NEWSFLASH...
Εστίαση PLUS
ανάγνωση

Καφές: Η αγαπημένη συνήθεια των Ελλήνων - τάσεις και κριτήρια επιλογής

Καφές: Η αγαπημένη συνήθεια των Ελλήνων - τάσεις και κριτήρια επιλογής

Έχουν ειπωθεί πολλά για την απόλαυση που προσφέρει ένας καφές. Για την αγαπημένη συνήθεια των Ελλήνων που λαμβάνει χώρα σε καφετέριες, χώρους διασκέδασης - αναψυχής, σε μια βόλτα στο πάρκο, την παραλία ή φυσικά στο σπίτι.

Εστιάζοντας, ειδικότερα, στον τομέα των cafe's, των γνωστών αλυσίδων και τα εστιατόρια ταχείας εξυπηρέτησης, κατά κοινή ομολογία όλοι οι Έλληνες τα επισκέπτονται: Άλλος λιγότερο, άλλος περισσότερο, όπως αποτυπώνεται σε τελευταία έρευνα της Focus Bari.

Συγκεκριμένα, οι Έλληνες επισκέπτονται, έστω και σπάνια, café και εστιατόρια ταχείας εξυπηρέτησης είτε για takeaway είτε για επιτόπια κατανάλωση.

Χρόνο με τον χρόνο βέβαια οι απαιτήσεις είναι όλο και μεγαλύτερες, καθώς ο ανταγωνισμός αυξάνεται και οι επιλογές πληθαίνουν.

Πρέπει να επισημανθεί επίσης, όπως καταδεικνύει πρόσφατη μελέτη της Ελληνικής Ένωσης Καφέ που πραγματοποίησε η Κάπα Research πως το τελευταίο διάστημα οι πληθωριστικές πιέσεις έφεραν ανατιμήσεις και στην αγορά του καφέ.

Ειδικότερα, ως προς την επίδραση των ανατιμήσεων στην έξοδο για καφέ, περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές καφέ (54%) απαντούν ότι έχουν περιορίσει τις εξόδους τους εξαιτίας του γενικότερου κλίματος ανατιμήσεων στην αγορά, ενώ το 45% από αυτούς αναφέρει ότι δεν έχει περιορίσει τις εξόδους παρά το γενικότερο κλίμα αυξήσεων.

Ποιότητα, προσωπικό/εξυπηρέτηση & value for money

Όπως αναφέρθηκε παραπάνω τα κριτήρια για τις γνωστές «εξόδους» μας για καφέ ποικίλλουν. Σύμφωνα με τα ευρήματα της Focus Bari, η ποιότητα, το προσωπικό - εξυπηρέτηση και η συνθήκη «value for money» βρίσκονται στην κορυφή των κριτηρίων. Ειδικότερα, οι καταναλωτές ενδιαφέρονται για ζητήματα (κατά σειρά) σε ένα καφέ όπως:

Να έχει καλές, λογικές τιμές, να έχουν καθαρό και φροντισμένο περιβάλλον, να χρησιμοποιεί αγνά, ποιοτικά υλικά, να έχει ευγενικό και χαμογελαστό προσωπικό, να αξίζει τα λεφτά του, να εξυπηρετεί γρήγορα, να μην περιμένω σε ουρές, να έχει μεγάλη γκάμα επιλογών σε ποικιλίες καφέ/ ροφημάτων, να με σερβίρουν με αυθεντικό, πραγματικό ενδιαφέρον και όχι με τυπικότητα, να έχει χώρο να καθίσεις, να διαβάσεις, να δουλέψεις κλπ

Τώρα για να γίνει ένα γρήγορο ταχυφαγείο αγαπημένο στέκι ενός καταναλωτή θα πρέπει, να χρησιμοποιεί αγνά, ποιοτικά υλικά (51%), να έχει καλές, λογικές τιμές (44), να έχει καθαρό και φροντισμένο περιβάλλον (40%), να αξίζει τα λεφτά του (29%), να έχει μεγάλη γκάμα επιλογών σε φαγητά, σαλάτες κλπ (26%)

Κάποιοι όμως θα δυσαρεστηθούν...

Από την άλλη πλευρά, κάποιοι θα δυσαρεστηθούν, και υπάρχουν μια σειρά από λόγου για να συμβεί αυτό: Κυρίως η πτώση ποιότητας του καφέ, ένα απεριποίητο/βρώμικο περιβάλλον και ένα αδιάφορο/αγενές προσωπικό είναι οι βασικοί λόγοι εγκατάλειψης του αγαπημένου Café.


cafe_focus.PNG?mtime=20230613144342#asset:420124


cafe_focus2.PNG?mtime=20230613144359#asset:420125





... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr