NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Επιχειρηματικά Νέα
ανάγνωση

Οι πέντε νέες τάσεις στην Φιλοξενία

Οι πέντε νέες τάσεις στην Φιλοξενία

Πέντε νέες τάσεις στην παγκόσμια φιλοξενία αποκρυπτογράφησε το 5ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας που διοργάνωσε το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδας, σε συνεργασία με την Phocuswright.

Τα βασικά συμπεράσματα που παρουσιάστηκαν σε αποκλειστικότητα έχουν ως εξής:

α. Οι Ευρωπαίοι ταξιδιώτες σχεδιάζουν ήδη τα μελλοντικά ταξίδια τους .Αν και πολλά από αυτά θα πραγματοποιηθούν στο εσωτερικό των χωρών τους, το ποσοστό προγραμματισμού τουλάχιστον ενός ευρωπαϊκού ταξιδιού είναι αρκετά σημαντικό, υποδηλώνοντας ότι τα ταξίδια θα ανακάμψουν πια οριστικά τους επόμενους 12 μήνες. Η τάση είναι οι Ευρωπαίοι καταναλωτές να ταξιδεύουν εντός Ευρώπης αναζητώντας τώρα ξεκούραση και χαλάρωση. Θέλουν τα ξοδέψουν, κάνοντας λιγότερα ταξίδια από ό,τι στο παρελθόν, αλλά παραμένει η λογική του value for money.

β. Πλέον πολύ μεγάλη ανάπτυξη παρατηρείται στα a la carte ταξίδια, με τη συντριπτική πλειονότητα των καταναλωτών σε όλες τις αγορές να επιλέγουν να κάνουν κράτηση μόνοι τους για τα ταξίδια τους, ως μια σειρά μεμονωμένων στοιχείων. Πρόκειται για μια τεράστια επιτάχυνση μιας τάσης που παρακολουθούμε εδώ και αρκετά χρόνια, αλλά η αυξημένη εξοικείωση των καταναλωτών με τα διαδικτυακά εργαλεία σε όλες τις πτυχές της ζωής τους είχε ως αποτέλεσμα μια ριζική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο κρατούνται τα ταξίδια.

γ. Οι Online Travel Agents εξακολουθούν να παραμένουν οι βασικές διαδρομές online κρατήσεων για τις περισσότερες αγορές, με τρεις στους πέντε συνήθως ή μόνο, να κάνουν κράτηση ταξιδιών μέσω διαδικτύου. Ωστόσο, μια από τις τάσεις είναι ότι ένα αυξημένο ποσοστό ανθρώπων προτιμά την ασφάλεια ενός αντιπροσώπου εξυπηρέτησης πελατών εκτός σύνδεσης σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια.

δ. Αυξάνονται οι γενικές αναζητήσεις για ταξίδια, γεγονός που παρέχει ευκαιρίες για τα ξενοδοχεία να ενισχύσουν τις απευθείας κρατήσεις.

ε. Παρατηρείται ένα ανανεωμένο ενδιαφέρον για ιστότοπους και τους Οργανισμούς Διαχείρισης Προορισμών ως αξιόπιστες πηγές πληροφοριών.

Σύμφωνα με τον Αλέξανδρο Βασιλικό η Φιλοξενία πριν την πανδημία και η Φιλοξενία μετά την πανδημία είναι δύο τελείως διαφορετικές πραγματικότητες. Μπροστά σε ένα πολύ δύσκολο χειμώνα το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος επικεντρώνεται στα μεγάλα ερωτήματα, πώς θα πρέπει να σχεδιαστεί και χρηματοδοτηθεί η Φιλοξενία καθώς και με ποιο τρόπο θα εμπνευστεί το νέο μοντέλο του ελληνικού ξενοδοχείου.

xenia2021_2.jpg?mtime=20211130122855#asset:313306

Δείτε επίσης: Sébastien Bazin/Accor: «Η Ελλάδα πρέπει να τονώσει τον εσωτερικό τουρισμό της»

Σχόλια

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr