NEWSFLASH...
Επιχειρήσεις & Know-how
ανάγνωση

Σ. Λουλούμαρης: Η Danone Nutricia αλλάζει τον τρόπο λειτουργίας της στην Ελλάδα

Σ. Λουλούμαρης: Η Danone Nutricia αλλάζει τον τρόπο λειτουργίας της στην Ελλάδα

Ο Σίμος Λουλούμαρης, Country Manager της Danone Ελλάδος, μιλάει σήμερα στο epixeiro.gr, υποστηρίζοντας πως «η Danone αποφασίζει να ενισχύσει τις τοπικές αγορές, όπως και την Ελλάδα», έχοντας ως στόχο τη δυναμική ανάπτυξη, «η οποία θα προέλθει τόσο από το πολύ καλό momentum στο οποίο βρίσκονται οι κατηγορίες μας, όσο και από αποδοτικότερες επενδύσεις πόρων και προσήλωση στην καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των καταναλωτών».

Από την 1η Ιουνίου, η Danone προχώρησε σε μια αναδιοργάνωση, σε παγκόσμιο επίπεδο. Μιλήστε μας για αυτό, για τις αλλαγές που φέρνει για την εταιρεία, αλλά και για τις αλλαγές που έρχονται στη δραστηριοποίηση της στην Ελλάδα.

Η εταιρία Danone Nutricia Ελλάδος, ακολουθώντας την παγκόσμια αναδιοργάνωση που σκοπό έχει να ενισχύσει τις τοπικές αγορές, αλλάζει τον τρόπο λειτουργίας της στην ελληνική αγορά, θέλοντας να κάνει ένα νέο δυναμικό ξεκίνημα με απόλυτο στόχο την ικανοποίηση των καταναλωτών της. Έτσι, από την 1η Ιουνίου 2022 αναλαμβάνει την εμπορία και διανομή των Φυτικών & Γαλακτοκομικών προϊόντων της Danone σε Ελλάδα και Κύπρο, επιπλέον των προϊόντων βρεφικής και ειδικής διατροφής που ήδη διαχειρίζεται. Οι αλλαγές αυτές, θα μας επιτρέψουν, εκτός των άλλων, να ενισχύσουμε ακόμη περισσότερο τη γκάμα μας. Τέλος, η διατήρηση της συνεργασίας μας με τον τρέχοντα συνεργάτη, θα μας επιτρέψει να ενισχύσουμε την παρουσία μας σε σημαντικά κανάλια, όπως π.χ. το κανάλι της κατανάλωσης εκτός σπιτιού (Ho.Re.Ca).

Με αφορμή αυτή την αλλαγή, θα επενδύσουμε σε ανθρώπινο δυναμικό, ενισχύοντας το υπάρχων προσωπικό μας, δημιουργώντας περίπου 20 νέες θέσεις εργασίας στην Ελλάδα στο τμήμα των πωλήσεων, του marketing, της εφοδιαστικής αλυσίδας κτλ.

Γενικότερα, δώστε μας μια εικόνα για το αποτύπωμα της Danone στην Ελλάδα. Ποιος είναι ο κύκλος εργασιών σας και ποια η επίδραση που υπήρξε στις δραστηριότητες σας από την πανδημία και τις εξελίξεις στην Ουκρανία;

Η πανδημία σίγουρα επηρέασε την καταναλωτική συμπεριφορά, επιταχύνοντας την ανάπτυξη κατηγοριών όπως π.χ. τη φυτική διατροφή, που αναπτύχθηκε σε αξία κατά 51% μεταξύ του 2019 και του 2021 (στοιχεία IRI, αγορά λιανεμπορίου σε αξία, κατηγορία φυτικών προϊόντων εναλλακτικά των γαλακτοκομικών, 2019-2021) ή επιβράδυνε άλλες, όπως π.χ. την κατηγορία της βρεφικής διατροφής, που ειδικά το 2020 επλήγη αρκετά. Αναφορικά με τις εξελίξεις στην Ουκρανία, σίγουρα παρακολουθούμε τις εξελίξεις, αλλά θα έλεγα ότι μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κάποια επίδραση σε επίπεδο καταναλωτικής ζήτησης ή εφοδιασμού, πέρα φυσικά από την επίδραση που έχει στο ενεργειακό κόστος.

Τέλος, όσον αφορά στη νέα εταιρεία, με τη διευρυμένη δραστηριότητα, δηλαδή την εμπορία και διανομή των Φυτικών & Γαλακτοκομικών προϊόντων της Danone σε Ελλάδα και Κύπρο, επιπλέον των προϊόντων βρεφικής και ειδικής διατροφής που ήδη διαχειρίζεται, εκτιμάται ότι θα έχει κύκλο εργασιών σε ετήσια βάση μεγαλύτερη των 30 εκατομμυρίων ευρώ.

Ανοίγοντας, κάποιος, την επίσημη ιστοσελίδα της Danone, θα δει ότι υπάρχει μια ολόκληρη ενότητα σε σχέση με τον αντίκτυπο. Μιλήστε μας για αυτό το θέμα και για τις ενδεχόμενες δεσμεύσεις που έχετε αναλάβει, σε επίπεδο υπεύθυνης επιχειρηματικότητας και βιωσιμότητας.

Είμαστε υπερήφανοι να εκπροσωπούμε μια εταιρεία που προάγει την αξία της υγιεινής διατροφής, αλλά και την προάσπιση του περιβάλλοντος. Μάλιστα, θεωρώντας ότι η προστασία του περιβάλλοντος είναι αλληλένδετη με την ανθρώπινη υγεία, έχει συμπεριλάβει το όραμα της «one planet, one health» στo λογότυπό της. Δε θα μπορούσαμε λοιπόν και στην Ελλάδα να μην είμαστε ευαισθητοποιημένοι σε αυτό τον τομέα, με πρωτοβουλίες όπως η ενεργή συμμετοχή μας στη Συμμαχία για τη Μείωση της Σπατάλης Τροφίμων ή η συνεργασία μας με τον υπερμαραθωνοδρόμο Μάριο Γιαννάκου, με σκοπό την ευαισθητοποίηση του κόσμου -και κυρίως της νέας γενιάς- γύρω από την κλιματική αλλαγή και την προστασία του περιβάλλοντος.

Έχουν μεταβληθεί οι καταναλωτικές συνήθειες τα τελευταία χρόνια; Δηλαδή, ψάχνουν οι άνθρωποι περισσότερο το τι αγοράζουν και το πώς αυτό έχει παραχθεί; Παράλληλα, έχει αυξηθεί ο όγκος των προϊόντων σας που διακινείται μέσω ηλεκτρονικών αγορών;

Οι καταναλωτικές συνήθειες έχουν μεταβληθεί τα τελευταία χρόνια, φυσικά και λόγω της πανδημίας. Έχει αλλάξει ο τρόπος που οι καταναλωτές διατηρούν τη σωματική και ψυχική τους υγεία, ενώ δείχνουν αυξημένο ενδιαφέρον για την υγεία και τις υγιεινές επιλογές μακροπρόθεσμα, επιλέγοντας προϊόντα που προωθούν την υγεία και την ευεξία. Ταυτόχρονα, δεν είναι λίγοι οι καταναλωτές που δηλώνουν ότι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερο για προϊόντα με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, όπως βιολογικά προϊόντα, προϊόντα που παράγονται στην Ελλάδα ή προϊόντα υψηλής ποιότητας. Σημαντικό, επίσης, να προσθέσουμε ότι οι καταναλωτές εκφράζουν μια αυξημένη ευαισθητοποίησή για τα ζητήματα που αφορούν στην κοινωνία και το περιβάλλον και δίνουν έμφαση στον περιβαλλοντικό ή τον κοινωνικό αντίκτυπο των προϊόντων που αγοράζουν.

Αναφορικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο, οι κατηγορίες μας διακινούνται τόσο μέσω των online φαρμακείων όσο και online super market, αλλά και μέσα από το δικό μας e-shop για τη Milupa. Και τα δύο κανάλια έκλεισαν ανοδικά στο κλείσιμο του 2021, με διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης, σύμφωνα με τα στοιχεία της Convert Group. Μέσα σε αυτό το περιβάλλον, το μερίδιο μας είναι ανοδικό, κάτι που επιβεβαιώνει και την ευρύτερη τάση των καταναλωτών προς τις ηλεκτρονικές αγορές.

Κλείνοντας, θα ήθελα τη γνώμη σας και για την επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα. Ποιες οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει μια εταιρεία όπως η Danone, ποιες βελτιώσεις ζητάτε εσείς σε αυτό το περιβάλλον;

Tο 2021 ήταν σημαντική χρονιά για την ελληνική επιχειρηματικότητα, θέτοντας τις βάσεις για ακόμα υψηλότερα επίπεδα το 2022. Η ανάκαμψη της οικονομίας έδωσε ώθηση για νέες συμφωνίες και επέτρεψε να ολοκληρωθούν εκείνες που είχαν «παγώσει» λόγω πανδημίας. Οι εξαγορές και συγχωνεύσεις έπαιξαν νευραλγικό ρόλο σε αυτό. Ταυτόχρονα, μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες έκαναν και συνεχίζουν να κάνουν επενδυτικές κινήσεις σε data centers, πρωτοποριακά κέντρα καινοτομίας και ακαδημίες ψηφιακής κατάρτισης, δίνοντας ψήφο εμπιστοσύνης τόσο στην ελληνική οικονομία, όσο και στο ανθρώπινο δυναμικό. Μέσα σε ένα τέτοιο περιβάλλον, η Danone αποφασίζει να ενισχύσει τις τοπικές αγορές, όπως και την Ελλάδα. Δικός μας στόχος είναι η δυναμική ανάπτυξη, η οποία θα προέλθει τόσο από το πολύ καλό momentum στο οποίο βρίσκονται οι κατηγορίες μας, όσο και από αποδοτικότερες επενδύσεις πόρων και προσήλωση στην καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των καταναλωτών μας.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr