NEWSFLASH...
Επιχειρήσεις & Know-how | Καινοτομία & Τεχνολογία
ανάγνωση

Άσπα Τοπαλίδου, FREENOW: Τα οφέλη της Client Travel για ξενοδοχεία, εστιατόρια, κρουαζιερόπλοια

Άσπα Τοπαλίδου, FREENOW: Τα οφέλη της Client Travel για ξενοδοχεία, εστιατόρια, κρουαζιερόπλοια

Τα στρατηγικά πλάνα της FREENOW με το περαιτέρω άνοιγμα της εταιρείας στην τουριστική αγορά ξεδιπλώνει, μεταξύ άλλων, η Γενική Διευθύντρια της εταιρειας, κα Άσπα Τοπαλίδου.

Πλέον η FREENOW, προσφέρει σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της εστίασης και του τουρισμού, τη δυνατότητα να προσφέρουν κρατήσεις ταξί στους ντόπιους ή τουρίστες πελάτες τους, με εύκολες διαδικασίες, άνετα και με ασφάλεια.

Μιλώντας στο epixeiro.gr η κα Τοπαλίδου περιγράφει, ειδικότερα, τα οφέλη που παρέχει η νέα υπηρεσία Β2B Client Travel σε συνεργαζόμενες μεγάλες επιχειρήσεις που έχουν ανάγκη εξυπηρέτησης των επισκεπτών τους με ταξί, ξενοδοχεία, εστιατόρια, κρουαζιερόπλοια κλπ, εξυπηρετώντας πρακτικάκαι επιβάτες που δεν έχουν μαζί τους κινήτο ή δεν έχουν δεν έχουν εγκαταστήσει το FREENOW app, αλλά επιθυμούν να εξυπηρετηθούν άμεσα.

Κατά τα άλλα σχολιάζει τις διάφορες αντιδράσεις που έλαβαν χώρα στο νησί της Ρόδου και υπογραμμίζει την ανάγκη η Πολιτεία να ενσκήψει στα προβλήματα και να προστατέψει τα συμφέροντα τόσο των οδηγών ταξί, όσων και των επιχειρήσεων, όπως η FREENOW.

Εν κατακλείδι σήμερα, με τη συνεχή αναβάθμιση των υπηρεσιών, όπως σημειώνει η ίδια, η εφαρμογή έχει φτάσει σε ιστορικά υψηλά επίπεδα, με 7,000 οδηγούς να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες της FREENOW και το 95% περίπου των αιτημάτων για διαδρομή με ταξί να εξυπηρετούνται άμεσα χωρίς καμία καθυστέρηση.

Μιλήστε μας παρακαλώ για την νέα υπηρεσία Β2B Client Travel της FREENOW.

Αυτό το καλοκαίρι η FREENOW μπαίνει ακόμη πιο δυναμικά στον τουρισμό. Στοχεύουμε σε ποιοτικές υπηρεσίες προσφέροντας μια σειρά από λύσεις για απρόσκοπτη μετακίνηση μέσα στην πόλη, αλλά και έξω από αυτή. Η υπηρεσία Client Travel (πελατειακές διαδρομές) είναι η νέα πρόταση της FREENOW για ξενοδοχεία, εστιατόρια, κρουαζιερόπλοια και επιχειρήσεις υψηλής επισκεψιμότητας, που έχουν ανάγκη εξυπηρέτησης των επισκεπτών τους με ταξί. Μέσω μίας web-based πλατφόρμας η επιχείρηση μπορεί να καλέσει ταξί για τους πελάτες της με το πάτημα ενός κουμπιού, να παρακολουθήσει live την πορεία της διαδρομής, να ενημερωθεί για την άφιξη του οχήματος στον τελικό προορισμό, καθώς και να ανατρέξει σε ιστορικά στοιχεία προηγούμενων διαδρομών. Είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη τεχνική λύση, χωρίς αναμονή σε τηλεφωνικές γραμμές, η οποία απευθύνεται σε επιχειρήσεις που θέλουν να βελτιώσουν ακόμα περισσότερο την εμπειρία των πελατών τους και των υπαλλήλων τους.

Τι διαφορετικά χαρακτηριστικά έχει από την γνωστή υπηρεσία της FREENOW για τον οδηγό και τον χρήστη;

Για τον οδηγό δεν αλλάζει τίποτα, όμως οι διαδρομές εξυπηρετούνται αποκλειστικά από έναν αναβαθμισμένο στόλο οδηγών με υψηλή βαθμολογία, που μιλούν αγγλικά και διαθέτουν τη δυνατότητα πληρωμής μέσω POS. Στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν απαιτείται να υπάρχει η εφαρμογή στο κινητό του επιβάτη, καθώς η κλήση για ταξί και όλη η διαχείρισή της γίνεται από τις επιχειρήσεις που θα συνεργάζονται με τη FREENOW. Επομένως, απευθυνόμαστε πλέον και σε επιβάτες που δεν έχουν μαζί τους κινητό τηλέφωνο ή δεν έχουν εγκαταστήσει το FREENOW app, αλλά επιθυμούν να εξυπηρετηθούν άμεσα και με άνεση.

Ποια είναι τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της και ποιες οι προσδοκίες της εταιρείας με την κίνηση αυτή σε στρατηγικό επίπεδο στην αγορά;

Μετά από 11 χρόνια επιτυχίας στην ελληνική αγορά, στόχος μας είναι η διεκδίκηση μεριδίου από τις υπηρεσίες που συνδέονται με τον τουρισμό. Σήμερα, η FREENOW, είναι η Νο1 εφαρμογή ταξί στην Ελλάδα με τον μεγαλύτερο B2B στόλο στη χώρα, μέσω ενός εύχρηστου αυτοματοποιημένου προγράμματος κρατήσεων διαδρομών. Με ιδιαίτερη ικανοποίηση είδαμε περισσότερους από 1,500 οδηγούς να εντάσσονται στη νέα μας υπηρεσία, δείγμα της σταδιακής αναβάθμισης της υπηρεσίας ταξί στην Ελλάδα. Έχοντας ήδη μια παρακαταθήκη τεσσάρων ετών συνεργασίας με μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, εξασφαλίζουμε πολύ χαμηλό χρόνο άφιξης των οχημάτων και παρέχουμε άμεση υποστήριξη μέσω της εξειδικευμένης ομάδας B2B, ενώ από από φέτος μπαίνουμε τόσο στον χώρο της εστίασης και της υγείας όσο και του τουρισμού.

Υπάρχουν ήδη συνεργαζόμενα μεγάλα ξενοδοχεία, γνωστά εστιατόρια, επιχειρήσεις; Πως διαμορφώνεται η συνεργασία σας με αυτά;

- Συνεργαζόμαστε με πάνω από 70 ξενοδοχεία και εστιατόρια σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη μέσα στα οποία περιλαμβάνονται τα εμβληματικά Makedonia Palace στη Θεσσαλονίκη, το, Porto Carras στην Χαλκιδική, Titania, Ergon House και ο Όμιλος Wyndham στην Αθήνα. Η υπηρεσία Client Travel έρχεται να λύσει την παραδοσιακή και συχνά χρονοβόρα διαδικασία εύρεσης ταξί για τις επιχειρήσεις, διατηρώντας το επίπεδο υπηρεσιών για τους επισκέπτες και πελάτες τους στον ύψιστο βαθμό.

Τι άλλες συνεργασίες - καινοτομίες να περιμένουμε από την FREENOW;

Ως το Ευρωπαϊκό Super App Μετακίνησης φιλοδοξία μας είναι να προσφέρουμε στους χρήστες μας κάθε πιθανό τρόπο μετακίνησης εντός των πόλεων, σε οποιοδήποτε σημείο της Ευρώπης. Συνεπώς μας ενδιαφέρει πάντοτε η διεύρυνση του γεωγραφικού μας αποτυπώματος. Είμαστε σε ανοιχτή επικοινωνία με αρκετές επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα, συζητάμε με τους επαγγελματίες οδηγούς ταξί τις ανάγκες τους και είμαστε έτοιμοι να τους προσφέρουμε λύσεις που θα αυξήσουν το εισόδημά τους, μέσα από ποιοτικές υπηρεσίες. Η FREENOW είναι ένα επιπλέον κανάλι εύρεσης πελατειακής βάσης για τους οδηγούς, ικανή να τους συνδέσει με μεγάλες επιχειρήσεις του τουρισμού. Θα έλεγε κανείς πως η FREENOW είναι η δύναμη των οδηγών ταξί στην ψηφιακή εποχή. Χαιρόμαστε που 11 χρόνια τώρα, αλλά ιδιαίτερα από τον περασμένο Οκτώβρη που ήρθε η νέα πλατφόρμα στην Ελλάδα, μας εμπιστεύονται τόσοι πολλοί οδηγοί ταξί και μας μεταφέρουν και το δικό τους feedback.


Deltio-Typou-TAXI-GR1920x1080.png?mtime=20230502192146#asset:412737


Σε μια εποχή πάντως που η FREENOW μπαίνει δυναμικά στην τουριστική αγορά, βλέπουμε πως εξακολουθούν να υπάρχουν αντιδράσεις. Είδαμε όλοι τι έγινε στη Ρόδο, τις προηγούμενες ημέρες.

- Η FREENOW μπαίνει δυναμικά στην τουριστική αγορά, με τους οδηγούς ταξί να είναι από την αρχή και να παραμένουν οι βασικοί μας συνεργάτες. Από το 2011 μας εμπιστεύονται χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας και στόχος είναι να δώσουμε σύντομα σε ολοένα και περισσότερους αυτή τη δυνατότητα. Η FREENOW δεν είναι άλλωστε μια ανταγωνιστική πλατφόρμα προς τους οδηγούς ταξί. Είναι ένα επιπλέον κανάλι για να βρίσκουν δουλειά, μια ‘ψηφιακή πιάτσα’ για το διεθνές και εγχώριο πελατολόγιο μας. Μιλάμε για 48+ εκατ. χρήστες από ολόκληρη την Ευρώπη. Επιπλέον, εμείς αντιλαμβανόμαστε και το ρόλο μας, ως μέρος της κοινότητας των μετακινήσεων. Λαμβάνουμε feedback από τους οδηγούς, ακούμε τις ανησυχίες τους και αναπτύσσουμε λύσεις που κάνουν τη δουλειά τους ευκολότερη.

Πολλοί από τους οδηγούς ταξί έβαλαν με δηλώσεις τους εναντίον του ρυθμιστικού πλαισίου, χρειάζεται τελικά αλλαγή;

Το ρυθμιστικό πλαίσιο στην Ελλάδα παραμένει μια γκρίζα ζώνη με αποτέλεσμα να υπάρχει περιθώριο για αθέμιτες πρακτικές σε ένα κρίσιμο τομέα για την τουριστική μας βιομηχανία. Είναι γνωστό αυτό. Απαιτείται καλύτερη εποπτεία της αγοράς και καλύτερη προστασία όσων επιχειρήσεων σέβονται και τηρούν τη νομοθεσία. Από την πλευρά μας έχουμε μια ευρεία αλληλογραφία με όλες τις Αρχές, στην οποία υποδεικνύουμε τα προβλήματα και ζητάμε παρεμβάσεις. Είναι αναγκαίο η Πολιτεία να ενσκήψει στο πρόβλημα και να προστατέψει τα συμφέροντα τόσο των οδηγών ταξί, όσων και των επιχειρήσεων, όπως η FREENOW, που πληρώνουν φόρους στην Ελλάδα, επενδύουν στην Ελλάδα και συμβάλλουν στην αναβάθμιση των υπηρεσιών μετακίνησης.

Ποια είναι η εικόνα σήμερα σε επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών, οδηγών ή άλλα ποιοτικά στοιχεία;

Αναβαθμίζουμε συνεχώς την ποιότητα των υπηρεσιών μας. Το κέντρο εξυπηρέτησης που δημιουργήσαμε προσφέρει στο χρήστη, άμεσα, πληροφορίες και απαντήσεις για τα ζητήματα που μπορεί να αντιμετωπίσει. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την μείωση κατά 70% των επικοινωνιών προς το τμήμα εξυπηρέτησης, ενώ παράλληλα, παρατηρούμε, σημαντική αύξηση στην ικανοποίηση των πελατών. Παράλληλα, με την έλευση της FREENOW στην Ελλάδα, το 95% των αιτημάτων για διαδρομή με ταξί εξυπηρετούνται άμεσα χωρίς καμία καθυστέρηση, γεγονός που έχει οδηγήσει σήμερα στο υψηλότερο επίπεδο υπηρεσιών ιστορικά για την εφαρμογή, με περισσότερους από 7,000 οδηγούς να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες μας.


... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr