NEWSFLASH...
Εκ του Ασφαλούς
ανάγνωση

Εκ του Ασφαλούς: Άσχημα μαντάτα για τις ψηφιακές πωλήσεις, τι συνέβη το 2022

Εκ του Ασφαλούς: Άσχημα μαντάτα για τις ψηφιακές πωλήσεις, τι συνέβη το 2022

Αποκτάς το ίδιο γνωστικό επίπεδο στην εξ αποστάσεως μέσω διαδικτύου εκπαίδευση, στην εξ αποστάσεως μέσω διαδικτύου πώληση, αγορά προϊόντων / υπηρεσιών;

Υπάρχουν επιχειρήματα που να ακολουθούν λογικούς συλλογισμούς και να υποστηρίζουν ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις / αγορές μεταδίδουν την γνώση που απαιτείται, ώστε να αποφασίσεις σωστά; Υπάρχουν επιχειρήματα που να αμφισβητούν την αξία της πρόσωπο με πρόσωπο (γνωστικό, λεκτικό, αντίληψη, επιχειρήματα) συνομιλίας; Ας αφήσουμε όμως την αξία των «χαρτιών» που μοιράζονται από τα διαδικτυακά κέντρα σπουδών ή τα πανεπιστήμια, υπό την αίρεση ότι τα κέντρα αυτά δεν δίνουν ισότιμους τίτλους σε εξ’ αποστάσεως σπουδές και ας πάμε να δούμε τι συνέβη με τις διαδικτυακές πωλήσεις υγείας και ζωής στην ασφαλιστική αγορά το 2022

Το 2020 και το 2021 επήλθε μετά βίας μία έκρηξη των διαδικτυακών πωλήσεων και στα ασφαλιστικά προϊόντα. Ο ασφαλισμένος δεν είχε σχεδόν άλλη επιλογή από το να απευθύνεται στο διαδίκτυο, το οποίο πεδίο πωλήσεων συγκροτείται από chat box και άλλα διάφορα ψηφιακά εργαλεία. Τα περισσότερα στελέχη εκτός ασφαλιστικής αγοράς πίστεψαν πολύ εύκολα ότι η τάση αυτή θα κινηθεί ανοδικά και το 2022.

Είναι προφανές όμως ότι μία απάντηση σε μία ερώτηση που προκύπτει από μία ψηφιακή μηχανή λειτουργεί μόνο στο να αντικρούει την μία ή την άλλη κυρίαρχη κατάσταση πιθανών απαντήσεων. Το ζητούμενο, όπως γράψαμε και στην τελευταία έκδοση «Το Περισκόπιο της Ασφαλιστικής Αγοράς» δεν είναι να μαζεύεις σε ένα αρχείο εξωτερικές απαντήσεις αλλά να φτιάξεις εφόδια που να περνούν από την άγνοια στην γνώση.

Κάποιους δεν τους πήρε το κύμα και πίστεψαν ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις μέσω ψηφιακών εργαλείων το 2022 δεν θα παραμείνουν στα ίδια επίπεδα το 2021. Μαζί με αυτούς και η στήλη Εκ Του Ασφαλούς. Η Εκ Του Ασφαλούς μεταξύ άλλων είχε υποστηρίξει ακόμα και ότι η άνοδος του ατομικών ασφαλιστήριων ζωής και υγείας μέσω καναλιού bancassurance οφείλονται στα απαγορευτικά μέτρα για την πανδημία τα οποία ευνόησαν τις τράπεζες.

Στο σημείο αυτό θα πρέπει να ανακαλέσουμε στην μνήμη μας ότι το θέμα των ψηφιακών ηλεκτρονικών πωλήσεων τέθηκε και στο συνέδριο των Δελφών με υψηλόβαθμο στέλεχος να συστήνει να μην ακολουθήσουν οι εταιρείες μονομερώς το μοντέλο των ηλεκτρονικών πωλήσεων ‘γιατί θα χάσουν πελάτες’

Μερίδια πωλήσεων ζωής και υγείας το 2022

Στις ατομικές ασφαλίσεις, οι πωλήσεις μέσω τράπεζας κρατούν τα ηνία, ωστόσο υποχώρησαν το 2022 σε σχέση με το 2021. Ωστόσο την μεγαλύτερη υποχώρηση γνώρισαν πωλήσεων και μεριδίων και συμμετοχής γνώρισαν οι άμεσες πωλήσεις μέσω διαδικτύου με την χρήση ψηφιακής πλατφόρμας ενώ αύξηση το ποσοστό συμμετοχής τους οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές μη αποκλειστικής συνεργασίας. Στα ίδια σχεδόν επίπεδα με τάσεις μείωσης παρέμειναν οι άμεσες πωλήσεις ασφαλιστικών υπαλλήλων.

Στις ομαδικές ασφαλίσεις, οι Άμεσες Πωλήσεις μέσω διαδικτύου με την χρήση ψηφιακής πλατφόρμας κατρακύλησαν. Την ίδια στιγμή μειώθηκαν σημαντικά οι πωλήσεις των αποκλειστικών δικτύων (πιθανά λόγω της MetLife) ενώ αυξήθηκαν σημαντικά οι πωλήσεις. Συνολικά οι ομαδικές πωλήσεις το 2022 διαμορφώθηκαν στις 675.821 χιλιάδες από 614.705 χιλιάδες το 2021.

Οι συνολικές αποζημιώσεις μειώθηκαν στα 1.749.421 εκατομμύρια το 2022 από 1.819.208 το 2021. Πτώση αποζημιώσεων σημειώθηκε και στις ομαδικές και στις ατομικές ασφαλίσεις.

Το σύνολο της παραγωγής ασφαλίστρων ζωής και υγείας το 2022 διαμορφώθηκε στα 2.770 εκατομμύρια από 2.697 εκατομμύρια το 2021. Οι 675 χιλιάδες ευρώ προήλθαν από τις ομαδικές ασφαλίσεις και τα 2.094 εκατομμύρια ευρώ από τις ατομικές ασφαλίσεις.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr