NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Επιχειρηματικά Νέα
ανάγνωση

Τα είδη ξενοδοχειακού περιεχομένου και πώς βοηθούν στην ανάπτυξη των πωλήσεων

Τα είδη ξενοδοχειακού περιεχομένου και πώς βοηθούν στην ανάπτυξη των πωλήσεων
Φωτογραφία: Christos Drazos at Aether Boutique stay

Με τα online κανάλια να έχουν καθοριστικό ρόλο για την πορεία ενός καταλύματος, το περιεχόμενο έχει γίνει το νούμερο ένα εργαλείο πωλήσεων. Μια Ελληνική Εταιρεία λανσάρει το πρώτο εξειδικευμένο brand που εξυπηρετεί τον σκοπό αυτό, δημιουργώντας μοναδικό περιεχόμενο για τα τουριστικά καταλύματα.

Η σύνδεση των ξενοδοχείων με τα online κανάλια διανομής είναι νευραλγικής σημασίας, αφού αυτά καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό την πορεία των πωλήσεών τους. Έτσι, είτε πρόκειται για πωλησιακά κανάλια, όπως για παράδειγμα τα OTAs (booking.com, expedia.com κ.λπ.), είτε πρόκειται για προωθητικά κανάλια, όπως τα Social Media, τα ξενοδοχεία πρέπει να παρουσιάζουν με τον πλέον εντυπωσιακό τρόπο το Design, τα Facilities αλλά και την Εμπειρία που προσφέρουν, έτσι ώστε να κατορθώσουν να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό, ο οποίος γίνεται ολοένα και πιο ισχυρός.

Με δεδομένα τα παραπάνω, το ξενοδοχειακό περιεχόμενο γίνεται ίσως το πιο σημαντικό εργαλείο για την επιτυχημένη πώληση ενός καταλύματος, με τα ξενοδοχεία να αναπτύσσουν πλέον σταθερές ανάγκες, αφού χρειάζεται να παρουσιάζουν διαρκώς τις νέες πτυχές της εμπειρίας που παρέχουν. Για να καλύψει την ανάγκη αυτή δημιουργήθηκε το The Hotel Content Company, το πρώτο εξειδικευμένο brand που έχει ως στόχο τη δημιουργία υψηλού επιπέδου ξενοδοχειακού περιεχομένου, που δεν θα παρουσιάσει απλώς το κατάλυμα, αλλά θα διηγηθεί την ίδια του την «ιστορία» με μοναδικό τρόπο, αυξάνοντας το brand awareness αλλά και τις πωλήσεις του.

Ποιες είναι, όμως, οι ανάγκες σε επίπεδο περιεχομένου ενός σύγχρονου ξενοδοχείου;

drz-0794-1.jpg?mtime=20211007114359#asset:301231:url

Φωτογραφία: Christos Drazos at Aether Boutique stay


Για να γίνουν πιο κατανοητές οι κατηγορίες του ξενοδοχειακού περιεχομένου, η ομάδα του The Hotel Content Company αναλύει τα βασικότερα σημεία-κλειδιά, δίνοντας παράλληλα extra tips για την καλύτερη κατανόησή τους.

Παρουσίαση Ξενοδοχείου μέσω Hotel Descriptions & Ξενοδοχειακής Φωτογράφισης

Καθώς τα ξενοδοχεία εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από τρίτα κανάλια πώλησης, το πρώτο και σημαντικότερο είδος περιεχομένου που χρειάζονται είναι τα Hotel Descriptions, που αφορά στην παρουσίαση του Ξενοδοχείου στο σύνολο, με όλες τις περιγραφές των εγκαταστάσεων και υπηρεσιών που προσφέρει. Εξίσου σημαντική με τα Hotel Descriptions είναι και η Ξενοδοχειακή Φωτογράφιση, η οποία θα αποτυπώσει τις εγκαταστάσεις αλλά και τις εμπειρίες του καταλύματος, στοχεύοντας τα επιθυμητά κοινά της κάθε επιχείρησης. Έχοντας παρουσιάσει πλήρως το ξενοδοχείο, τόσο λεκτικά όσο και φωτογραφικά, το κατάλυμα μπορεί να προχωρήσει με το πωλησιακό και το προωθητικό set-up του, αλλά και να αναπτύξει ευκολότερα συνεργασίες, αφού θα υπάρχει το επαρκές υλικό παρουσίασης.

Πώληση Ξενοδοχείου με σωστό Set-Up Περιεχομένου στα OTAs και ειδικό Website Content

Έχοντας στα χέρια του το υλικό Παρουσίασης Ξενοδοχείου που αναφέραμε, το εκάστοτε κατάλυμα μπορεί να ξεκινήσει το set-up του σε ΟΤΑs και σε Meta Search κανάλια και ταυτόχρονα να προσεγγίσει διάφορους Tour Operators, αφού θα μπορεί να τους προμηθεύσει εύκολα με όλη την απαραίτητη πληροφορία. Αυτό όμως δεν είναι αρκετό, καθώς το βασικότερο σημείο αναφοράς των πωλήσεων ενός ξενοδοχείου είναι το ίδιο το Website του, όπου καταλήγει και κάθε προωθητική ενέργεια. Αν και οι περιγραφές της Παρουσίασης του Ξενοδοχείου είναι μια καλή βάση, το περιεχόμενο για το επίσημο Website έχει ειδικές απαιτήσεις και προσαρμογές, έτσι ώστε να αποδίδει τα μέγιστα. Χρειάζεται, λοιπόν, μια ειδική διαδικασία συγγραφής και διάταξής του προκειμένου να φέρει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα, λαμβάνοντας υπόψιν το SEO, το UX, αλλά και τα ειδικά widgets που ενισχύουν τις άμεσες κρατήσεις.

Προώθηση Ξενοδοχείου με Storytelling Φωτογραφίες, Video και Περιγραφές στα Social Media

Αν και οι έννοιες της πώλησης και της προώθησης είναι κοντινές, στην ξενοδοχειακή αγορά είναι απόλυτα διακριτές, καθώς και τα διάφορα κανάλια διαφέρουν σημαντικά μεταξύ τους, αλλά και το περιεχόμενο λαμβάνει διαφορετικές προσεγγίσεις. Πέρα, λοιπόν, από την προώθηση που λαμβάνει μοιραία ένα κατάλυμα μέσα από τη διαδικασία πώλησής του (καθώς τα OTAs εξασφαλίζουν τεράστια προβολή), τόσο τα Social Media όσο και κάποια επιλεγμένα Media εξακολουθούν να αποτελούν σημαντικά κανάλια προώθησης και χρειάζονται τη δική τους λογική περιεχομένου. Η διαφορά εδώ εστιάζεται κυρίως στο οπτικό υλικό, καθώς αλλάζει η προσέγγιση του μέσου. Για παράδειγμα, ένα social media όπως το Instagram που προσφέρει κυρίως οπτική επικοινωνία, αναζητά περισσότερες φωτογραφίες και video, οι οποίες θα παρουσιάζουν την πιο αυθόρμητη και storytelling πλευρά του ξενοδοχείου και ίσως όχι την πιο «μελετημένη» και «επίσημη» οπτική που θα βρούμε σε ένα website. Αντίστοιχα, το συγκεκριμένο μέσο χρειάζεται διαφορετικά γραφιστικά formats, αφενός μεν για καλύτερο display,αφετέρου δε για την απαιτούμενη ύπαρξη της ποικιλομορφίας.

Upselling Ξενοδοχείου με προδιαγραφή Μηνυμάτων Οθόνης και Tablet Concierge

Ένα από τα σημαντικότερα έσοδα που προκύπτει για ένα κατάλυμα είναι οι εσωτερικές πωλήσεις, αυτές δηλαδή που προέρχονται είτε από τη χρήση των διαφόρων outlets, είτε από την πώληση επιπρόσθετων υπηρεσιών. Για να επιτευχθεί όμως το λεγόμενο upselling η cross-selling, και έχοντας ως δεδομένη την ύπαρξη δυναμικών καναλιών για την in – hotel επικοινωνία όπως tablet concierge και hotel screens, είναι απαραίτητη η προδιαγραφή και η δημιουργία του απαραιτήτου περιεχομένου, που θα κινήσει το ενδιαφέρον των ταξιδιωτών. Και αν το περιεχόμενο φαίνεται ότι θα μπορούσε να μοιάζει με τις γενικές περιγραφές του καταλύματος, η αλήθεια είναι ότι διαφέρει σημαντικά. Πλέον, ο στόχος είναι οι εμπειρίες, τα menu και τα προϊόντα και όχι το ίδιο το κατάλυμα, αφού ο ταξιδιώτης διαμένει ήδη σε αυτό, με το tone of voice να διαφοροποιείται και το οπτικό υλικό να εστιάζει, για παράδειγμα, στο πιάτο και όχι στο εστιατόριο.

Η ανάλυση των διαφόρων ειδών περιεχομένου, αναδεικνύει και τις διαφορετικές και ποικιλόμορφες ανάγκες που έχει ένα σύγχρονο ξενοδοχείο για την πλήρη και επιτυχημένη επικοινωνία αλλά και προώθησή του. Η εξειδίκευση του The Hotel Content Company στην ανάπτυξη περιεχομένου όλων των τύπων, εγγυάται ότι το κάθε κατάλυμα θα μπορεί να λάβει διαφοροποιημένο περιεχόμενο ανάλογα με τη χρήση που το προορίζει, κάνοντας την όλη διαδικασία ιδιαίτερα απλή και εύκολα διαχειρίσιμη και εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο αλλά και πόρους από τις ομάδες διαχείρισης και sales & marketing του ξενοδοχείου.


To The Hotel Content Company, ανήκει στα Start-Ups του Destsetters, που εξειδικεύεται στο Hospitality Concept Development, αναπτύσσοντας νέα Ξενοδοχεία αλλά και Τουριστικά Brands.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr