από ουσιαστική επικοινωνία η οποία προσαρμόζεται στα target group που ενδιαφέρουν τον κάθε πελάτη.

«Είμαστε το πρώτος λειτουργικά ολοκληρωμένος ελληνικός διαδικτυακός οδηγός αριστείας που θα δίνει τη δυνατότητα με λίγα μόνο κλικ σε φίλους, επισκέπτες της Ελλάδας να αναζητήσουν, να γνωρίσουν, να εμπιστευτούν και να ανατρέξουν σε ελληνικά προϊόντα και υπηρεσίες εντός και εκτός ελληνικών συνόρων» σχολιάζει η κ. Κυριακοπούλου.

Ποια είναι η θέση των ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό μέχρι τώρα σύμφωνα με την allthebestofgreece;

«Αν θέλετε την ειλικρινή μου άποψη, τα περισσότερα ποιοτικά ελληνικά προϊόντα είναι σχεδόν άγνωστα στις ξένες αγορές. Λόγω έλλειψης πόρων προώθησης και μιας καλά οργανωμένης προωθητικής και εμπορικής στρατηγικής τα ελληνικά προϊόντα σε σύγκριση με παρεμφερή Ισπανικά / Ιταλικά / Τουρκικά είναι λιγότερο γνωστά και τις περισσότερες φορές ακριβότερα.

Όσοι έχουν την τύχη, μετά από φιλότιμες προσπάθειες ελλήνων διακινητών και νέων ανθρώπων που δημιουργούν εστίες πώλησης ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό, να έρθουν σε επαφή με τα ελληνικά τρόφιμα, ενθουσιάζονται με τις γεύσεις και τα αρώματα της Ελληνικής Γης. Ο δρόμος βέβαια είναι ακόμα μακρύς, ώστε να μπορούμε με βεβαιότητα να υποστηρίξουμε ότι τα ελληνικά προϊόντα είναι αναγνωρίσιμα και ότι συνειδητά επιλέγονται από τους ξένους καταναλωτές.»

Προς αυτή την κατεύθυνση η εταιρεία επιλέγει την προώθηση ελληνικών επιχειρήσεων οι οποίες, ταυτίζονται με τη φιλοσοφία της allthebestofgreece, παράγουν και δημιουργούν με καρδιά και ψυχή, χρησιμοποιούν ποιοτικές πρώτες ύλες και προσεγμένες συσκευασίες, συνδυάζουν τα ποιοτικά κριτήρια με την ευχαρίστηση και το πάθος, τηρούν τους κανονισμούς της ΕΕ στη διαδικασία παραγωγής τους, διασφαλίζουν την καλύτερη σχέση τιμής-ποιότητας, είναι ευαισθητοποιημένες και διαθέσιμες να συνεισφέρουν σε κοινωνικοπολιτιστικούς σκοπούς, και συμμετέχουν σε διαφημιστικές και προωθητικές ενέργειες.

Σε μια περίοδο κατά την οποία οι συνθήκες δυσκολεύουν συνεχώς για τους έλληνες επιχειρηματίες, η κ. Κυριακοπούλου και η allthebestofgreece, είχαν έναν πολύτιμο σύμμαχο για την υλοποίηση του εν λόγω εγχειρήματος, την Action Finance Initiative (AFI).

Η AFI δραστηριοποιείται στη χώρα μας από το 2014, με γνώμονα την ανάγκη για την προαγωγή μικρο-πιστώσεων. Συγκεκριμένα, παρέχει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα κατάρτισης και χρηματοδότησης μέχρι 10.000 ευρώ σε μικροεπιχειρηματίες με σκοπό την ενθάρρυνση της επιχειρηματικότητας και την καταπολέμηση της ανεργίας.

«Αρχικά, η σύσταση έγινε από μία αγαπημένη μου φίλη που συνεργάστηκε με την AFI. Ο κύριος λόγος ήταν για αρχή η εξασφάλιση ενός μικρού κεφαλαίου κίνησης για την ολοκλήρωση των επενδυτικών μου σχεδίων. Μια μικρή ανάσα, δηλαδή, μέσα στη δύσκολη οικονομική περίοδο που διανύουμε. Πέρα, όμως, από το οικονομικό όφελος αυτό που τελικά αποκόμισα από τη συνεργασία μου με την AFI είναι η συνολική στήριξη που παρέχει στα μέλη της με μια ομάδα εξειδικευμένων μεντόρων που ενισχύουν συμβουλευτικά, πρακτικά και ηθικά τα επόμενά μας βήματα» τόνισε η κ. Κυριακοπούλου για τη συνεργασία της με την AFI.

Όσον αφορά τη μέχρι τώρα επιτυχημένη πορεία της εταιρείας, η allthebestofgreece έχει ήδη πραγματοποιήσει πετυχημένα project προώθησης των ελληνικών προϊόντων στη Γερμανία, εξασφαλίζοντας την αποκλειστική διανομή τους σε χώρους όπως το Hofmeister, ένα από τα μεγαλύτερα πολυκαταστήματα ειδών Σπιτιού της Βάδης Βυρτεμβέργης, τα Puls μια αλυσίδα Fit & Wellness Club με 4 υποκαταστήματα στην ίδια περιοχή και τα Biomarktet αγορά βιολογικών προϊόντων.

Επισκεπτόμενοι τον διαδικτυακό τόπο και τα social media της allthebestofgreece μπορείτε να ενημερωθείτε για τις παρούσες δράσεις της και τις μελλοντικές!

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr