NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Διεθνή
ανάγνωση

Εναέριες συγκρούσεις αερομεταφορέων, ΙΑΤΑ - Κομισιόν. Τρία ανοικτά μέτωπα

Εναέριες συγκρούσεις αερομεταφορέων, ΙΑΤΑ - Κομισιόν. Τρία ανοικτά μέτωπα

Για πρώτη φορά η Fraport ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ τους αερομεταφορείς να ακυρώσουν πτήσεις, ανάμεσά τους και το μεγάλο πελάτη της, την Lufthansa. Η Κομισιόν σε άλλον κόσμο.

Οι κανονισμοί των slots, η διαχείριση των handlers και οι κατασχέσεις μισθωμένων αεροσκαφών στα ρωσικά εδάφη απόρροια των κυρώσεων που έβαλε η Ευρώπη είναι τρία ανοικτά μέτωπα που η Ευρώπη καλείται να κλείσει. Ήδη ανεβαίνει ο λογαριασμός των απωλειών με τους (αντ)ασφαλιστές να θέλουν να βγουν από το πεδίο των αερομαχιών.

Την ίδια στιγμή που τα ευρωπαϊκά αεροδρόμια αντιμετωπίζουν πολύ σοβαρά προβλήματα λόγω των μειώσεων προσωπικού που έκαναν οι handlers, η IATA αντικρούει τις προτάσεις της Κομισιόν οι οποίες είναι ανεφάρμοστες.

Οι κανόνες με τα δικαιώματα προσγείωσης και απογείωσης των αερομεταφορέων στην Ευρώπη είχαν χαλαρώσει από την έναρξη της πανδημίας. Η Κομισιόν άλλωστε ήταν αυτή που έδωσε το πράσινο φως για τα lockdowns και την απαγόρευσης των μετακινήσεων. Η χαλάρωση των κανονισμών είχε γίνει προκειμένου να αποφευχθούν οι επαχθείς κενές πτήσεις αεροσκαφών για να κρατήσουν τα δικαιώματα τους στα slots.

Η Κομισιόν σήμερα θέλει να επαναφέρει τους κανόνες που υπήρχαν προ πανδημίας, πρόταση που έρχεται σε σύγκρουση με τις θέσεις της ΙΑΤΑ καθώς οι αεροπορικές στα μεγάλα Ευρωπαϊκά αεροδρόμια δεν είναι σε θέση να διατηρήσουν επακριβώς τα δικαιώματα προσγείωσης και απογείωσης. Από τις μετρήσεις προκύπτει ότι ένα ποσοστό 80% μπορούν να διατηρήσουν στις προγραμματισμένες πτήσεις τους. Στο πλαίσιο αυτό η ΙΑΤΑ προειδοποίησε την Κομισιόν ότι η επαναφορά των μέτρων για τις χρονοθυρίδες θα προκαλέσει σοβαρά προβλήματα στον Ευρωπαϊκό εναέριο χώρο κυκλοφορίας, δεδομένων των δυσκολιών που υπάρχουν στα μεγάλα Ευρωπαϊκά αεροδρόμια ενώ θα οδηγήσει σε αυξήσεις που θα τις επιβαρυνθούν οι επιβάτες.

Η Κομισιόν δεν λαμβάνει υπ' όψιν της ότι τα αεροδρόμια αντιμετωπίζουν ακόμα πολύ σοβαρά προβλήματα απόρροια των μέτρων περιορισμού των μετακινήσεων που επέβαλλε. Το εμφανέστερο παράδειγμα είναι οι κατά σωρεία ακυρώσεις πτήσεων που γίνονται

Σύμφωνα με στοιχεία της ΙΑΤΑ μόνο το 64% των slot καλύπτεται σε ορισμένα αεροδρόμια της Ευρώπης. Το κύριο πρόβλημα προέρχεται από το δικαίωμα που είχαν οι handlers να μειώσουν προσωπικό στα lockdowns.

Το πρόβλημα με τις ακυρώσεις των πτήσεων συνεχίζεται στο αεροδρόμιο (FRA) της Φρανκφούρτης με την διαχειρίστρια Fraport για πρώτη φορά στα χρονικά να ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ τις αεροπορικές και τον κύριο πελάτη της, την Lufthansa να ακυρώνει πτήσεις ή να μην εκτελεί πτήσεις σε ώρες αιχμής.

Η Fraport στο αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης περιόρισε τις πτήσεις σε 88 αντί 96 που ήταν ανά ώρα ενώ ο κανονικός ρυθμός προσγειώσεων – απογειώσεων ήταν 106 πτήσεις ανά ώρα. Ο λόγος του περιορισμού είναι οι ελλείψεις προσωπικού που αντιμετωπίζουν οι handlers.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr